Szigeti Péter PPH 5+1 jó healthcare kampány

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 White Master One man Hollywood hogyan romboltuk le a szórakoztatóipar gátjait Meichl Mátyás DSE – Digital Media Solutions.
Advertisements

A Magyar Telekom e-health víziója és megoldásai
Mobilalkalmazások a gyógyszeripari marketingben Hazai tapasztalatok
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
MINDENKIT MEGFERTŐZÖTT A MIKULÁS-VÍRUS Digital Festival 2009 április 29. Mikola Tamás.
A világ 2004-ben Egy Norwég diplomatát, Charung Gollart, arra kértek, hogy az ENSZ-nek egy rajzos prezentáción keresztül mutassa be 2004-ben a világ fő.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
Aruba Instant Workshop Vállalati bemutató Leading provider of secure mobility for the enterprise Aruba MOVE Architecture Industry’s most secure WLAN.
Mintacím szerkesztése •Mintaszöveg szerkesztése •Második szint •Harmadik szint •Negyedik szint •Ötödik szint D modelling in the terrestrial.
Kiszól a TV! HybridBox Nyrt. BigScreen konferencia 2012.
Bizonyos dolgok elképzelhetetlenek egy jó partner nélkül. Mi nem végrehajtunk, mi együtt gondolkodunk!
Dr. Ormós Zoltán Turmix: internet+jog Dr. Ormós Zoltán
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
7 June 2012, Budapest FIA - Future Internet Assembly Aalborg, május P ANEL „N OVEL NETWORKING AND R ELATIONSHIP WITH A PPLICATIONS ” Szabó.
Egészségközpontú egészségügy konferencia
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
DELIVERING PATIENT–CENTRED INNOVATION IN MEDICINE THROUGH PARTNERSHIP Andrew Witty President, Pharmaceuticals Europe GlaxoSmithKline PARTNERI KAPCSOLATOKON.
Készítette: Soós Roland igazgató ÉRÁK 2007 Összdolgozói értekezlet december 8.
Vállalati dolgozók adományozása és önkéntessége Darvas Péter, United Way Magyarország NIOK „Hidak” október 6.
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
PROJEKT CONTROLLING RENDSZER
Megnézheted magad! Interaktív népegészségügyi kampány Novák Péter enter!digital –
Az Android szökési sebessége A 5 Minutes Break alkalmazás sikereiről és a gyorsulásmérő szenzorok innovatív felhasználási lehetőségeiről Atrecto Kft. –
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Felszámolók Szakmai Felelősségbiztosítása
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Székelyudvarhelyi Közösségi Alapítvány (SzKA). Első Közösségi Alapítvány Romániában (2007 december) Helyi projektek, helyi forrásokból Politikamentesség.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Tudománykommunikáció: helyzetkép Magyarországon 2006/2007 Dr. Fábri György PhD kommunikációs igazgató MTA.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Az internet. Kezdetei, elterjedése Az USA hadiipara orosz támadásra készülve decentralizált rendszert alakított ki Ennek civil ágát szabaddá tették egyetemek.
EIPEN (European Interprofessional Education Network in health and social care) A projekt célja, lényege, működése, tevékenységének felhasználhatósága Ráczné.
Designhét Magyar formatervezési Díjátadó Made in Hungary Halisten – Színes és Fekete-Fehér Magyar formatervezési Díjátadó Made in Hungary Halisten – Színes.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
PERJÉSI LILLA ÉS TRESZKAI ANETT KÖZÖSSÉGI KÖNYVTÁR AZ EGYETEMEN.
Leletrendező, betegtámogató applikáció Szász Levente – Laborom
Járdán Tamás MBA, PMP, PCC
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DISKURZUS 14:00 – 14:10Megnyitó -Dr. Farkas Lilla (SE Innovációs Igazgatóság) 14:10 – 14:45 Horizon 2020 program "Egészségügy" témájú támogatásai" Előadó:
ELTE Innovációs Nap 2016 Innováció és partnerség az oktatási ágazatban: az ELTE PPK EDiTE-EJD H2020 programjának perspektívája és gyakorlata Halász Gábor.
AFF Group driving mobile business Magyar Turizmus Zrt. Hungary Tourism iPhone alkalmazás.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Költséghatékony gyártások avagy hogyan és hol gyártsuk le a szükséges marketingkommunikációs anyagokat ár-érték arányban a legjobb megoldást használva.
Sharing economy: az egészségügy újraformálása? Dr. Buzás Norbert egyetemi docens SZTE Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpont SZTE ÁOK Egészség-gazdaságtani.
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
Orvosi kiadványok-üzleti modellek Tartalom STM (Scientific, Technical, Medical) Főbb piaci szereplők Üzleti modellek Papp Zoltán szerkesztőségigazgató.
Jung Tamás Termék portfolio 2017
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Vital Cities - Bp XIII. kerület
Ez az előadás „A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” („Innova kutatás” - OTKA/NKFIH azonosító: )
Véradás Véradási szándékot és viselkedés befolyásoló tényezők feltárása, különös tekintettel a kommunikáció hatékonyságának vizsgálatára esettanulmány.
Magyar Cisztás Fibrózis regiszter beszámolója
Business Continuity Menedzsment – kockázatalapú vezetés
TELEKOM A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN TRAN LAM PÉTER // PETER.
Adam Jankovits │ SEO/SEM Specialist │ │ adam
Vasas Lívia, PhD 2018 WHO Vasas Lívia, PhD 2018.
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Vasas Lívia, PhD 2017 WHO Vasas Lívia, PhD 2017.
Vasas Lívia, PhD 2018 WHO Vasas Lívia, PhD 2018.
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
ALSONANA INTERNATIONAL FORUM
Vasas Lívia Dart Europe European Portal for the discovery of Electronic Theses and Dissertations (ETDs), and they participate in advocacy.
Előadás másolata:

Szigeti Péter PPH 5+1 jó healthcare kampány (Healthcare Marketing Impact Awards 2015)

Insight 1

RunPee Movie App Megrendelő: Astellas Pharma Márka: Myrbetriq Ügynökség: Pathway Kategória: Digital, pharmaceuticals Díj: arany

Innováció 2

Don’t stumble, tumble Megrendelő: IWK Health Centre, Halifax, Nova Scotia Ügynökség: Current Studios Kategória: Digital, providres Díj: arany

Content 3

Breast Cancer Awareness Month series Megrendelő: Hologic Ügynökség: HuffPost Partner Studio Kategória: Digital, suppliers Díj: ezüst

Hasznosság 4

The Us in Lupus Megrendelő: GlaxoSmithKline Ügynökség: Targetbase Kategória: Patient education, pharmaceuticals Díj: arany

Közösségi média 5

#HeartTXLive Megrendelő: Baylor Scott & White Health Ügynökség: Baylor Scott & White Health Kategória: Social media, providers Díj: arany

Kép +1

Nothing Shall Be Impossible Megrendelő: St. Thomas Health, Nashville Ügynökség: Bohan Advertising Kategória: Print, providers Díj: arany Fotós: Jeremy Cowart

INSIGHT INNOVÁCIÓ CONTENT HASZNOSSÁG KÖZÖSSÉGI MÉDA KÉP

Thnx szigetip@kreativ.hu