Felhő alapú adatgyűjtő és –feldolgozó rendszer szupermarketeknek és áruforgalmazóknak.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

V2.3. S hogy van ez az Ön cégénél most? V2.3 Mi kicsit máshogy képzeljük ezt… V2.3.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
A TUDATOS VÁSÁRLÁS Venni vagy nem venni?.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
INFORMATION DISCLOSURE avagy a digitális inkontinencia
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Címoldal Helyi Termék Akadémia Zalaszentgrót,
Business Process Outsourcing © Andersen 2001 Management és controlling információk külső szolgáltatótól Várnai Éva partner Andersen, Vezetési tanácsadás.
Versenyelemzés 8.fejezet.
1 …mert mindenki fogyasztó ! Tájékoztató kampány a Közép- dunántúli Régióban TAMOP /2 KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÁS A projekt az Európai Unió támogatásával,
Törökbálint város környezeti GIS alkalmazásainak megvalósítása
„Integráció Zalában” körkép az iskolák IPR tevékenységéről Bedőné Fatér Tímea IPR folyamat-tanácsadó
E-COMMERCE JOBS This project (Project number: HU/01/B/F/PP ) is carried out with the financial support of the Commssion of the European Communities.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Hogyan lehet több millió Ft-ra szert tenni befektetés nélkül ! Figyelem ! Az egész rendszer egy vásárlói közösségre van ráépítve ! Az azonnali jövedelem.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
HAS Research Centre for Economic and Regional Studies Dráva régió egységes fejlesztési keretterve DUPLO IPA HU-HR 1101/2.1.4/0014 Suvák Andrea projektvezető,
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Webbányászat (web mining) Mártonffy A: Kutakodom, tehát vagyok cikke nyomán.
Hozam-előrejelzés a gabonatermesztésben
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Az első vásárlás folyamata. Hány db-ot? Kosárba tesz.
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Beruházás-kontrolling
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Versenyképes vállalatirányítás változó üzleti és jogi környezetben Nagy Lajos, Konzulens Velence November 22.
Fejmozgás alapú gesztusok felismerése Bertók Kornél, Fazekas Attila Debreceni Egyetem, Informatikai Kar Debreceni Képfeldolgozó Csoport KÉPAF 2013, Bakonybél.
Szolgáltatáselemző Rendszer fejlesztés bemutatása.
8. Az eladásösztönzés.
Közúti baleseti statisztikák elemzése. Közúti baleseti adatok eredete Rendőrség által helyszíni adatrögzítésből nyert adatok.
Online értékesítési modellek
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Kézmozdulat felismerő rendszer
EUKÓNA 2008/ /c szakiskolai osztály. FENNTARTHATÓ FOGYASZTÁS Egészséges életmód Egyéni szükségletek Megváltozott vásárlói szokások A mai gazdasági.
A StoreWizard webáruház bemutatása
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
OKOSTELEFON KÖZÉPRÉTEG, VALÓS IDEJŰ TELJESEN ELOSZTOTT ADATFELDOLGOZÁS
AZ „AUTÓK SZOCIOLÓGIÁJA” Rémai Dániel 2007 Minden jog fenntartva!
Mi fán terem az ételhulladék?
A Facebook marketing trendjei
A következő kérdések a mai gyerekekre vonatkoznak:  Felkészíti-e az iskola a gyermekeinket a való világra?  Kapnak-e.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Üzleti igények avagy Mit kellene megbeszélnem az informatikai vezetőmmel? Bőgel György CEU Business School.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
2015. tavaszSzármaztatott termékek és reálopciók1 III.4. Határidős kamatlábügyletek Kamatlábak változásából eredő kockázatok fedezésére. 16.
GfK HungáriaFogyasztói kötődés, kereskedelmi hűségprogramok2011. május 26 Fogyasztói kötődés, kiskereskedői hűségprogramok GfK Hungária Kovács Krisztina.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Papíron túl… Szűcs Roland. E-könyv jelenség képlete 2 E-könyv Üzleti modell Nagyobb kiadói árrés Kockázatmentes Olcsó terjesztés Kultúra Értékek megőrzése.
Személyre szóló kuponok vásárlási minta alapján
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
2/18/2018 Marketingterv Név.
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
Felhő alapú vállalati rendszerek
Akcióhatékonysági index
2017. Június Élelmiszer kosár Júniusban a legolcsóbb: Ft.
Nemzetek közötti kommunikáció
2017. Augusztus Élelmiszer kosár Augusztusban a legolcsóbb: Ft.
Akcióhatékonysági index
Akcióhatékonysági index
2017. Szeptember Élelmiszer kosár Szeptemberben a legolcsóbb: Ft.
Akcióhatékonysági index
2017. Március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Október Élelmiszer kosár Októberben a legolcsóbb: Ft.
2018. Január Élelmiszer kosár Januárban a legolcsóbb: Ft.
2018. április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
2018. május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
Előadás másolata:

Felhő alapú adatgyűjtő és –feldolgozó rendszer szupermarketeknek és áruforgalmazóknak

6784 12500 9800 10103 9221

Hűségkártya Személyre szabott promóció Mobilalkalmazás

Valós időben megmutatjuk, hol veszik el a pénz!

Folyamatos és névtelen adatgyűjtés – kosarak követése Valós idejű vásárlói statisztikák Torlódási pontok Termékcsoportoknál eltöltött idő Promóciós események követése Vásárlási szokások elemzése Mely termékek vannak rossz helyen

Adatelemzés áruforgalmazóknak

Partnerségek kialakítása Sales csapat – Direkt megkeresés

Szilágyi Levente .NET fejlesztő Bartis Botond .NET fejlesztő

szilagyi84@gmail.com bartis.boti@gmail.com