FÖLDRAJZ 2
FÖLDRAJZTANÁR: VLATKO PETROVIĆ
BEVEZETÉS
BESZÉLGETÉS (KIVÉTEL..) 1. MAGAVISELET: CSEND: 0 - 45 PADOK FELÁLLÁS TILOS: MOBIL TELEFON BESZÉLGETÉS (KIVÉTEL..) ÍRNI, RAJZOLNI, OLVASNI EVÉS, IVÁS, ALVÁS VÁRNI A FOLYOSÓN KÖVETKEZMÉNYEK?
2. TANÍTÁSI ESZKÖZÖK: TANKÖNYV KÓD: tisA FÜZET VILÁGATLASZ ÍRÓESZKÖZÖK LECKÉK A BLOGON: https//geografija2015.wordpress.com LECKÉK/GIMNÁZIUM 2 KÓD: tisA FÜZET VILÁGATLASZ ÍRÓESZKÖZÖK KÖVETKEZMÉNYEK?
TISZTA TÁBLA ÉS SZIVACS 3. A HETES KÖTELESSÉGEI: TISZTA TÁBLA ÉS SZIVACS KRÉTA AZ UTOLSÓ FALI TÉRKÉP HIÁNYZÓK KÁROSULT ESZKÖZÖK KÖVETKEZMÉNYEK?
AZ ÓRÁN MEGTANULT ANYAG 4. OSZTÁLYOZÁS : UTOLSÓ LECKE ISMÉTLŐ ÓRA ELLENŐRZŐ HÁZI FELADATOK AZ ÓRÁN MEGTANULT ANYAG SZORGALMI OSZTÁLYZAT AZ EGYESEK KIJAVÍTÁSA SEGÍTSÉG: EGYES
A 2. OSZTÁLYBAN: A VILÁG TÁRSADALMI ÉS REGIONÁLIS FÖLDRAJZA
AZ ÚJ ANYAG FELDOLGOZÁSA: I. FÁZIS – TANULÁS AZ ÓRÁN: POWERPOINT PREZENTÁCIÓ SEGÍTSÉGÉVEL MEGTANULNI PÁR PERC ALATT A LECKE RÉSZEIT, RÉSZENKÉNT EGYEDÜL, PÁROKBAN, VAGY 4 TAGÚ CSOPORTBAN (SZOMSZÉDOS TANULÓK) ELŐKÉSZÍTENI A VÁLASZOKAT A TANÁR KÉRDÉSEIRE TILOS: ÁTÍRNI ÉS ÁTRAJZOLNI A PREZENTÁCIÓT
A FÜZETBE: A LECKE SORSZÁMA ÉS NEVE ISMÉTELNI, MAGYARÁZNI EGYMÁSNAK A MEGTANULTAT EGMÁSTÓL KÉRDEZNI A NEM VILÁGOS KÉRDÉSEKET TANKÖNYVET, ATLASZT ÉS TÉRKÉPET IS KELL HASZNÁLNI ELŐKÉSZÍTENI A NEM VILÁGOS KÉRDÉSEKET A 2. FÁZISRA TANÁR: VALAKIKNEK NEHEZEBB KÉRDÉSEKET AD, VALAKIKNEK SEGÍT HALKAN BESZÉLGETNI
II. FÁZIS – AZ ÓRÁN MEGTANULTAK OSZTÁLYZÁSA: A LECKE EGY RÉSZÉT A VÉLETLENÜL KIVÁLASZTOTT TANULÓ FELELI TÖBBSZÖR IS LEHET UGYANAZON AZ ÓRÁN MINDENKI MEG KELL HOGY TANULJON MINDENT HASZNÁLNI A FALI TÉRKÉPET ÉS A TÁBLÁT A TANÁR HASZNÁLJA A PREZENTÁCIÓT JEGYEK: A NAPLÓBA... NEM VILÁGOS KÉRDÉSEK; BEÍRNI A FÜZETBE
LECKÉK PREZENTÁCIÓ NÉLKÜL, VAGY A PREZENTÁCIÓK NEM TELJESEK: AZONOS ELJÁRÁS, DE A TANKÖNYVBŐL ÉS A PREZENTÁCIÓBÓL KELL TANULNI LEHET: A TANKÖNYVBEN ALÁHUZNI, LEÍRNI A VÁZLATOT A FÜZETBE
SZÓBELI FELELÉSI ÓRA: TANÁR: FELHÍVJA A TANULÓT ÉS FELTESZI A KÉRDÉSEKET A TÖBBI TANULÓ: MAGUKBAN OLDJÁK MEG A KÉRDÉSEKET A TANÁR FELHÍVÁSÁRA VÁLASZOLNAK A KÉRDÉSEKRE
OSZTÁLYOZÁS: A TUDÁS ELISMÉTLÉSE (TÉNYEK) AZ INFORMÁCIÓK ÖSSZEKAPCSOLÁSA, MEGÉRTÉSE, MAGYARÁZÁSA ÉS ÉRTÉKELÉSE, VALAMINT KÖVETKEZTETÉS A TUDÁS ALKALMAZÁSA AZ ÚJ ÉLETHELYZETEKBEN