– Letölthető változat –

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Visitor Media Research 2010/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – Médiakutatás az interneten –
Visitor Media Research 2009/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI.
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Vélemények a tehetségről
A könyvtár és az Internet mindenkié A világ a könyvtárban, a könyvtár a világban.
Visitor Media Research 2007/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
Digitális világ Mindent rólad - Személyes adatok gyűjtése.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Visitor Media Research 2011/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – 2010 – Médiakutatás az interneten.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
Mit csinálsz a szobádban
Utcai és lakótelepi szociális munka
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
Professzionális iskolai kutatások
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
Közösségi internethasználat Nyitrai Erika ELTE IK Algoritmusok és Alkalmazásaik Tsz. tanársegéd.
Visitor Media Research Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 –
A számítógép veszélyei és káros hatásai
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
 Könyvtári honlapon öt forduló  Minden fordulóban letölthető mintakérdés, sok segédanyag, felkészülés 1 hónapig  Zenehallgatás a könyvtárban.
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
Információs Társadalom Szakmai Napok 2004.
A számítógép jelentősége a hétköznapokban
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Közösségi weboldalak és az alumni szervezetek DPR Szakmai Klub I. Hain Ferenc - DPR Szakmai Klub http./
Növeli-e a középiskolai erőszak esélyét a televízió, a számítógépes játékok használata, valamint a vallásosság hiánya ? A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat.
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Digitális világ – interaktív táblán
Közösségi oldalak: újabb aspektusok a kapcsolatokban Dr. Kósa Éva PPKE, BTK, VJK Internet konferencia Szeptember
Digitális világ MediaSmart Hungary.
Szűcs Norbert A SIP oktatási tapasztalatai Magyarországon.
Médiapolisz lakói III. Dr. Antalóczy Tímea Dr. Szabó Andrea VII. Nemzetközi Médiakonferencia, IX. 25. Közélet, közérzet.
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
Budapest, Hungary, 21st World Congress on Reading 1 Elektronikus könyvtár(ak) az olvasás szolgálatában Moldován István OSZK
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
IT mentor Digitális írástudás.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Olvasásismeret 2006/2007 II. félév Beniczky Péterné.
A magyar kortárs gyermekirodalom elterjedése az iskolában
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
Fogyasztói magatartás 2006
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Visitor Media Research 2008/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Internet a családban Székely Levente –
Hatékony-e az e-olvasás? – e-könyv vs. papír
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
ZENEALATTI Halljuk, vagy hallgatjuk is? Székely Levente –
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
Mire teker a magyar? Pillanatkép a zene- és rádiós piacról Klenovszki János és Sági Ferenc.
Gyerekek a hálón – gyerekek a hálóban? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia A média hatása a gyerekekre és a fiatalokra szeptember 29 – október 1. Balatonalmádi.
A Nemzetközi Gyermekment ő Szolgálat biztonságos internet oktatási programjának tapasztalatai Nagyváradon.
Free Association Research Kft Budapest Sütő u április Éves fiatalok Online kutatás.
Online médiafogyasztási trendek
VMR.job 2009 – Felmérés az internetezők álláskeresési szokásairól
AZ OLVASÓSAROK MŰKÖDÉSÉNEK ELŐNYEI
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Esély a szülőknek, lehetőség
Előadás másolata:

– Letölthető változat – VMR.kids 2009 Kutatás – Letölthető változat – A 2.500 internetező gyermek megkérdezésével lezajlott kutatás célja a 15 év alatti világhálót látogató fiatalok internetezési, médiahasználati, szabadidő eltöltési szokásainak és érdeklődésének vizsgálata.

A gyerekek leginkább játszanak az interneten A kutatás eredményei: A mai gyerekek számára a számítógép használat és az internetezés életük természetes velejárója, a 15 év alatti netező gyerekek csaknem fele minden nap fellátogat a világhálóra. A gyerekek kortól függetlenül elsősorban játékra használják az internetet. A kicsik emellett a mesehallgatást és a gyerekoldalak látogatását részesítik előnyben, míg a nagyobbak körében a zenehallgatás, videónézés és az ismerőskereső oldalak örvendenek nagy népszerűségnek. Közösségi oldalakat saját bevallásuk alapján a 7-10 éves netezők közel fele, a 11-14 éveseknek pedig már több mint háromnegyede látogat, chatelni előbbiek 25, utóbbiak 61 százaléka szokott, amelyre az esetek többségében az MSN-t használják. VMR.kids 2009 - Letölthető változat - 2009. április 21. - www.nrc.hu/termekek/vmrkids

Az olvasást és a sportot sem hanyagolják el A kutatás eredményei: A tévé örök; az internetező fiatalok több mint 90 százaléka által kedvelt időtöltésnek évtizedek óta nem akad „valódi ellenfele”. A tévénézési és rádióhallgatási szokásokat is nagyban meghatározza a gyermekek életkora ezen keresztül pedig érdeklődésük. Más csatornákat részesítenek előnyben a 6 év alattiak, de a 7-10 és a 11-14 évesek között is találunk eltéréseket. Míg a 7-10 éves netezők körében a tévénézést a szülőkkel vagy testvérrel való játék, a rajzolás, színezés, festés követi, addig a 11-14 évesek előszeretettel hallgatnak zenét, vagy játszanak a számítógépen. Mindemellett a szülők igyekeznek gondoskodni róla, hogy a kultúra és a mozgás se maradjon ki a gyerekek életéből. A 7-14 éves internetezők csaknem fele olvas könyvet szabadidejében, sportolni pedig közel 45 százalékuk szokott; utóbbiak körében a foci (34 százalék), valamint az úszás (27 százalék) a legkedveltebbek. VMR.kids 2009 - Letölthető változat - 2009. április 21. - www.nrc.hu/termekek/vmrkids

A netező 11-14 évesek 2/3-a minden nap leül a gép elé VMR.kids 2009 - Letölthető változat - 2009. április 21. - www.nrc.hu/termekek/vmrkids

Főként gyerekoldalakat látogatnak a 7 év alattiak VMR.kids 2009 - Letölthető változat - 2009. április 21. - www.nrc.hu/termekek/vmrkids

Játék, zenehallgatás, videózás, ismerkedés VMR.kids 2009 - Letölthető változat - 2009. április 21. - www.nrc.hu/termekek/vmrkids

Szabadidőben a játék és a tévénézés dominál VMR.kids 2009 - Letölthető változat - 2009. április 21. - www.nrc.hu/termekek/vmrkids

A tévének nehezen akad vetélytársa VMR.kids 2009 - Letölthető változat - 2009. április 21. - www.nrc.hu/termekek/vmrkids

Az adatok forrása A kutatás részletei: A felmérést az NRC Piackutató 2008 decemberében végezte 2.500 fő online megkérdezésével A kérdőívet a gyermekek szülői felügyelet mellett, a szülő beleegyezésével töltötték ki az interneten keresztül. A VMR.kids célja, hogy felmérje a 14 éves és ennél fiatalabb internetezők internet-használati és honlap látogatási jellemzőit, fogyasztási és szabadidő-eltöltéssel kapcsolatos szokásait, valamint reklámokkal kapcsolatos attitűdjét. A kutatás a célcsoporton belül külön vizsgálja a 6 éven aluliak, 7-10 évesek és a 11-14 évesek csoportját. VMR.kids 2009 - Letölthető változat - 2009. április 21. - www.nrc.hu/termekek/vmrkids

A kutatás teljes tanulmánya a következő témákat érinti Számítógép- és internet-használat, honlap látogatások Internet használat: mióta, milyen gyakran, hol és kivel? Interneten végzett tevékenységek Gyermekeknek, fiataloknak szóló honlapokat ismerők, látogatók aránya Számítógépes eszközök használata Érdeklődési kör, szabadidő Kedvelt témák Szabadidőben végzett tevékenységek Mobiltelefon-használat Gyorséttermek látogatása Egyes tévécsatornákat nézők aránya Egyes újságokat, magazinokat olvasók aránya Online hirdetések, akciók Online hirdetésekkel kapcsolatos viselkedés Nyereményjátékban, pontgyűjtésben való részvétel – ideális ajándékok Honlap-látogatói profil 35 gyermekeknek, fiataloknak szóló honlap látogatói megoszlása a 14 éves és ennél fiatalabb internetezők körében VMR.kids 2009 - Letölthető változat - 2009. április 21. - www.nrc.hu/termekek/vmrkids

VMR.kids 2009 tanulmányunk megvásárolható! Amennyiben érdeklik kutatásunk részletei, a kapcsolat@nrc.hu e-mail címen léphet velünk kapcsolatba. A komplex elemzést IDE KATTINTVA rendelheti meg 250.000 Ft + Áfa áron. VMR.kids 2009 - Letölthető változat - 2009. április 21. - www.nrc.hu/termekek/vmrkids