Rövid áttekintés
Dr. DaHar
“Dr. DaHar” Az első orvos-beteg találkozók (Projekt- kezdés, Helyzetleíró /State of Art/ Tanulmányok) Vizsgálatok (9 Kikőtő felmérés / IWT Lab) Diagnózis (SWOT analízis eredményei) Konzíliumok (Tematikus-csoportok, DaHar Támogatói Fórumok, Mester-kurzus) Ajánlások a kezelésre, gyógyításra (Mester- kurzus, Helyi Cselekvési Tervek, Mester Tervek - Stratégiai Terv, Master-Class; Politikai Támogató Fórum, Brüsszeli prezentáció, Konferenciák) (Kezelés 2014-től: DaHar 2 ?)
A kikőtő-felmérésekről 9 különböző adottságú kikötő Fejlettség, financiális lehetőségek, földrajzi elhelyezkedés, és az ezekkel kapcsolatos Potenciálok (felhasználók, kapcsolódások, tervek)
KÖZÖS momentumok DUNA (hajózhatóság, egységes szabályozás, kompatibilis rendszerek /pl. RIS/, STRATÉGIA) Összehangolt szállítási folyamatok (pl. konténer- terminálok, liner-szolgáltatások) Paradigma váltás szükségeltetik! (az elméleteket gyakorlatra kell váltani) EU forrásokra van szükség (az egyes kikötők / országok nem képesek egyedül kezelni a helyzetet)
A DaHar finanszírozása Összesen: 1 896 823 Euro ERDF (85%): 1 612 300 Euro Saját (Nemzeti / Partner) hozzájárulás (15%): 284 523 Euro A teljes DUV: 461 872,96 Euro EU (85%) 392 592,02 Euro Magyar Állam (10%): 46 187,3 Euro DMJV Önkormányzata: 23 093,65 Euro
DaHar Támogatói Fórum Miért? A DaHar-nak a való életből vett impulzusokra van szüksége! és Valós szükségekre kell választ adnia! (A Dunai szállítás felhasználói, + döntéshozók)! A DaHar kutatásokra alapuló ajánlásokat fogalmaz meg a következő EU kötségvetési időszakra (2014-20)... de A Döntéshozók és Felhasználók (helyi és nemzeti szinten) válthatják mindezt valóra!
Támogatásukra számítva, KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET!