Vidiczki György Matematika BSc hallgató 2015

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Belvárosi Általános Iskola. „Az igazi teljesítmény az életben való be- válás. A testi és lelki értelemben egész- séges személyiségfejlődés, melynek során.
Advertisements

Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Sisák Zoltán HTTP Alapítvány
Lássuk a matematikát számítógéppel
Interaktív tábla a hittan oktatásában
Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
Interaktív táblák Bevezetés.
Számítógéppel támogatott matematikaoktatás
Digitális tananyagfejlesztés módszertana
MATEMATIKA ÉS AZ INTERNET •A matematika és az Internet kapcsolata •Adatkezelés az Interneten •Biztonság az Interneten •Adatállományok és keresés •Irányítás.
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Végszó Unused Section Space 1 Slides before 1st Section Divider
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„Kutatás az atipikus tanulási formák (távoktatás/e-learning) modelljeinek kifejlesztésére célcsoportonként, a modellek bevezetésére és alkalmazására” Megbízó:
Matematika kompetenciaterület
Geometriai fogalomalkotás valóságos és virtuális modellek együttes alkalmazásával Anna Rybak Uniwersytet w Białymstoku, Instytut Informatyki
Projektlabor, Projektmunka és Projekt szeminárium tapasztalatai és kérdései az informatika oktatásában az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd,
Készítette: Fejér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Prezentáció és grafika Alapismeretek a számítógépes prezentációk.
16. Tétel. Adatbázis: Olyan adatgyűjtemény, amely egy adott feladathoz kapcsolódó adatokat szervezett módon tárolja, és biztosítja az adatokhoz való hozzáférést,
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
Informatika matematika speciális tagozat - tematika évfolyam -
Az IKT kompetenciaterület specialitásai
A szoftver. A SZOFTVER -Azokat a szellemi javakat hívják összefoglalóan így -amelyekben kihasználhatjuk a hardverben rejlő -teljesítményt.
Készítette: Kosztyán Zsolt Tibor
A számítógép felépítése
Számítástechnikai szoftver üzemeltető
„ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban” „ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban ” augusztus.
IKT továbbképzés ZS s VJM Čierna nad Tisou Bc. Lóránt Szucs.
Új évszázad - Új módszerek1. 2 Támogató: ESZA A projekt megvalósításának kezdete: A projekt befejezésének időpontja:
DR. Lovász László Matematikus. Dr. Lovász László, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Matematikai Intézetének igazgatója 1948-ban született Budapesten. Fő.
Matematika II. 1. előadás Geodézia szakmérnöki szak 2010/2011. tanév Kataszteri ágazat tavaszi félév.
Matematika I. 1. heti előadás Műszaki Térinformatika 2013/2014. tanév szakirányú továbbképzés tavaszi félév Deák Ottó mestertanár.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Mgr. Námesztovszki Zsolt GYAKORLÓ PEDAGÓGUSOK KÉPZÉSE AZ INTERAKTÍV TÁBLA HASZNÁLATÁRA (HARDVERISMERET) Szabadka, 2012.
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
Tanulást könnyítő segédprogramok
Kompetensek lettünk? június 27..
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
Lássuk a matematikát számítógéppel hu/pwp
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
Továbbképzésnap Szendrői Margit Új tábla az osztályban.
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
Az Apáczai Kiadó 7-8. évfolyamos matematika tankönyveinek bemutatása
Ambrusné Dr. Somogyi Kornélia
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Tehetséggondozás informatika. Útravaló – Út a tudományhoz Microsoft Certified Professional Hálózatépítés Diák rendszergazda Iskola honlapja Villanynapló.
A számítógép (computer)
Geometriai problémák bemutatása számítógépes szoftverekkel
Informatikai szakmai vizsgák Mihálka Nóra NSZFI. JOGSZABÁLYOK 133/2010. (IV. 22.) Korm. rendelet az Országos Képzési Jegyzékről és az Országos Képzési.
Informatikus - fizika 1 ÚJ SZAK AZ ELTE TTK-N az oktatás modernizálása keretében 2000-ben lett kidolgozva, 2002 júniusában engedélyezve, 2003 szeptemberében.
Széchenyi István Általános Iskola Informatikai infrastruktúra bemutatása Tanár: Mohay Péter Cím: 1143 Budapest Telepes u.32.
GeoGebra Dinamikus matematika mindenkinek
GeoGebra Dinamikus matematika mindenkinek
Technikai információk ÁVF Civil társadalom. Tanár Kuti Éva 407. szoba Fogadóóra: Csütörtök: –
Assoc. Prof. Ján Gunčaga, PhD. Faculty of Education Catholic University in Ružomberok Nyílt forráskódú szoftverek és IKT az oktatásban.
Google Scholar Wolfram Alpha Scirus Készítette: Varga Ádám.
Hálózatok: új nyelv a tudományban Lovász László Eötvös Loránd Tudományegyetem
Digitális tábla az oktatásban Class Mate PC és a digitális tábla alkalmazása az iskolai tanórán.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
Készítette: Lőrincz Ágota óvodapedagógus
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
GeoGebra Matematikai alkalmazói rendszerek Németh Katalin Készítette:
Készítette: Papp-Varga Zsuzsa
A digitális kompetencia fejlesztése
Érettségi feladatok Matematika logika, gráfelmélet
Számításelmélet 7.
Nagy Attila1,2, Rovó László1, Kiss József Géza1
Matokos, avagy okoseszközök matematikaórán
Előadás másolata:

Vidiczki György Matematika BSc hallgató 2015 Az interaktív tábla szerepe a középszintű matematikaoktatásban: Gráfelméleti és síkgeometriai példák Vidiczki György Matematika BSc hallgató 2015

Összefoglaló Bevezetés Interaktív tábla Matematikai szoftverek és tudástárak Euklideszi síkgeometria Gráfelmélet Összefoglalás

Bevezetés Személyes tapasztalatok Interaktív táblák az oktatásban: Nemzeti Fejlesztési Terv, 62000 teremből 40000 Egy iskola átlagosan 4 interaktív táblával rendelkezik

Interaktív tábla Tábla, számítógép, projektor + szoftver Ujjal, speciális tollal irányítható = érintőképernyő Vizualitás, óra folytonossága, internet Technikai problémák, áramszünet, hardver- és szoftverismeret

Matematikai szoftverek és tudástárak GeoGebra Markus Hohenwarter, version 5.0 CAS, DGS Mathematica Stephen Wolfram, version 10 CAS

Matematikai szoftverek és tudástárak GeoGebraTube és Wolfram Demonstration Project GeoGebraTube, 2011 Wolfram Demonstration Project, 2007

Euklideszi síkgeometria Pitagorasz-tétel GeoGebrával

Gráfelmélet Gráfok síkba rajzolhatósága Mathematica-val GeoGebrával