Vásárlói hűség kialakítása Clubcard programmal

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
2005. szeptember 15. A CEBS CRD-hez kapcsolódó egyéb, előkészület alatt álló anyagai Seregdi László szeptember 15.
Advertisements

Winnie the pooh & friends
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülő diákoknak Angol B2 / C1.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
LDV Project  Szeretettel köszönjük Önöket Egerben a Leonardo Projekt Workshopján  We welcome - with much love - our dear guests!
ÁRVÍZ FLOOD ADRA Inaccessible roads Járhatatlan utak.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülő diákoknak Angol B2 / C1.
Minőségmenedzsment alapelvek
„Songlish” How not to be a „Bicky Chewnigh”. Lehet zöld az ég…
Nyugdíjreform folyt. köv.? Pension Reform To Be Continued? Bodor András “PENSION REFORM IN HUNGARY: DO WE NEED ONE (PILLAR) MORE?” symposium Washington.
Dreams. How much does our dream cost? If we plan something or dream about somthing we hope them to come true. If we plan something or dream about somthing.
What is the Mission Situation in Hungary?. Dr. György KOVÁCS What Is The Mission Situation In Hungary? Presentation Design by Ed Nickle – United World.
Az Audi Hungaria elvárásai és részvétele a magyar regionális repülőterek fejlesztésében Chicfarm Green Manifesto: -Do you have a farm in your house? -Can.
ÉRTÉKESÍTÉSI POLITIKA
Krizsán Zoltán.  Ha az algoritmus sokáig dolgozik,  de el akarjuk kerülni a „fagyást”.  Kisebb a költsége, mint az új folyamatnak.  Programozás szempontjából.
Kliensoldali Programozás
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
A kiskorúak védelmének etikai dilemmái
SEVEN DONT'S AFTER A MEAL Hét dolog amit nemszabad tenni, étkezés után.
House of the Rising Sun There is a house in New Orleans They call the Rising Sun And it's been the ruin of many a poor boy And God I know I'm one A.
Torr-1 Pierre Fermat, the great French mathematician (and lawyer) asked the following problem from Torricelli, the physician living in Firense: Find.
8. Az eladásösztönzés.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Entropy Lawrence Sklar: Up and Down, Left and Right, Past and Future.
Van rá energiánk? Do we have enough energy? 1.School trip 2.Light pollution 3.In our school.
Az emelt szintű idegen nyelvi érettségi feladattípusai.
2014BME. Mi is az az AIESEC? Hallgatók által vezetett nemzetközi non-profit szervezet Mintegy aktív tag 113 ország 2 fő profil – Tagok fejlesztése.
ügyviteli, irodatechnikai, kommunikációs ismeretek
Simple Past Egyszerű múlt idő.
Innováció az oktatásban – innováció a gazdaságban Készítette: Szabó Gábor Szeged, szeptember 21.
BUDAPESTI SZKEPTIKUS KONFERENCIA Az ORTT állásfoglalása: „A Panaszbizottság egyhangú megítélése szerint a tudomány kontra ezotéria kérdéskörének.
Beginner Dialogues - In a motel / hotel Getting a room for the night - Good evening. Can I help you? - Yes, please. I'd like a room for the night. - Would.
From eco-efficiency to sustainable production Maria Csutora Pietro Bertazzi The workshop is based on research done in the HU-0056 “Sustainable consumption,
Winnie the pooh & friends
Virgo Augustus 24. – September 23.. Virgo Symbols.
ATM VONATKOZÁSÚ ESEMÉNYEK KBSZ SZAKMAI NAPOK- REPÜLÉS Siófok, április 8. Pál László balesetvizsgáló.
1 From building roads to building society Federation for the Development of Community Participation 2012.
The official language of our country is Hungarian.
Have you ever asked yourself: PART FCL – What's behind it and how does it affect me? Airprox – What to do when coming too close? Alternative propulsion.
Copyright and on-line infringements; enforcement experiences
2009.IV.30.Argumentation techniques 1 Non-mirrorable argumentation techniques in English Analysis of theological texts aiming persuasion effects László.
 Presentation for our collegues regarding meeting in Greece  Journalist from HVG (Weekly World Economy) visited our school  Visit at the Budapest Zoo.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
Személyre szóló kuponok vásárlási minta alapján
Simon Péter főtitkár Bolyai János Matematikai Társulat
„Animal Integration in the Educational Programme „ZORO”
“Tudásmegosztás és szervezeti problémamegoldás a mesterséges intelligencia korában” Levente Szabados Technológiai Igazgató.
Survey on competitiveness
M. smegmatis Mycobacterium tuberculosis M. bovis M. africanum
Az informatikai “ezüstgolyó", avagy a biztonságos fejlesztés tizenhárom szabálya Hirsch Gábor, Fortinet.
Műszaki Anyagtudományi Kar, Kerámia és Polimermérnöki Intézet
a hét verse Bob Dylan pentz annamária
Mi a megbocsátás jelentősége? What is the significant of forgivness?
FELSŐNYÉK, MAGYARORSZÁG
„Animal Integration in the Educational Programme „ZORO”
Buy Protonix 40 Mg buy generic pantoprazole can i buy protonix over the counter where can i buy protonix buy pantoprazole buy pantoprazole online The main.
Social Renewal Operational Programme
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
„Agilis-e vagy?” – egy váltókezelő naplója
Microsoft SQL licenselés a gyakorlatban
ALSONANA INTERNATIONAL FORUM
Zoltán Baracskai In the age of digital natives: fast thinking, experience mining, and rule based behaviour these three metaphors are sufficient to describe.
egyetemi docens, tanszékvezető, KJE
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
Microsoft eszközpályázat
Számold meg a fekete pontokat!
Social Renewal Operational Programme
Gazdasági mediáció Economic mediation „Mi a legfontosabb kérdés
This table is avarage! Read instructions below!
Előadás másolata:

Vásárlói hűség kialakítása Clubcard programmal Vásárlói hűség kialakítása Clubcard programmal Varga Dóra – Clubcard Vezető Élelmiszer Magazin Marketingfórum 2012 április 4.

CLUBCARD Bevezetés: 2010 szeptember több, mint 1,4 millió kártyabirtokos több, mint 3,3 milliárd forint értékű utalvány

javítása a vevői adatok A Clubcard szerepe A vásárlási élmény javítása a vevői adatok elemzésén keresztül Köszönet a vásárlói hűségért Személyes kapcsolat a vásárlókkal

Mit nyújt a Clubcard a Tescónak? Több mint 1,4 millió vásárlót rendszerez Segít megérteni a fogyasztói elvárásokat és szükségleteket Lehetőséget nyújt a cselekvésre, és a fogyasztók valós igényeinek kiszolgálására

A dunnhumby modell A Clubcard adatok elemzése a vásárlók szokásainak jobb megértését teszi lehetővé (dunnhumby Shop) Clubcard adatok begyűjtése Elemzés, értékelés, akcióterv Célzott kommunikáció

Kik azok a lojális ügyfelek, és mire vágynak? Átlagfogyasztó nem létezik. A siker titka az egyéni igények megismerése. Gloom or Boom? While consumers around the world are more confident about the year ahead, Americans still seem relatively unconvinced there will be drastic improvement. And they have good reason to be leery. The “jobless” recovery—like government bailouts—hasn’t yet touched consumers. Banks remain skittish about extending credit. Home foreclosures will likely hit hard in the first quarter of 2010 as banks work through an incredible backlog. And smaller community banks with exposure to commercial loans will be acquired should they not have the reserves to cover the losses. While economic indicators point to a technical recovery, a fair number of looming issues have yet to be addressed. With these mixed messages, what will the American consumer do? Nielsen research reveals that consumers’ fundamental spending adjustments are likely to last in the next year. Either by choice or necessity, their new-found thriftiness will continue. Almost one-third of consumers (30%) say that they will use credit less even when conditions improve with 19% saying that they intend to save more money. Discretionary spending cutbacks continue to change the way consumers shop. Consumers now use coupons with an enthusiasm not seen in many years—for the first three quarters of 2009, Inmar reported that manufacturer coupon redemptions were up 26%. Food departments outperformed non-food, health and beauty and general merchandise departments as Americans returned to cooking and eating at home—boosting grocery channel shopping trips in the process. Store brands grew becoming an acceptable alternative—or even preferred brand—for many. Meanwhile, consumers “traded down” across categories, preferring chicken, turkey and pork to beef and seafood. While value channels such as supercenters, club and dollar stores, as well as online retailers, drove shopping trips to their stores, discretionary retail channels (home improvement, office supply and pet stores) saw declines. Here are our 2010 expectations:

A LOJALITÁS bevétel növekedést eredményez 1 hűséges vásárló = 9 nem elkötelezett vásárló

A végső cél a vásárlói hűség elérése MEGTART A hűséges vásárlók jutalmazása NÖVEL Az alkalmankénti költés / a vásárlás gyakoriságának növelése MEGSZEREZ Új vásárlók szerzése ÚJRA AKTIVÁL Az elhagyó vásárlók visszaszerzése Új vásárlók szerzése előtt a legfontosabb feladat a lojalitás jutalmazása

A lojális vevők megtartása lényegesen költséghatékonyabb... Új vevők Vevőszerzési modell Új +100 Elhagyó -90 Növekedés +10 Lojalitás modell Új +60 Elhagyó -40 Növekedés +20 Elhagyó vásárlók 8

egy plusz Túró Rudit minden alkalommal, A lojalitás kismértékű növelése is óriási üzleti előnyt jelent a kereskedőnek Még a lojális ügyfelekben is van további potenciál… Ha minden lojális ügyfél venne egy plusz Túró Rudit minden alkalommal, amikor a Tescóban vásárol, akkor a plusz bevétel 5.3 milliárd Ft lenne egy év alatt. Based on 8 week period ending 201105

A Clubcardhoz kapcsolódó médiafelületek Pontösszesítő – A Tesco fő kommunikációs eszköze Személyre szóló levél a Clubcard tulajdonosoknak, mely a vásárlások után járó utalványokat és a vásárlási szokásokon alapuló célzott termék vagy kategória kuponokat tartalmaz Beszállítói DM Célzott kommunikáció 1 beszállító részvételével Márka célok elérésére Tematikus DM Több termék (és beszállító) bevonásával, a vásárlói érdeklődéshez / kategória célokhoz igazodva Pl. Baba, háziállat, világbajnokság Célzott kommunikáció releváns üzenettel Kuponokon keresztül bevételt generál, kipróbálásra is ösztönöz

Fókuszban a vásárlók Az üzletet nem a részvényesek, hanem az ügyfelek táplálják. A vásárlók, akiket megismerhetünk!

Valentin-nap alkalmából 8044 romantikus vásárló vett egy üveg pezsgőt ÉS egy doboz csokoládét 82.032 8.044 29.534 Doboz csoki Pezsgő Ezek a vásárlók 1166 forinttal többet költöttek, mint azok, akik a két termék közül csak az egyiket vették. *How many people cross shop my brands? 2 weeks from 2011.02.07 to 2011.02.20

Azok a vásárlók, akik pelenkát vesznek többet költenek sörre, mint akik nem How many people cross shop my brands? 4 weeks from 2011.06.27 to 2011.07.24

Azok, akik sajtot vásárolnak gyakrabban választanak vörösbort A sajtvásárlóknak 24,1%-a vesz bort is How many people cross shop my brands? 4 weeks from 2011.06.27 to 2011.07.24

Diéta & Fitness Magazin vásárlók kisebb valószínűséggel vesznek a magazinnal együtt csokoládét, mint a Cosmopolitan olvasók Diéta & Fitness vásárlók 15.9%-a vásárolt csokoládét, amikor a magazint vette. Ez 17,9% a Cosmopolitan vásárlóknál. What other products are found in my consumers’ baskets? 26 weeks from 2011.01.03 to 2011.07.03

Köszönöm a figyelmet!