FÖLDRAJZ 2.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tutori tevékenység a gyakorlatban
Advertisements

Kompetencia - Interakció Összeállította: Alseczné Sipos Ibolya NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola.
3 perc Tanári tevékenység Tanulói tevékenység Munkaforma • Bevezető • A pedagógus felvázolja a tanóra témáját. • Aktív figyelem • Frontális osztálymunka.
A tanári munka értékelése
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Értékek az értékelésben Mik a fontos kérdések?
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Út a beszédértéstől a szövegértésen keresztül a matematikai problémák megoldásáig Előadó: Horváth Judit.
KORSZERŰSÉG AZ ERKÖLCSTAN / ETIKA TANÍTÁSBAN
Értékelés a pedagógiában
IDEGEN NYELVI KOMPETENCIA: mit és mikor mérjünk?
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Környezettechnika A 13. C osztály részére 2011/2012.
Amit a Honismeret órákkal kapcsolatban tudni kell!
Amit a Honismeret órákkal kapcsolatban tudni kell!
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
Feladatírói tréning Történelem. Dr. Dárdai Ágnes, PhD pte
 2 egér  Sorozat feladatok: 80 pénz érme 4 mérés  Egymásután következő számok és csak a szembelévőét látja 5-ször mondják, hogy nem tudom utána tudom.
1.ÓRA HOGYAN KÍSÉRLETEZZÜNK?
Szeretet, türelem, tolerancia
SZTE BTK Spanyoltanár MA
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az e-tanítás. Felépült az e-tanulás épülete – az Internet. Épülnek a tantermek – a tanulásszervező rendszerekkel felszerelt helyi Intranet hálózatok.
Történelemtanár képesítési követelményei Kaposi József szeptember.
1 Érettségi tájékoztató 2008 Érettségi tájékoztató február 8.
Bevezetés a tanítás és tanulás társadalmi összefüggéseibe Baráth Tibor SZTE Neveléstudományi Tanszék Közoktatási Vezetőképző Intézet Baráth Tibor SZTE.
Az ember futhat, de nem menekülhet a megmérettetés elől. Az egyetlen gyerek se maradjon ki a mérésből jelszavát hangoztató korban az oktatásban dolgozóknak.
Tanulói laptopokkal a középszintű magyar érettségi felé
A Számvitel Didaktikája
Kompetencia bevezetésének tapasztalatai egy” integrált” 1. osztályban
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
Amit a Honismeret órákkal kapcsolatban tudni kell!
OK! Tanársegéd Online Könyvek
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A felnőttképzés tervezése, szervezése szervezeti formái Összeállította: Marton Eszter.
Út a sikeres tanuláshoz A tanítás és a tanulás módszertana
A tanulás segítése – a tanulás tanítása a napköziben
Módszerek 5/5.
Az eszközök áttekintése 5/15. Előkészület – tanár A kérdőív kiértékelése Jegyzetlapok a nevekkel a játékhoz Készítette: Sági Lajos2.
Telefon:72/
LEGO Dacta program.
Tanórai szokásaim 5/14.
Környezetvédelmi számítások környezetvédőknek
A virtuális víz nyomában. A témaválasztás indoklása: A környezetért érzett felelősség Ökoetika Vízkészlet végessége környezeti, társadalmi és szellemi.
2011/2012. tanév  Általános iskola alsó tagozat 1-4. évf.  1-1 osztály  Nyolcosztályos gimnázium évf.  2-2 osztály (A és B)  Nyelvi előkészítő.
Vizsgaszabályzat ismertetése A vizsga ideje  május (csütörtök-péntek)  Azokon a napokon a tanulóknak nincs órarend szerinti tanítás.
Tanórán kívüli tevékenységek gazdagítási lehetőségei Varga Attila február 4.
Így tanítom… tavasz- tanári konferencia PROFILKÉPEK A „FAKEBOOKON” Filep Otília Megyaszói Mészáros Lőrinc Körzeti Általános Iskola.
Csökkentsük a túlterheltséget, tanítsuk többet a diákokat! Varga Attila február 4.
2011/2012. tanév  Általános iskola alsó tagozat 1-4. évf.  1-1 osztály  Nyolcosztályos gimnázium évf.  2-2 osztály (A és B)  Nyelvi előkészítő.
1 A fizika tanítása 3. lecke Az oktatási folyamat makro- és mikroszerkezete, óratípusok.
Projektorientált matematikaoktatás
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Mitől jó egy prezentáció?
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Örömteli és eredményes matematikatanulás
FÖLDRAJZ 3.
FÖLDRAJZ 1.
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
Adatfeldolgozási ismeretek 15. ML osztály részére 2017.
Mérések adatfeldolgozási gyakorlata vegyész technikusok számára
3. osztályban.
Laboratóriumi ismeretek 1/13. GL és 1/13. VL osztály részére 2018.
FÖLDRAJZ 1.
Analitikai számítások a műszeres analitikusoknak
Előadás másolata:

FÖLDRAJZ 2

FÖLDRAJZTANÁR: VLATKO PETROVIĆ

BEVEZETÉS

BESZÉLGETÉS (KIVÉTEL..) 1. MAGAVISELET: CSEND: 0 - 45 PADOK FELÁLLÁS TILOS: MOBIL TELEFON BESZÉLGETÉS (KIVÉTEL..) ÍRNI, RAJZOLNI, OLVASNI EVÉS, IVÁS, ALVÁS VÁRNI A FOLYOSÓN KÖVETKEZMÉNYEK?

2. TANÍTÁSI ESZKÖZÖK: TANKÖNYV KÓD: tisA FÜZET VILÁGATLASZ ÍRÓESZKÖZÖK LECKÉK A BLOGON: https//geografija2015.wordpress.com LECKÉK/GIMNÁZIUM 2 KÓD: tisA FÜZET VILÁGATLASZ ÍRÓESZKÖZÖK KÖVETKEZMÉNYEK?

TISZTA TÁBLA ÉS SZIVACS 3. A HETES KÖTELESSÉGEI: TISZTA TÁBLA ÉS SZIVACS KRÉTA AZ UTOLSÓ FALI TÉRKÉP HIÁNYZÓK KÁROSULT ESZKÖZÖK KÖVETKEZMÉNYEK?

AZ ÓRÁN MEGTANULT ANYAG 4. OSZTÁLYOZÁS : UTOLSÓ LECKE ISMÉTLŐ ÓRA ELLENŐRZŐ HÁZI FELADATOK AZ ÓRÁN MEGTANULT ANYAG SZORGALMI OSZTÁLYZAT AZ EGYESEK KIJAVÍTÁSA SEGÍTSÉG: EGYES

A 2. OSZTÁLYBAN: A VILÁG TÁRSADALMI ÉS REGIONÁLIS FÖLDRAJZA

AZ ÚJ ANYAG FELDOLGOZÁSA: I. FÁZIS – TANULÁS AZ ÓRÁN: POWERPOINT PREZENTÁCIÓ SEGÍTSÉGÉVEL MEGTANULNI PÁR PERC ALATT A LECKE RÉSZEIT, RÉSZENKÉNT EGYEDÜL, PÁROKBAN, VAGY 4 TAGÚ CSOPORTBAN (SZOMSZÉDOS TANULÓK) ELŐKÉSZÍTENI A VÁLASZOKAT A TANÁR KÉRDÉSEIRE TILOS: ÁTÍRNI ÉS ÁTRAJZOLNI A PREZENTÁCIÓT

A FÜZETBE: A LECKE SORSZÁMA ÉS NEVE ISMÉTELNI, MAGYARÁZNI EGYMÁSNAK A MEGTANULTAT EGMÁSTÓL KÉRDEZNI A NEM VILÁGOS KÉRDÉSEKET TANKÖNYVET, ATLASZT ÉS TÉRKÉPET IS KELL HASZNÁLNI ELŐKÉSZÍTENI A NEM VILÁGOS KÉRDÉSEKET A 2. FÁZISRA TANÁR: VALAKIKNEK NEHEZEBB KÉRDÉSEKET AD, VALAKIKNEK SEGÍT HALKAN BESZÉLGETNI

II. FÁZIS – AZ ÓRÁN MEGTANULTAK OSZTÁLYZÁSA: A LECKE EGY RÉSZÉT A VÉLETLENÜL KIVÁLASZTOTT TANULÓ FELELI TÖBBSZÖR IS LEHET UGYANAZON AZ ÓRÁN MINDENKI MEG KELL HOGY TANULJON MINDENT HASZNÁLNI A FALI TÉRKÉPET ÉS A TÁBLÁT A TANÁR HASZNÁLJA A PREZENTÁCIÓT JEGYEK: A NAPLÓBA... NEM VILÁGOS KÉRDÉSEK; BEÍRNI A FÜZETBE

LECKÉK PREZENTÁCIÓ NÉLKÜL, VAGY A PREZENTÁCIÓK NEM TELJESEK: AZONOS ELJÁRÁS, DE A TANKÖNYVBŐL ÉS A PREZENTÁCIÓBÓL KELL TANULNI LEHET: A TANKÖNYVBEN ALÁHUZNI, LEÍRNI A VÁZLATOT A FÜZETBE

SZÓBELI FELELÉSI ÓRA: TANÁR: FELHÍVJA A TANULÓT ÉS FELTESZI A KÉRDÉSEKET A TÖBBI TANULÓ: MAGUKBAN OLDJÁK MEG A KÉRDÉSEKET A TANÁR FELHÍVÁSÁRA VÁLASZOLNAK A KÉRDÉSEKRE

OSZTÁLYOZÁS: A TUDÁS ELISMÉTLÉSE (TÉNYEK) AZ INFORMÁCIÓK ÖSSZEKAPCSOLÁSA, MEGÉRTÉSE, MAGYARÁZÁSA ÉS ÉRTÉKELÉSE, VALAMINT KÖVETKEZTETÉS A TUDÁS ALKALMAZÁSA AZ ÚJ ÉLETHELYZETEKBEN