Komplex tehetségazonosító és tehetséggondozó program az újszászi vasúti szakképzésben Complex programme for the gifted in the railway vocational education.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Getting started with intercultural dialogue - perspectives from HungaryAvviare il dialogo interculturale – prospettive nei musei ungheresiGetting started.
Advertisements

Partner Országok Partner Countries. Hungary Hungary is situated in Central Europe, in the Carpathian Basin. About ten million people live in Hungary.
NTP-HHT-MPA „A hátrányos helyzetű térségekben élő tehetséges fiatalok támogatása” Megnyert összeg: FT.
Románia Spanyolország Olaszország Portugália Izland Svédország Norvégia Finnország Franciaország Oroszország ÚjraVége Húzd az országhoz a nevét!
LDV Project  Szeretettel köszönjük Önöket Egerben a Leonardo Projekt Workshopján  We welcome - with much love - our dear guests!
Mintacím szerkesztése •Mintaszöveg szerkesztése •Második szint •Harmadik szint •Negyedik szint •Ötödik szint D modelling in the terrestrial.
NAGYKÁLLÓ MA - Autópálya M3 - Sikeres fejlesztések - Benetton.
CASTLE LEGENDS Hungary March - April 2012 BE PART OF THE LEGEND.
Igazgyöngy Alapítvány, október 26. Igazgyöngy Non-Profit Organization – October 26, 2013.
Tehetségpont létrehozása
Ecological assessment of the Szamos/Somes River to determine its influance on the ecological state of the Tisza River Dr. Csipkés József Felső-Tisza-vidéki.
Fenntartó nemzedék, fenntartható élet dr
With Holistic Pedagogic View Against the Crisis Dr. Szabolcs Zalay PhD headmaster Leőwey Klára High School – Pécs Eötvös József College – Baja Fifth UNeECC.
Saint Elizabeth of Hungary. Questions - Kérdések 1.When was she Born? – Mikor született? 2.In which present day European country was she brought up? –
Tanszéki konzulens: Horváth Ákos Készítette: Kóródi Norbert.
COMENIUS school partnership Together for our planet! project OROSHÁZA, HUNGARY Orosháza Város Általános Iskolája és Pedagógiai Szolgáltató Intézménye.
Külföldi TDK konferencia lehetőségek Kókai Judit márc. 6.
Lehet-e távolból tanítani? Kovács Győző és a Távoktatás.
SEVEN DONT'S AFTER A MEAL Hét dolog amit nemszabad tenni, étkezés után.
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
ORSZÁGOS BŰNMEGELŐZÉSI BIZOTTSÁG MÁRCIUS 7. DR. BODA JÓZSEF R. EZREDES MAKULA GYÖRGY R. SZÁZADOS Európai Roma Rendvédelmi Bajtársi Közhasznú Egyesület.
Ptol-1 Ptolemy Claudius, the great Greek mathematician lived and worked in the 2 nd century B.C. An important theorem about inscribed quadrilaterals.
Sims-1 This chapter is about Simson line. The question arises in connection with orthic triangles: from which points should we draw perpendicular lines.
NYITÓÉRTEKEZLET OPENING CONFERENCE. ELSŐ LÉPÉSEK FIRST STEPS ELSŐ LÉPÉSEK FIRST STEPS Használható legyen történelem és a társadalom- ismeret órákon.
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED projekt - airLED project Regionális Fejlesztési és Koordinációs.
Innovatív elemek a SKA végrehajtásban Innovative elements in SCF implementation.
Van rá energiánk? Do we have enough energy? 1.School trip 2.Light pollution 3.In our school.
Továbbítás kattintással Pánsíp (Georghe Zamfir & Dana Dragomir) El tudnál aludni éjszaka anélkül, hogy ne gondolkoznál el azon, hogy a ház a helyén lesz-e,
Magyar CIVINET harmadik találkozója Debrecen, Gertheis Antal, Városkutatás Kft. / Magyar CIVINET Titkárság.
BUDAPESTI SZKEPTIKUS KONFERENCIA Az ORTT állásfoglalása: „A Panaszbizottság egyhangú megítélése szerint a tudomány kontra ezotéria kérdéskörének.
Európai Társadalmi Jelentés 2008 Műhelybeszélgetés Oktatás május 30.
The Ister-Granum EGTC Hungary - Slovakia. Ister-Granum Business and Logistics Integrated Territorial Investment.
Welcome to Budapest Welcome to bpv LEGAL Summer Outing Budapest 2013.
ATM VONATKOZÁSÚ ESEMÉNYEK KBSZ SZAKMAI NAPOK- REPÜLÉS Siófok, április 8. Pál László balesetvizsgáló.
ZooGuide – az ismeretterjesztés és az oktatás eszköze  Érdekes és részletes leírások a park állatairól  „Audioguide” funkcióval kiegészített virtuális.
Picasso exhibition in Esztergom, Hungary Picasso exhibition in Esztergom2.
Have you ever asked yourself: PART FCL – What's behind it and how does it affect me? Airprox – What to do when coming too close? Alternative propulsion.
URBACT City Lab – Metropolitan Governance Managing Metropolitan Areas Across Boundaries & Frontiers 12 February Lille.
Social Renewal Operational Programme (adaptability) Development of the national LLG system / New Hungary Development Plan , phase I
Shared Services Community Meeting Mr. Csaba Kilián Executive investment director
Maven és Ant Build eszközök bemutatása
The HRC’s Committee of Cross-Border Higher Education Institutions and the Makovecz Program Dr. Márta Takács, President of the of the Hungarian Rectors’
Survey on competitiveness
(Резьба по яичной скорлупе)
Miklós Kóbor Department of Geophysics & Space Sciences,
Inverter applications
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
Mennyi? 3! Mi 3? Mi mennyi? platformfüggetlen médiamodell.
Ruletták a Minkowski síkon
Előadó: dr. Bugya László
A Szécsényi Gyerekesély Program (SZGyEP) fontosabb dilemmái Main dilemmas of “Give Kids a Chance ” Programme of Szécsény Szécsény, május 27.
Equality and solidarity in school practice
Social Renewal Operational Programme
Hungary.
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Magnetic Miskolc Gergely Virág
A nem állami, nem önkormányzati iskolák helyzete Magyarországon
Az interdiszciplináris oktatás felé
11. Vizuális jelképek, jelek, sematikus ábrák
Ünnepre készülünk Preparing for Christmas
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
(Резьба по яичной скорлупе)
Public relation at our school
Kerámia és Polimermérnöki Intézet
Social Renewal Operational Programme
Volunteering in Hollókő
O5 AgroTeach 4.0 further training program for VET teachers
What’s new in Java 2019 Tömösvári Imre
This table is avarage! Read instructions below!
Előadás másolata:

Komplex tehetségazonosító és tehetséggondozó program az újszászi vasúti szakképzésben Complex programme for the gifted in the railway vocational education in Újszász

A programról About the programme Szakképzésben részt vevő tehetséges fiatalok tehetséggondozásának és azt ezt segítő alkotópedagógiai műhelyek működésének támogatása The support of gifted students in vocational education and setting up creative pedagogical workshops helping talented students

A pályázat tartalma The content of the programme Az iskola legalább 5, legfeljebb 20 tehetségígéretével vasúti fotó és makett kiállítás létrehozása. Creating a railway photo and model exibition with at least 5 and maximum 20 talented student. Ehhez kapcsolódóan egy egynapos tanulmányi kiránduláson és egy kétnapos tanulmányúton való részvétel. Connected to this activity, a one-day trip and a two-day study trip for the students.

A program lényege The main parts of the programme

Várakozás Waiting

Tanulók kiválasztása Selection of the students for the project

2016. január 18-án megnyitottuk projektünket 2016. január 18-án megnyitottuk projektünket. On the 18th of January 2016 we opened the project.

A programot üzemlátogatással kezdtük A programot üzemlátogatással kezdtük. The first event of the project was a visit to the local station.

Kétnapos Győr-Bécs tanulmányút A two-day trip to Győr-Vienna

Városnézés, kikapcsolódás Sightseeing, relaxing

Hazafelé We travelled home

A munka befejező lépései The final phase of your work

Kiállítás Exhibition