Partnerség és együttműködés Földgázfórum 2012, Balatonfüred Pál Norbert Ügyvezető igazgató E.ON Energiaszolgáltató Kft.
Miért fontos a partnerség a kereskedőnek? Miért fontosak számunkra a Gázközösség tagjai és a regisztrált szerelők? Mert Önök: az E.ON meghosszabbított karjai: a cég hangjai és arcai közvetítik és átadják: a szolgáltatás igénybevételének lehetőségét az ügyfeleknek szóló üzeneteinket: tájékoztatás: információátadás elfogadtatás: személyes magyarázat és meggyőzés ösztönzés: figyelemfelhívás (lehetőségek, tippek) tanácsadás: mit/kit (berendezést vagy akár szolgáltatót) és hogyan válasszon (vagy éppen ne válasszon) az ügyfél
A partnerprogram szolgáltatásai Közös weboldal: információk, tapasztalatok, fogyasztói ajánlatok Megjelenés az E.ON honlapján, negyedéves hírlevél Marketing támogatás saját arculat kialakítása terméket és szolgáltatásokat népszerűsítő brosúrák Munkamegbízások kiadása és minőségi normák bevezetése a felhasználók felé Szakmai rendezvények, tréningek, szemináriumok Jövőbeni lehetőségek: Partnerkártya bevezetése Kiemelt partneri kör kialakítása (extra szolgáltatások mindkét részről)
Az együttműködés céljai Szoros partneri kapcsolat az E.ON és a földgáz- ill. árampiaci szerelőipari partnerek között: egyenrangú viszony folyamatos kétirányú kommunikáció, információcsere kölcsönösen előnyös együttműködés A szakmai munka támogatása képzés-továbbképzés, szakmai publikációk az ügyfelek számára szükséges információk megosztása Megbízás a fogyasztók számára végzendő elosztói feladatokkal (bekapcsolás, mérőcsere) Új szolgáltatások közös fejlesztése és új technológiák bevezetése Bevonás az aktív értékesítésbe ill. ügyfélmegtartásba
A partnerprogram előnyei Mit kínál a partneri kapcsolat? A partner piaci pozíciójának erősödése Szakmai fejlődés lehetősége Naprakész információk és a legújabb technológiák ismerete Új üzleti területek kifejlesztése Mit kérünk? Minőségi munkavégzést, lojalitást, akikre az ügyfeleink kiszolgálásában számíthatunk Az elosztói engedélyesek bizonyos feladatainak ellátását Új technológiák és szolgáltatások bevezetésében és népszerűsítésében való részvétel Az E.ON fogyasztói üzeneteinek hatékony célba juttatása, a cég megítélésének javítása