Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MRTT VII. Vándorgyűlés Szabadka, november Az Európai Területi Együttműködés Programok stratégiai kérdései Dr. Hámory Jenő.
Advertisements

Enyhülés és a hidegháború vége
ENUMERATE PROJEKT Tóth Máté Országos Széchényi Könyvtár Könyvtári Intézet
Osztrák-Magyar Munkaerőpiaci Konferencia Közép-európai Tudásplatform az Idősödő Társadalomért ( CE-Ageing Platform) Jana Machacova Szociális Fejlesztési.
A MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG XI. VÁNDORGYŰLÉSE Az új európai kohéziós politika November 22. Kaposvár PhD hallgató SZIE Enyedi György Regionális.
Az Európai Unió létrejötte, bővítésének állomásai
Az egészségügy átfogó változásának szükségessége Magyarországon 2010-ben.
EU alapismeretek E-Learning.
Az Európai Unió nyelvpolitikája
Az adórendszerek változásai az elmúlt évtizedekben Halmosi Péter.
Az INTERREG közösségi kezdeményezés 2/C modul Ponácz György Márk SAKK-tréner.
A járműipar szerepe Kelet-Közép-Európa versenyképességében
A nem EU-tagállamok lehetőségei és korlátai az Európai Unió Duna Régió Stratégiájában Lőrinczné Dr. Bencze Edit.
ELNÖKI BESZÁMOLÓ A ÉVI KÖZGYŰLÉSEN Rechnitzer János MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG.
A tudásintenzív iparágak megjelenése a kelet-közép-európai országok gazdaságfejlesztési stratégiáiban Páger Balázs, PhD-hallgató MRTT X. vándorgyűlés,
Az Ulmi Folyamat és az európai Duna-stratégia
Lengyelország és Magyarország foglalkoztatáspolitikájának és munkanélküliségi helyzetének összehasonlítása XXX. Jubileumi OTDK Társadalomtudományi Szekció.
EU II..
MTA Regionális Kutatások Központja Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet „Határ mentiségtől az integrált határrégióig” Győr, 2005 október 5. Települések,
EURÓPAI DUNA STRATÉGIA Parkoló pálya vagy gyorsítósáv – Napi Gazdaság Logisztikai konferencia 2010 április 27 Budapest Dr.Doór Zoltán Elnök Magyar Logisztikai.
Új csomagolási rendszer a magyar tejiparban
„Családtámogatások, rugalmas munkavégzési formák és társadalmi kohézió” műhelykonferencia Budapest, november 24. Dr. Pulay Gyula, főigazgató, ÁSZ.
Kormányszóvivői tájékoztató. Tájékoztató a gazdaságról Dr. Veres János pénzügyminiszter szeptember 14.
GfK Custom ResearchSugatagi Gábor - A magyar fogyasztó politikai preferenciái2010. február 17. Sugatagi Gábor : A magyar fogyasztó preferenciái a politikai.
ICEG E urópai Központ Az euró-övezethez történő csatlakozás stratégiái Közép-Kelet- Európában GÁSPÁR PÁL Budapest, 2004 május 26.
Strukturális és Kohéziós Alapok
Varga Mihály október 4. Versenyfutás az idővel?
Varga Mihály március március 27. Egyensúly és felzárkózás.
Urbanizáció Kelet-Közép-Európában. A., Az I. világháború előtti időszak I. Általános jellemzők II. Belső különbségek 1. legfejlettebb térség 2. „közepesen”
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Cselekv ő ifjúság Alap pillérek Nem formális oktatás Aktív ifjúsági részvétel - participáció Európai polgárság.
Az Európai Unió bővülése Vincze János, 12. osztály Fazekas Mihály Gimnázium Debrecen >
AZ UNIÓS TAGÁLLAMOK IDŐARÁNYOS ABSZORPCIÓS TELJESÍTMÉNYE BUDAPEST JABLONSZKY GYÖRGY.
Mi várható gazdasági téren? - az ország gazdasági helyzetének megítélése Szlovákiában, Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon - Szeitl Blanka.
Kelet-Közép-Európa értelmezése
Szent István Egyetem Gazdaság-és Társadalomtudományi Kar Az EU- tagság és a gazdaság fellendülése közötti téves kapcsolat vizsgálata.
Európa regionális földrajza
Dr. Tóth Péter (PhD), egyetemi adjunktus Széchenyi István Egyetem Regionális-tudományi és Közpolitikai Tanszék A magyar társadalom kiemelt csoportjai között.
Magyar Tudományos Akadémia Regionális Kutatások Központja Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Új fejlesztési övezet: Közép-Európa Az autóipar telephelyválasztásának.
Az Országos egészségturizmus fejlesztési stratégia gyakorlati alkalmazása Mosonmagyaróvár példáján bemutatva Printz-Markó Erzsébet NYME-AK, Turizmus Intézet,
A Magyar Regionális Tudományi Társaság évi tevékenysége Horváth Gyula elnök.
1 Az Európai Unió Agrárpolitikai célkitűzései a kezdetekkor és napjainkban Csordás László.
Túl alacsony-e Magyarországon kórházi ágyak száma?
Tankötelezettségi korhatárok nemzetközi összehasonlításban
A GDP alakulása Csehországban az elmúlt húsz évben Farkas Bertalan Péter Földrajz BSc október 7.
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája Kollár Katalin Győr, október
Városrehabilitáció Salgótarjánban Deák Norbert irodavezető-helyettes május 19.
Európai Uniós ismeretek Az európai integráció kialakulásának története.
Az autóipar lokalizációi a gazdasági térben Savanya Péter PhD hallgató Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Közgazdaságtani és Gazdaságfejlesztési.
A járműipar gazdasági hatása a Közép- és Nyugat-dunántúli régiók fejlődésére Tóth Péter Győr, május 4.
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája Uszkai Andrea, Széchenyi István Egyetem, Regionális- és környezeti gazdaságtan MSc Győr, október 14.
A magyar vidék társadalmi helyzetképe Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája Győr október 14–15. Bodnár Gábor tanársegéd, SZIE GK doktorandusz,
A JÁRMŰIPAR GAZDASÁGI HATÁSA KÖZÉP- ÉS NYUGAT- DUNÁNTÚLI RÉGIÓK FEJLŐDÉSÉRE Alprojekt-záró konferencia Prof. Dr. Rechnitzer János Győr, május 4.
Nyugat- és Közép-Dunántúl járműipari központjainak pozicionálása a KKE-i városhálózatban Dr. Filep Bálint – Tömböly Teodóra Győr, május 4.
Közép-Európa társadalom-földrajzi vonásai
Szociokulturális és identitáselemek a versenyképességben
Orosz geopolitikai és geoökonómiai érdekek a Duna mentén
A HIDEGHÁBORÚ VÉGE.
A tudás szerepe a járműiparban – bevezető gondolatok
Világ- és Regionális Gazdaságtan Intézet
Társaság a Lakásépítésért Egyesület
Az ipar szerepe a vidék átalakulásában a Visegrádi országokban
Topográfiai gyakorlatok Közép - Európa
Budapest, március 1. A jogi utaskísérő.
SZLOVÁKIA ÁLTALÁNOS FÖLDRAJZA
Az európai nagyvároshálózaton belüli fejlettségi különbségek
Velünk élő középkor Forrás:
Az európai nagyvároshálózaton belüli fejlettségi különbségek
4. SZERBIA FÖLDRAJZI FEKVÉSE.
Friedrich Ebert Stiftung Szociális párbeszéd és ipar 4.0 konferencia
Előadás másolata:

Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája Tóth Péter Győr, 2011. október 14-15.

Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája Tóth Péter Győr, 2011. október 14-15. Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában

Drang nach Osten előzményei Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában Drang nach Osten előzményei Rendszerváltás Fogyasztói társadalom megjelenése az ex-szocialista országokban Életminőség javulás a kilencvenes évek közepétől Uniós csatlakozási tárgyalások Uniós szabályozás

Célkitűzések a következő beszámolási időszakra Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában Célkitűzések a következő beszámolási időszakra

Célkitűzések a következő beszámolási időszakra Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában Célkitűzések a következő beszámolási időszakra

Járműgyártás volumenének alakulása 2000 és 2010-között (db) Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában Járműgyártás volumenének alakulása 2000 és 2010-között (db)

Járműgyártás volumenének alakulása 2000 és 2010-között (db) Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában Járműgyártás volumenének alakulása 2000 és 2010-között (db)

OEM járműgyárak Közép-Kelet Európában 2010-ben (db) Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában OEM járműgyárak Közép-Kelet Európában 2010-ben (db) motor-gyár személy-gépkocsi 3,5 tonna alatti haszongép-járművek 3,5 tonna feletti haszongép-járművek busz Ausztria 2 3 Csehország 5 Lengyelország 4 6 Magyarország Németország 9 25 8 Szlovákia 1 Szlovénia Forrás: OICA, ACEA alapján saját szerkesztés.

OEM jelenlét OES jelenlét Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában OEM jelenlét OES jelenlét