A PKSZK szerepe a tehetséggondozásban
A tehetség elsősorban céltudatos és tettre kész akarat. Leonyid Leonov Leonyid Leonov (orosz író, )
Mindannyian egyedi lények vagyunk, (...) s kivételes adottságokkal rendelkezünk, amelyek valódi tehetséggé válhatnak életünk során. Marlo Morgan (amerikai író, Marlo Morgan )
Mélyen élt bennem a meggyőződés - és ennek nagyon sokat köszönhettem -, hogy átlagos tehetséggel és átlagon felüli állhatatossággal szinte minden elérhető. Thomas Fowell Buxton Thomas Fowell Buxton ( ) angol parlamenti képviselő, sörfőző, és társadalmi reformer. képviselősörfőzőtársadalmi reformer
Vannak emberek, akik maguk nem zsenik, de megvan az a különös képességük, hogy inspirálni tudják a lángészt. Arthur Conan Doyle ( ) skót író, Sherlock Holmes történetek Arthur Conan Doyle
Megvan benned a képesség, hogy meglásd az aranyszemcséket a homokban a lábad alatt?
A hallgatók számára a PKSZK és a TDK lehetőségeinek bemutatása (minden félév elején) A hallgatók motiválása a kutatómunkára – a sajátos érdeklődési területek kibontakozásának támogatása Önbizalom erősítés – referátumok készítése és bemutatása a csoport előtt, az ígéretes és a motivált hallgatók további támogatása, egyéni konzultációk (mentor!)
A tudás forrásai (ismerkedés a könyvtárral – OPKM)
Coaching az innováció szolgálatában Coaching az innováció szolgálatában Kitekintés a humán szakemberek munkájára, Ismeretszerzés, kapcsolatépítés
Minden alkalommal önálló andragógiai- pedagógiai szekció Két dolgozat továbbjutása az OTDK-ra: Vida Tímea Pál Margaréta
Ez a(z) Google által tárolt változata. Ez egy pillanatfelvétel, ahogyan az oldal megjelent a következő időpontban: okt :37:24 GMT. Az aktuális oldal azóta meg is változhatott. További információ Tipp: ha szeretné gyorsabban megtalálni a keresett kifejezést ezen az oldalon, nyomja le a Ctrl+F vagy (Mac számítógépen) a ⌘ -F billentyűkombinációt, majd használja a keresősávot. Szöveges változathttp:// oldalTovábbi információ Szöveges változat A PTE FEEK periodikája [ISSN ]. Az oldalon/az oldalról közvetlenül elérhető tartalmak szerzői jogvédelem alá tartoznak! Az oldalt szerkesztjük. Jelenleg csak a megjelent számok teljes példányai tekinthetők meg / tölthetők le.pdf formátumban. A szerzők szerinti és a cím szerinti listázás és egyéb más funkciók – pl. tervezzük, ill. folyamatban van egy indexelt, teljes szöveges kereső kialakítása is – még nem elérhetők. A Tudásmenedzsment webes felületét megújító munkák befejezéséig kérjük türelmüket. A legfrissebb szám: XIV. évfolyam 1. szám [2013. április] A tartalom: Tartalomjegyzék, kolofon A szerkesztő előszava TRATNYEK Magdolna: A felnőttoktatói szakma fejlesztésének európai dimenziói ZOLLER Melinda: Oral history MAGYAR Miklós: Az andragógiáról másként CSERNÉ ADERMANN Gizella: Tanuláselméletek a felsőoktatás gyakorlatában VIDÁNÉ VARGA Tímea: „Akadálymentesítsd” magad! KÁLMÁN UNGVÁRI Kinga: Pragmatizmus a hálózati társadalomban FARKAS Ferencné – GÖRÖG Georgina: Tudatos társadalmi felelősségvállalás a forprofit és a nonprofit szférában OROSZI Sándor: A mai krízis; a válságkezelés elméleti alapjai MAZZAG Éva: „Sajátos nevelési igényű fiatalok szakképzése: kihívások egy igazságtalan versenyben” – egy szakértői tanulmányút tapasztalatai MINORICS Tünde: Hálózatosodás a fesztiválturizmusban TÓTHNÉ BORBÉLY Viola: Tudásalapú hálózati együttműködés a hazai járműiparban MAKKNÉ WITTMANN Zsuzsanna: Sopron könyvtárai a modern információs elvárások tükrében Katarzyna PLEBAŃCZYK: Strategic Management in Culture Cristina-Emanulela DASCALU Romanian higher education system updates and case studies; education reforms on writing at university level Matthias Theodor VOGT: Prolegomena to Studies in ‘Brain Gain through Culture in Middle Size Cities?’ Gábor SZECSI: Identity and Learning in the Information Age VÁRNAGY Péter: Present Identity Consciousness in the Synthesis of Multicultural Origin MOKRAINÉ OROSZ Angéla: The Model of Knowledge Management in the EU institutions KRISZTIÁN Béla: Könyvekről Abstract Szerzőink.pdf
Cser Valériusné dr. Adermann Gizella PKSzK mentor