Prof. Dr. Wéber György Kísérletes és Sebészeti Műtéttani Intézet

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Winnie the pooh & friends
Advertisements

LDV Project  Szeretettel köszönjük Önöket Egerben a Leonardo Projekt Workshopján  We welcome - with much love - our dear guests!
Mintacím szerkesztése •Mintaszöveg szerkesztése •Második szint •Harmadik szint •Negyedik szint •Ötödik szint D modelling in the terrestrial.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Ecological assessment of the Szamos/Somes River to determine its influance on the ecological state of the Tisza River Dr. Csipkés József Felső-Tisza-vidéki.
Egészségközpontú egészségügy konferencia
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Welcome to the participants of the conference!
Számold meg a fekete pontokat!
Szoftverfejlesztés és szolgáltatás kiszervezés Folyamatjavítási mérföldkövek a világon és Magyaroszágon Bevezető gondolatok Dr. Biró Miklós.
DELIVERING PATIENT–CENTRED INNOVATION IN MEDICINE THROUGH PARTNERSHIP Andrew Witty President, Pharmaceuticals Europe GlaxoSmithKline PARTNERI KAPCSOLATOKON.
Iskolai internetbiztonsági prevenciós programok – a rendőrség szerepe a felvilágosításban Internet safety preventions at schools – the role of Police in.
A kiskorúak védelmének etikai dilemmái
A felsőoktatási minőségbiztosítás nemzetközi helyzete Szántó Tibor MAB / ENQA MAB Szakértői Értekezlet, szeptember 25.
ELÉG MAGYAR MÉRNÖKÜNK VAN A GAZDASÁGI ÉS INNOVÁCIÓS KITÖRÉSHEZ? TAMÁS PÁL [MTA Szociológiai Kutatóintézet, Budapest]
Innovatív elemek a SKA végrehajtásban Innovative elements in SCF implementation.
Az eredményesség kulcsa egy önkormányzati gazdaságfejlesztési projekt esetében The keys of success in case of an economic development project implemented.
Natura 2000 területek fenntartási tervei
2014BME. Mi is az az AIESEC? Hallgatók által vezetett nemzetközi non-profit szervezet Mintegy aktív tag 113 ország 2 fő profil – Tagok fejlesztése.
IKT az informatikus könyvtáros képzésben az egri főiskolán Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár.
BUDAPESTI SZKEPTIKUS KONFERENCIA Az ORTT állásfoglalása: „A Panaszbizottság egyhangú megítélése szerint a tudomány kontra ezotéria kérdéskörének.
From eco-efficiency to sustainable production Maria Csutora Pietro Bertazzi The workshop is based on research done in the HU-0056 “Sustainable consumption,
Járdán Tamás MBA, PMP, PCC
Alapítva: 1870 ORSZÁGOS METEOROLÓGIAI SZOLGÁLAT Hungarian Meteorological Service Györgyi Baranka Training Workshop for National Meteorological and Hydrological.
URBACT City Lab – Metropolitan Governance Managing Metropolitan Areas Across Boundaries & Frontiers 12 February Lille.
Copyright and on-line infringements; enforcement experiences
2009.IV.30.Argumentation techniques 1 Non-mirrorable argumentation techniques in English Analysis of theological texts aiming persuasion effects László.
Social Renewal Operational Programme (adaptability) Development of the national LLG system / New Hungary Development Plan , phase I
Szeretettel köszönt Magyarország! Magyarország Köztársaság területe km 2, 10,4 millió ember lakja. Fizetőeszköze a forint. Beszélt nyelv a magyar.
Information on the sources of information on the quality of education Hungary Daniel Horn research fellow MTA KRTK KTI and ELTEcon
Centralizáció és specializáció az onkológiai sebészetben
Budapest Business School, Lotz room
Simon Péter főtitkár Bolyai János Matematikai Társulat
“Tudásmegosztás és szervezeti problémamegoldás a mesterséges intelligencia korában” Levente Szabados Technológiai Igazgató.
A Büntetés-végrehajtási Szervezet helyzete és aktuális feladatai
Irányítás Menedzsment funkciók.
BETEKINTÉS AZ EURYDICE HÁLÓZAT
FELSŐNYÉK, MAGYARORSZÁG
Farkas Bálint | Technical Evangelist | Microsoft
Vasas Lívia, PhD DART-Europe E-theses Portal European Portal for the discovery.
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Equality and solidarity in school practice
Social Renewal Operational Programme
Magnetic Miskolc Gergely Virág
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Vasas Lívia, PhD 2017 DART-Europe E-theses Portal European Portal for the discovery.
Budapest, 24th March 2014 Gábor Zsembera
Social Renewal Operational Programme
Az interdiszciplináris oktatás felé
Az interdiszciplináris oktatás felé
„Agilis-e vagy?” – egy váltókezelő naplója
HWSW Meetup – Felhő és ami mögötte van
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Mikrofonok Principles, constructions, characteristics and applications
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
Vasas Lívia, PhD 2017 DART-Europe E-theses Portal European Portal for the discovery.
Microsoft eszközpályázat
Lívia Vasas, PhD 2019 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2019.
Számold meg a fekete pontokat!
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Lívia Vasas, PhD 2019 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2019.
Preparation for national consultancy meeting in Budapest on 03/12/2013
Social Renewal Operational Programme
Hallgatók elhelyezése a munka világában
Volunteering in Hollókő
O5 AgroTeach 4.0 further training program for VET teachers
Előadás másolata:

A hallgatók munka világában történő elhelyezkedésének szervezése és nyomonkövetése PROCSEE projekt Prof. Dr. Wéber György Kísérletes és Sebészeti Műtéttani Intézet Semmelweis Egyetem, Budapest

PROCSEE National Stakeholder Committee 1. workshop – Bp 2016.júl.5. Kihívások: minőségbiztosítás a szakmai gyakorlatokon és a képzés minden területén, vezetői motiváltság a minőségbiztosításban utódnevelés hasznának, szerepének tudatosítása a munkáltatókban szakmai gyakorlat lényegének definiálása, a megfelelő körülmények megteremtése; jogszabályi háttérrel lehetőség biztosítása a KKV-k számára gyakornok fogadására alumni rendszerek fejlesztése akár a mesteroktatók bevonására is

PROCSEE National Stakeholder Committee 1. workshop – Bp 2016.júl.5. Kihívások: hallgatói érdek érvényesítése képességek és szakmai elvárások definiálása, hallgatók kommunikációs készségének fejlesztése karrierirodákban meglévő tudás hasznosítása; hallgatók monitorozása, és az ennek során szerzett tudás hasznosítása; szakmai gyakorlat során és később a tényleges munkavállalás során (diplomás pályakövetési rendszer aktív használata) lemorzsolódás csökkentése, diploma nélkül dolgozók képesítésének megszervezése (pl. lemorzsolódó informatikusok, villamosmérnökök, stb. foglalkoztatása diploma nélkül)

PROCSEE project 1st PHE Excellence Forum, Logarska Dolina, Slovenia, Sept 28 - Oct 1.

3. Organising and Monitoring Student Placements in the World of Work Challenges: Quality assurance of professional practice Ensure qualified work for the students Students’ communication skill Identifying the essence of internship Feedback: Students should be monitored Highly qualified people are not in appropriate places

Challenges: Quality assurance of professional practice Quality assurance is paramount in respect of the professional practices in all areas of training; emphasis is on managerial motivation in terms of quality. Highly skilled and highly motivated trainees are required. Development of alumni systems would make possible to involve further master trainers.

Challenges: Ensure qualified work for the students instead of simple photocopying and making coffee. Skills and professional expectations should be clearly specified.

Challenges: Students’ communication skill should be developed and they should validate their own interest.

Challenges: Identifying the essence of internship is important both for employers and students. Main task is to declare its role, and create the right conditions; ensuring the legal background of the opportunities for SMEs to accept interns. improve the awareness of the employers of rearing benefits and importance of their role. necessary to evaluate extensively the diversified corporate world (eg. seasonal nature of some occupations,) in the dual training system.

Challenges: Students should be monitored during internship, and later during their actual work (active use of graduate career tracking system), utilization of knowledge gained through the monitoring and existing knowledge of Career Offices.

Challenges: Highly qualified people are not in appropriate places Many times engineers and other highly qualified people are not in appropriate places. We should prevent dropping out of IT specialists, engineers, etc. They should not be employed as if they were not diplomas. We should help for workers without a diploma to be qualified