Szigeti Péter PPH 5+1 jó healthcare kampány (Healthcare Marketing Impact Awards 2015)
Insight 1
RunPee Movie App Megrendelő: Astellas Pharma Márka: Myrbetriq Ügynökség: Pathway Kategória: Digital, pharmaceuticals Díj: arany
Innováció 2
Don’t stumble, tumble Megrendelő: IWK Health Centre, Halifax, Nova Scotia Ügynökség: Current Studios Kategória: Digital, providres Díj: arany
Content 3
Breast Cancer Awareness Month series Megrendelő: Hologic Ügynökség: HuffPost Partner Studio Kategória: Digital, suppliers Díj: ezüst
Hasznosság 4
The Us in Lupus Megrendelő: GlaxoSmithKline Ügynökség: Targetbase Kategória: Patient education, pharmaceuticals Díj: arany
Közösségi média 5
#HeartTXLive Megrendelő: Baylor Scott & White Health Ügynökség: Baylor Scott & White Health Kategória: Social media, providers Díj: arany
Kép +1
Nothing Shall Be Impossible Megrendelő: St. Thomas Health, Nashville Ügynökség: Bohan Advertising Kategória: Print, providers Díj: arany Fotós: Jeremy Cowart
INSIGHT INNOVÁCIÓ CONTENT HASZNOSSÁG KÖZÖSSÉGI MÉDA KÉP
Thnx szigetip@kreativ.hu