Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája Tóth Péter Győr, 2011. október 14-15.
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája Tóth Péter Győr, 2011. október 14-15. Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában
Drang nach Osten előzményei Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában Drang nach Osten előzményei Rendszerváltás Fogyasztói társadalom megjelenése az ex-szocialista országokban Életminőség javulás a kilencvenes évek közepétől Uniós csatlakozási tárgyalások Uniós szabályozás
Célkitűzések a következő beszámolási időszakra Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában Célkitűzések a következő beszámolási időszakra
Célkitűzések a következő beszámolási időszakra Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában Célkitűzések a következő beszámolási időszakra
Járműgyártás volumenének alakulása 2000 és 2010-között (db) Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában Járműgyártás volumenének alakulása 2000 és 2010-között (db)
Járműgyártás volumenének alakulása 2000 és 2010-között (db) Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában Járműgyártás volumenének alakulása 2000 és 2010-között (db)
OEM járműgyárak Közép-Kelet Európában 2010-ben (db) Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában OEM járműgyárak Közép-Kelet Európában 2010-ben (db) motor-gyár személy-gépkocsi 3,5 tonna alatti haszongép-járművek 3,5 tonna feletti haszongép-járművek busz Ausztria 2 3 Csehország 5 Lengyelország 4 6 Magyarország Németország 9 25 8 Szlovákia 1 Szlovénia Forrás: OICA, ACEA alapján saját szerkesztés.
OEM jelenlét OES jelenlét Regionális fejlesztési stratégiák és a járműgyártás kapcsolata Közép- és Kelet Európában OEM jelenlét OES jelenlét