Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Induló képzéseink – 2008/2009-es tanév Lovassy László Gimnázium  :  : Lovassy László Gimnázium Induló képzéseink 2008/2009-es.
Advertisements

Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Pályaválasztás 2014/15.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Az intézmény Nappali képzés keretében több mint 1800 diák, két tagintézményben folytathatja tanulmányait iskolánkban, akiket kiválóan felkészült pedagógusok.
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
FELVÉTELI tájékoztató
1 Pályaválasztás 2010/2011-es tanév Fné T.K.. 2 BEISKOLÁZÁSI TERV A 2010/2011-ES TANÉVRE SZAKKÖZÉPISKOLA2 osztály Nyelvi előkészítő angol Nyelvi előkészítő.
Gönczy Pál Általános Iskola
Beiskolázási tájékoztató december
Felvételi tájékoztató – 2008/2009-es tanév Lovassy László Gimnázium  :  : Lovassy László Gimnázium Felvételi tájékoztató 2008/2009-es.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Karácsonyi János Katolikus Gimnázium
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
Felvételi tájékoztató – 2009/2010-es tanév Lovassy László Gimnázium  :  : Lovassy László Gimnázium Felvételi tájékoztató 2009/2010-es.
Szeretettel köszöntünk a Pesterzsébeti
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
2015. február KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGA
F AKULTÁCIÓ A P ÉCSI L EŐWEY K LÁRA G IMNÁZIUMBAN Tájékoztató a 10.a, 10.b, 10.d és 10.f osztályokban tanulók és szüleik számára.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
FELVÉTELI 2015 Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
A mérés, értékelés szerepe, módja, lehetőségei a tehetség felismerés és a tehetséggondozás területén Ráduly Zsolt.
FELVÉTELI 2014 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  Idén (október 4.) ünnepeljük iskolánk alapításának 156. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
Érdi Vörösmarty Mihály Gimnázium Érettségi eredmények május.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
2011/2012. tanév  Általános iskola alsó tagozat 1-4. évf.  1-1 osztály  Nyolcosztályos gimnázium évf.  2-2 osztály (A és B)  Nyelvi előkészítő.
Gyorsjelentés az érettségi eredményeiről július 12.
Wesselényi Miklós Szakközépiskola és Szakiskola OM: Telefon: 42/ Fax: 42/ cím:
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ a 2017/2018-as tanévre szeptember 14. Balázs Lászlóné igazgatóhelyettes.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
2016/17-es tanév. Iskolatípus változások 2016/17-es tanévtől.
JAG statisztika 2014/ félév.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
Félévi beszámoló Napirend Törvényi változások Törvényi változások Statisztika, tanulmányi helyzet, műszaki beszámoló Statisztika, tanulmányi.
AZ ÉRTÉKELÉS RENDSZERE Soproni Szakképzési Centrum Porpáczy Aladár Szakgimnáziuma, Kollégiuma és Általános Művelődési Központja 9431 Fertőd, Joseph Haydn.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
DARUS a gyermekekért.
Érettségi eredmények 2016.
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Szakiskolai fejlesztési program
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Érettségi eredmények 2017.
Általános iskola eredménye, értékelése
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
2016. november 7..
magyar nyelv és irodalom
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
2018.május-június érettségi vizsga eredményei 2018.augusztus 31.
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
Tájékoztató az emelt szintű érettségi felkészítésről 10. évfolyam
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Beiskolázás a „Gundel”-ben
Gimnáziumi statisztika
423/2012 (XII. 29.) Korm. rendelet alapján
Előadás másolata:

Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr 2007.03.21.

A szakiskola jellemzői a 9. évfolyamon Szakok Faipar Fémipar Ruhaipar Villanyszerelő Intézményünkbe járó tanulók száma: 120 fő

MÉCS munkaterve Tantárgyi szintfelmérés - tanévenként két alkalommal - minimumszint meghatározásával - gyakorló feladatlappal - eredményeinek analízise Feladatterv problémákra Feladatbank készítése Feladatsorok, megoldások és eredmények a honlapunkon

Félévkor az alábbi tárgyak esetében mértük a tanulók tudásszintjét: angol német magyar történelem természetismeret-biológia természetismeret - fizika informatika matematika

A mérés előkészületei Az érintett tárgyak mindegyikében a tanulók egy próba feladatsorral készülhettek a tényleges mérésre. A mérőeszközök itembontással, egységes formával készültek. Minden mérőeszköz esetében egységes koncepció alapján elkészült a javítókulcsa is.

A kiértékelés két szinten történt meg: osztályszinten tanulókra bontva tantárgyanként évfolyamszinten

Osztályszinten tanulókra bontva Tantárgy neve: Német Javító tanár neve: Mihály Claudia Tanuló neve Osztály: 9/1 1. feladat 2. feladat 3. feladat 4. feladat 5. feladat 6. feladat 7. feladat össz pont % Feladat max pontszáma: 7 5 6 10 46   1. Szabó Dániel 3 4 8 38 82,61 2. Nagy Imre 35 76,09 3. Kis Gábor 1 33 71,74 4. Szász László 32 69,57 5. Csősz Ádám 2 28 60,87 6. Ország Attila 27 58,70 7. Horváth Zoltán 26 56,52 8. Jász János 23 50,00 9. Kovács Mihály 20 43,48 10. Regedei János 11. Szatmári János 12. Váradi Viktor 19 41,30 13. Bozsik Norbert 18 39,13 Átlag: 5,62 3,08 4,54 2,62 2,00 5,15 26,08 % átlag: 80,22 61,54 43,96 75,64 43,59 40,00 51,54 56,69

A tanulói teljesítményeket érdemjegyekkel is minősítettük.

Értékelés tantárgyanként évfolyamszinten 2/1 Magyar Német Angol Történelem 9 / 4 62,82 64,57 9 / 1 72,68 9 / 2 54,98 9 / 3 58,02 60,09 66,16 52,17 49,49 56,69 65,20 51,72 48,27 49,52 62,30 50,00

Tantárgyanként évfolyamszinten 2/2 TIB Matematika TIF Informatika 9 / 3 70,59 67,08 9 / 2 77,24 82,22 69,80 9 / 1 66,11 62,55 65,76 9 / 4 61,86 65,82 60,00 65,64 56,00 52,99 42,58 64,36

A mérés pedagógiai eredményei Iskolánkban az elmúlt években félévkor a 9-es tanulók esetében a bukások aránya 50% fölötti volt. a bemeneti mérések, a tudatos készülés a féléves tudásszint-mérésre, valamint a projektoktatásra való törekvés együttes eredményeként a bukások száma jelentősen csökkent

PROJEKTEK az iskolánkban .

Projektek Gyakorlati „Projekt-hét” Pályaorientációs projektek Elméleti Tantárgyközi projekt Projekt órák

Projekt hét Osztályonkénti váltásban 2 projekt párhuzamosan Hétfő: magyar, matematika projekt-előkészítő órák Kedd-péntek: napi 5-6 óra projektfoglalkozás csoportmunkában 8 hetente projekt - pár váltás

Projekt hét témái Ábrázolás mérés Anyagok I. (könnyűipar) Anyagok II. (faipari) Anyagok III. (fémipar) Viselkedéskultúra Tanulásmódszertan – humán terület Tanulásmódszertan – reál terület Pálya-, szakmaválasztás

Elméleti projektek Tantárgyközi projekt Környezetszennyezés Levegő Víz Szemét Talaj Matematika, magyar, idegen nyelv, TIF, TIB, informatika Projekt órák csatolt órák Pl: Természetismeret-Fizika (=TIF) Csillagászat Csillagvizsgáló látogatás

Értékelés Önértékelés – tanári értékelés Csoportos – egyéni – tanár teljesítményértékelő lapok Diák portfoliója folyamatosan készül

Köszönjük a figyelmet!