Partnerség és együttműködés

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
Családbarát szálláshelyek Puczkó László Szakmai igazgató.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Mi a SzIA Minőségi Modell?  A SzIA Minőségi Modell olyan szervezet-, és minőségfejlesztési rendszer, amelyet először speciálisan nonprofit területen.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Az Európai Foglalkoztatási Stratégia pillére: Az alkalmazkodóképesség növelése Soós Roland Igazgató ÉRÁK.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
KBSZ STRATÉGIA KBSZ SZAKMAI NAPOK - VASÚT Siófok, április 10. Bajkó Erika kommunikációs vezető.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Az állást kereső kerületi lakosoknak nyújtott szolgáltatások a Baross utcai munkaügyi kirendeltségen és a Kesztyűgyári állásbörzéken Szakmai gyakorlat.
Az Aktív Műhely modell ismertetése.  : Országos felmérés a szociális intézményekben élő értelmi fogyatékos, autista emberek foglalkoztatási.
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
E.ON – Versenyben Önökért!
A közigazgatás hatékonyságának növelése Hargita Megye Tanácsa alárendelt intézményeiben PODCA 1.3.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
A „TRUEFOOD” projektről  Az Integrált projekt teljes címe: Hagyományos európai élelmiszerek fejlesztése innovatív módszerekkel  Tematikus prioritás:
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
„Hidat építünk” az energetikai tanácsadók szerepe Magyarországon
„A jó üzleti kapcsolat csak a véletlen műve!” Őt már ismerik, bedolgozta magát... Ő vele szót értenek... Ő kapja a megbízást… Már megint mit akar? Már.
Reklámozás, Public Relations
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Dr. Kozári József egyetemi docens, igazgató Szent István Egyetem Közép-Magyarországi Regionális Szaktanácsadási Központ V. Országos Tanácsadási Konferencia.
8. Az eladásösztönzés.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásban: javaslat egy ágazati innovációs stratégiára Halász Gábor Innováció az oktatásban Szakmai konferencia.
Tevékenységeink Teljes körű takarítás Parketta felújítás Tisztítás Festés Mázolás.
Hatékonyságnövelés, avagy: Buktatók és előnyök a társas praxisban 2014 PMK dr. Bába András – Polequi Bt.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
A Pécsi Tudományegyetemen innovációs tevékenysége
2009. november Nemzetközi ILIAS Konferencia1/20 Az ILIAS közösség Magyarországon, az együttműködés fejlesztése Berecz Antónia.
BKIK – VI. Országos Tanácsadói Konferencia LEAN COACHING Bárány Péter, CMC üzletág-vezető Projektverzum Kft Budapest, március 21.
E.ON Hungária E nergia P artner P rogram a földgáz és áramellátás területén Szekszárd, április 11.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Regionális Vállalkozásfejlesztés Dr. Billo Kármen osztályvezető Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
Minőség – Megbízhatóság - Biztonság Avagy mi a hosszútávú jó együttműködés alapja Földgázfórum Balatonfüred Gelencsér Lajos Ügyvezető igazgató E.ON.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
PRÉMIUM KATEGÓRIA bevezetése az EON-nál Készítette: Soósné Kropp Tünde & Tóth László
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Vállalkozói Klub indítása a Szegedi Tudományegyetemen.
Regisztrált szerelők képzése E.ON Dél-dunántúli Áramhálózati ZRt./EMO Soósné Kropp Tünde
Az üzletek operatív működtetése
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Értékesítési képviselő – Food
Értékesítési képviselő – Food
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Értékesítési képviselő – Food
A Projekt bemutatása A foglalkoztatási helyzet javítása különböző érdekképviseletek együttműködésével, célja a foglalkoztatás szempontjából hátrányos.
Puskás Hajnalka szakmai vezető, Bács-kiskun Megyei Nőközpont
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Előadás másolata:

Partnerség és együttműködés Földgázfórum 2012, Balatonfüred Pál Norbert Ügyvezető igazgató E.ON Energiaszolgáltató Kft.

Miért fontos a partnerség a kereskedőnek? Miért fontosak számunkra a Gázközösség tagjai és a regisztrált szerelők? Mert Önök: az E.ON meghosszabbított karjai: a cég hangjai és arcai közvetítik és átadják: a szolgáltatás igénybevételének lehetőségét az ügyfeleknek szóló üzeneteinket: tájékoztatás: információátadás elfogadtatás: személyes magyarázat és meggyőzés ösztönzés: figyelemfelhívás (lehetőségek, tippek) tanácsadás: mit/kit (berendezést vagy akár szolgáltatót) és hogyan válasszon (vagy éppen ne válasszon) az ügyfél

A partnerprogram szolgáltatásai Közös weboldal: információk, tapasztalatok, fogyasztói ajánlatok Megjelenés az E.ON honlapján, negyedéves hírlevél Marketing támogatás saját arculat kialakítása terméket és szolgáltatásokat népszerűsítő brosúrák Munkamegbízások kiadása és minőségi normák bevezetése a felhasználók felé Szakmai rendezvények, tréningek, szemináriumok Jövőbeni lehetőségek: Partnerkártya bevezetése Kiemelt partneri kör kialakítása (extra szolgáltatások mindkét részről)

Az együttműködés céljai Szoros partneri kapcsolat az E.ON és a földgáz- ill. árampiaci szerelőipari partnerek között: egyenrangú viszony folyamatos kétirányú kommunikáció, információcsere kölcsönösen előnyös együttműködés A szakmai munka támogatása képzés-továbbképzés, szakmai publikációk az ügyfelek számára szükséges információk megosztása Megbízás a fogyasztók számára végzendő elosztói feladatokkal (bekapcsolás, mérőcsere) Új szolgáltatások közös fejlesztése és új technológiák bevezetése Bevonás az aktív értékesítésbe ill. ügyfélmegtartásba

A partnerprogram előnyei Mit kínál a partneri kapcsolat? A partner piaci pozíciójának erősödése Szakmai fejlődés lehetősége Naprakész információk és a legújabb technológiák ismerete Új üzleti területek kifejlesztése Mit kérünk? Minőségi munkavégzést, lojalitást, akikre az ügyfeleink kiszolgálásában számíthatunk Az elosztói engedélyesek bizonyos feladatainak ellátását Új technológiák és szolgáltatások bevezetésében és népszerűsítésében való részvétel Az E.ON fogyasztói üzeneteinek hatékony célba juttatása, a cég megítélésének javítása