gg004-Mesh project copy-paste-rename gg002-App folder

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Osztály leszármaztatás
Advertisements

Románia Spanyolország Olaszország Portugália Izland Svédország Norvégia Finnország Franciaország Oroszország ÚjraVége Húzd az országhoz a nevét!
GraphGame gg001-Triangle
Lua script Szécsi László
Számold meg a fekete pontokat!
Objektum Orientált Programozás Visual Basicben. 2 Objektumok Object – egy dolog, tárgy, „valami” –Command button, text box, stb. Jellemzők –Properties.
MINTA1 Element of the Theory of the Computation Lecture x. Title.
Analitikus (koordináta) geometriai gyorstalpaló
ARM tanfolyam 2. előadás.
Mesh betöltés, kirajzolás Szécsi László. dx11-ben nincs – játékfejlesztők írnak maguknak úgyis DXUT-ban van – CDXUTSDKMesh – csak sdkmesh formátumot tud.
GPGPU labor I. OpenGL, Cg.
Junit testing.
Mikrovezérlők alkalmazástechnikája laboratóriumi gyakorlat Kovács Tamás & Mingesz Róbert 3. óra február 20., 23.
UNIVERSITY OF SZEGED D epartment of Software Engineering UNIVERSITAS SCIENTIARUM SZEGEDIENSIS Programozás II. 9. Gyakorlat Alap file műveletek.
Programozás II. 3. Gyakorlat C++ alapok.
UNIVERSITY OF SZEGED D epartment of Software Engineering UNIVERSITAS SCIENTIARUM SZEGEDIENSIS Programozás II. 6. Gyakorlat const, static, dinamikus 2D.
Entity framework Krizsán Zoltán
2012. március 7. Paulik Áron Prog szakkör.
SharePoint Adminisztráció
ANY u WHERE u : seq(MININT..MAXINT) & size(u) = size(s) & #f.(f : 1..size(s) >->> 1..size(s) & !j.(j : 1..size(s) => s(f(j)) = u(j))) & !i.(i : 1..size(s)-1.
C++ alapok, harmadik óra
A JAVA TECHNOLÓGIA LÉNYEGE Többlépcsős fordítás A JAVA TECHNOLÓGIA LÉNYEGE Platformfüggetlenség.
PHP III. Fájlok, űrlapok.
Mikrovezérlők, perifériák laboratóriumi gyakorlat 3. óra szeptember 18. Mingesz Róbert v
Fejlesztés PHP-NUKE portál rendszerre Horváth Zoltán Második Magyarországi PHP Konferencia március 27. Copyright PHP Konferencia,
1 Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II. Eszterházy Károly Főiskola Számítástudományi tsz.
1 Hernyák Zoltán Web: Magasszintű Programozási Nyelvek I. Eszterházy.
1 Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II. Eszterházy Károly Főiskola Számítástudományi tsz.
A D programozási nyelv Angeli Dávid. Nagy vonalakban  C++  
DirectX9 empty project Szécsi László. Visual Studio Első indításkor C++ választása.
Motor I. Scene graph XML Rendering Szécsi László.
Environment mapping Szécsi László. Új osztály: Lab3EnvMap copy&paste: Lab2Trafo.h -> Lab3EnvMap.h copy&paste: Lab2Trafo.cpp -> Lab3EnvMap.cpp copy&paste:
Transzformációk, textúrák, árnyalás Szécsi László.
Kamera, 3D, transzformációk Szécsi László. Math.zip kibontása az Egg projectkönyvtárba – float2, foat3, float4 típusok, HLSL-ben megszokott műveletekkel.
Megjelenítő-motor, színtér- menedzsment Szécsi László.
Effect framework, HLSL shader László Szécsi. forráskódban elérhető egyszerűsíti a shaderek fordítását, rajzolási állapot beállítását – pass: egy ilyen.
OO framework, Egg util library László Szécsi. Projektek nem osztoznak semmilyen kódon – DXUT mindegyikben – effect betöltés, mesh betöltés, GUI mindegyikbe.
Geometry instancing Szécsi László. copy-paste-rename gg009-Gui folder vcxproj, filters átnevezés solution/add existing project rename project working.
User interface Szécsi László. Egg projectben DXUTgui.cpp – CDXUTDialogResourceManager::CDXUTDialogReso urceManager() m_SpriteBufferBytes11 = 0; ezt kihagyták,
Textúrázás Szécsi László. giraffe.jpg letöltése SolutionDir/Media folderbe.
Készült az ERFP – DD2002 – HU – B – 01 szerzősésszámú projekt támogatásával Chapter 3 / 1 C h a p t e r 3 Stability Functions.
ARM tanfolyam 2. előadás.
2. Gyakorlat Zalatnai Csongor
5. gyakorlat Fleiner Rita.
A C++ nyelv.
Számítógépes grafika gyakorlat DirectX segítség A következő dolgokra van szükség: CG Toolkit: 
HTML ÉS PHP (Nagyon) rövid áttekintés. ADATBÁZISRENDSZEREK MŰKÖDÉSI SÉMÁJA Felh. interakció DB Connector MySQL ? A gyakorlaton:
Mobil alkalmazások fejlesztése Vonalkód leolvasó Symbian alapú mobiltelefonra Készítette: Tóth Balázs Viktor.
Vizualizáció és képszintézis Sugárkövetés (Dart + GLSL) Szécsi László.
Mobil alkalmazások fejlesztése Vonalkód leolvasó Symbian alapú mobiltelefonra Készítette: Tóth Balázs Viktor.
DLL használata és készítése Feladat
Fájlkezelés Programozási tételek
Számítógépes grafika DirectX 6. gyakorlat. Emlékeztető Múlt órán megvilágítással foglalkoztunk  Per vertex  Per pixel.
PhoneGap Keretrendszer Dudás Dániel Szabadkai Műszaki Szakfőiskola november 24.
„Designer-barát” játéklogika
Alkalmazásfejlesztés gyakorlat
Hernyák Zoltán Magasszintű Programozási Nyelvek I.
Kamera, 3D, transzformációk Szécsi László
Sw2 PhysX.
C++ Standard Template Library
Direct3D DirectCompute
OO framework, Egg util library László Szécsi
GraphGame gg001-Triangle
Environment mapping Szécsi László
Ünnepre készülünk Preparing for Christmas
Biosimiler-ek használatának előnyei avagy miért előnyös a verseny?
Folyamatok.
3. osztályban.
Számold meg a fekete pontokat!
Függvénysablonok használata
Előadás másolata:

gg004-Mesh project copy-paste-rename gg002-App folder vcxproj, filters átnevezés solution/add existing project rename project working dir: $(SolutionDir) Project Properties/Configuration Properties/Debugging/Command Arguments ugyanaz build, run

gg004-Mesh project include additional include C:/Program Files/Assimp/Include; linker general/additional library directories c:\Program Files\Assimp\lib\x86 input assimp.lib

Game class csak ezt az osztályt fogjuk átírni, hogy betöltsön egy modellt kirajzolja a sima idle technikával

Game.cpp #include "DXUT.h" #include "Game.h" #include <assimp/importer.hpp> #include <assimp/scene.h> #include <assimp/postProcess.h>

Game.cpp // continued from previous slide Assimp::Importer importer; const aiScene* assScene = importer.ReadFile( App::getSystemEnvironment(). resolveMediaPath("giraffe.obj") , 0); // if the import failed if( !assScene || !assScene->HasMeshes() || assScene->mNumMeshes == 0) { MessageBox(); return E_FAIL; } // continued on next slide

Eredmény

Mesh modul használata ne manuálisan kelljen összerakni a buffereket input layoutok medzselése shader/geometria kombinációk anyagrendszer

Game.h Egg::Mesh::InputBinder::P inputBinder; Egg::Mesh::Shaded::P shadedMesh; // többi tagváltozó mehet a levesbe

Game.cpp HRESULT Game::createResources() { using namespace Microsoft::WRL; inputBinder = Egg::Mesh::InputBinder::create(device); // assimp import ide jön Egg::Mesh::Geometry::P geometry = Egg::Mesh::Importer::fromAiMesh(device, assScene->mMeshes[0]);

Utána VS betöltés PS betöltés Egg::Mesh::Material létrehozása ComPtr<ID3D11InputLayout> inputLayout = inputBinder->getCompatibleInputLayout( vertexShaderByteCode, geometry); shaded mesh létrehozása

Game::draw shadedMesh->draw(context);