Makovecz Program – az első év tapasztalatai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A MATARKA használata a Nyíregyházi Főiskolán Pillanatképek egy tájékoztató könyvtáros életéből. Nyíregyházi Főiskola Központi KönyvtárHatvani István.
Advertisements

EREDMÉNYEK ÉS TERVEK A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEMEN AZ OKTATÁSIGAZGATÁS TERÜLETÉN Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem.
SZE Nemzetközi Projekt Központ Mészáros Márta Ösztöndíjas kiutazási lehetőségek a Széchenyi István Egyetemen.
EUROSTUDENT V A felsőoktatás szociális dimenziója Kiss László Educatio Nonprofit Kft.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Intézményfejlesztési Terv
Technical University of Budapest
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
A nemzetközi hallgatói mobilitást befolyásoló társadalmi és felsőoktatási tényezők Kiss László.
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Erasmus programfejlesztés Antoni Györgyi intézményi Erasmus koordinátor.
ERASMUS Pályázat 2014/2015.
SZTE TTIK Kari Nyílt Nap december 17. SZTE Bolyai Intézet = Matematika Tanszékcsoport = { Matematika BSc (3 év), Matematikus, Alkalmazott matematikus.
Dusa Ágnes Szociológia MA II. évfolyam DE Szociológia és Szociálpolitika Tanszék Campus-lét konferencia
Magyarországi diákok az erdélyi felsőoktatásban Készítette:Szilágy Enikő.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM
Az alapképzések bevezetésének tapasztalatai
A projekttervezés első lépései
N. Tóth Ágnes egy. doc. Erasmussal Szombathelyen Mit tapasztal nálunk a külföldi hallgató? AVAGY Mire készüljön a magyar, ha külföldi egyetemre pályázik?
Az Erasmus-program A napjainkban legnépszerűbb ösztöndíjprogram bemutatása.
Kommunikáció az egyetemen c. konferencia ápr. 28.
Tájékoztató pályázható ösztöndíjakról Német Nyelv- és Irodalomtudományi Tanszék.
E RASMUS PROGRAM A K ÖZIGAZGATÁS - TUDOMÁNYI K ARON A 2013/2014. TANÉVBEN BÍRÓ GÁBOR ISTVÁN DÉKÁNI HIVATAL, NEMZETKÖZI ÜGYEK.
TUDOMÁNYOS MUNKA, KUTATÁSI TEVÉKENYSÉG Dr. BARTHA LÁSZLÓ Mérnöki Kar Tanácsülése.
FRANCIA NYELV, IRODALOM ÉS KULTÚRA MESTERKÉPZÉSI SZAK.
Zentai László : Az ELTE intézményakkreditációs tapasztalatai – XI. 18. Az ELTE intézmény- akkreditációs tapasztalatai (2009–2010)
Debreceni Egyetem OEC, Népegészségügyi Kar Magatartástudományi Intézet
as tanév 1. félév beszámolója.
Hantos Elemér Szakkollégium Miskolci Egyetem HANTOS ELEMÉR SZAKKOLLÉGIUM.
Nemzetközi kapcsolatok APOR VILMOS KATOLIKUS FŐISKOLA Petőcz Jánosné dr. INNKT tanszékvezető.
Nemzetközi kapcsolatok APOR VILMOS KATOLIKUS FŐISKOLA Petőcz Jánosné dr. INNKI intézetvezető.
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME)
Szent István Egyetem. Az egyetem létrejötte Az évi LII. Törvény alapján, január 1-i hatállyal, a jogelőd intézményeiket is figyelembe véve,
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Germanisztika (német) alapszakos képzés
ERASMUS Pályázat 2015/2016.
Az Erasmus program szervezése Székely Ágnes Erasmus programvezető.
1 Mit kíván a minőségorientált magyar felsőoktatás? Balázs Ervin A MAB elnöke Professzorok Batthyány Köre, október 18.
Mentorprogram. A mentorok feladata, hogy segítik a külföldi hallgatókat az ügyintézésben, a beilleszkedésben és bármilyen felmerülő problémával hozzájuk.
LIFE LONG LEARNING (LLL) PROGRAM AZ ERASMUS ÜGYINTÉZÉS KARI VONATKOZÁSAI.
SZTE – GTK és az Erasmus Program kapcsolatának bemutatása
Erasmus program az Eötvös Loránd Tudományegyetemen Orosz Magdolna tudományos rektorhelyettes Budapest, október 2.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME BME TAPASZTALATOK, 2015 FELSŐOKTATÁSI NEMZETKÖZIESÍTÉSI.
Hátralévő fejlesztések a Mentor(h)áló projektben Jagodics Balázs Programvezető Qualitas T&G Tanácsadó és Szolgáltató Kft.
Felvételi információk KREáld a jöv ő d! 1. KRE képzései: - Alapképzés - Osztatlan képzés - Felsőoktatási szakképzés - Mesterképzés - Szakirányú továbbképzés.
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
A felsőoktatás nemzetköziesedése: a nyelvoktatás helye és lehetőségei az uniós felsőoktatási programokban Dobos Gábor március 31. A szaknyelvoktatás.
ELŐADÁS CÍME Duális képzés a Kecskeméti Főiskola tapasztalatai alapján Kovács Zsuzsanna Duális Képzés és Módszertani Központ 2016.február 26.
ERASMUS ROADSHOW 1. nap február 14.. ERASMUS ROADSHOW 1. nap február 14.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
ERASMUS ROADSHOW 3. nap február 28.. ERASMUS ROADSHOW 3. nap február 28.
Tempus Közalapítvány Balla Ágnes április 23.
Makovecz-program Jakabné dr. Szalai Krisztina Pécs, augusztus 31
Az Erasmus eredményei dióhéjban
Introduction of Szent István University
Gépészmérnöki és Informatikai Kar Műszaki Mechanikai Intézet
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Nemzetközi kreditmobilitás
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Európai szemeszter 2018/19
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
I.rész ツ 12:00 ERASMUS+ pályázati tudnivalók - Kátai Henrietta nemzetközi koordinátor (Nemzetközi és Külkapcsolati Iroda) ツ 12:20 Campus Mundi program-
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Szent István Egyetem, 2100 Gödöllő,
Campus Mundi ösztöndíjak
Előadó: Balog Eszter központvezető, Kárpát-medencei Agrár és Vidékfejlesztési Innovációs Központ (KAVIK), Szent István Egyetem.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Erasmus+ Nemzetközi kreditmobilitás (ICM)
Projekt neve | Cégnév | Előadó neve
Előadás másolata:

Makovecz Program – az első év tapasztalatai Soós Anna – rektorhelyettes

Hallgatói mobilitások KIMENŐ 54 hallgató összesen 200,5 mobilitási hónap 10 partnerintézmény BEJÖVŐ 9 hallgató összesen 17 mobilitási hónap 3 partnerintézmény

Hallgatói mobilitások – kimenő

Hallgatói mobilitások – kimenő

Hallgatói mobilitások – kimenő

Hallgatói mobilitások – bejövő

Hallgatói mobilitások – bejövő

Oktatói Ösztöndíjprogram 16 tantárgy 2. félévben lehetne kétirányú?

Anyagi háttér

A támogatás kihasználtsága

Makowecz Program – SWOT elemzés ERŐSSÉGEK egyetemi szint (vs. kari) belső infrasturktúra és logisztika „hagyományok” (Erasmus, részképzés) GYENGESÉGEK kari szintű ügyintézés (ezért fontosak az angol nyelvű dokumentumok) belső procedúrák LEHETŐSÉGEK más oktatási rendszerek kipróbálása szakosodás adott területen program rugalmassága diákok „felnőtté válása” részképzés lehetősége VESZÉLYEK időzítés magyarországi egyetemek felé való kommunikáció „kilógnak” a diákok a rendszerből

Isten éltesse sokáig:) Köszönjük a programot! Isten éltesse sokáig:)