HÍRADÓ BOULEVARD A HÍRMŰSOROK BULVÁROSODÁSA. TUDÓSÍTÁSOK SZÁMA NEGYEDÉVES BONTÁS.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
??? Reklám!!!.
Advertisements

Mozgókép és médiaismeret
A közszolgálati műsorok 2. Előadás
Eurosport Média ajánlat 2014.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Az Internet elterjedése Lakossági felhasználás. Internet terjedése.
Készítette: Kovács Zsuzsanna május 29.
Munkaerő-felmérés (MEF) Labour force survey (LFS)
SAJTÓMŰFAJOK A nyomtatott sajtó.
Gazdasági Informatika Tanszék
1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004.
Kérdőív a FEKOSZ-ról Az őszi találkozón kitöltött kérdőívek értékelése november 27.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Tengeralattjáró győzelmi hírek elmaradása – kilövés
Könyvtárunk előfizetett adatbázisai. •Pressdok-Hundok (Sajtófigyelő) (évi 2 lemez) •Jogtár Plusz (havi frissítés) •Céghírek (havi frissítés) •Gazdasági.
Bűncselekmények médiaképe 2012 legnézettebb hírműsoraiban ( feltáró tartalomelemzés főbb eredményei) Baranyai Eszter Műsorelemző munkatárs NMHH Műsorelemző.
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Villamos energia vételezés tanácsadás InfoPiac 2000 Kft. V.: 1.0.
Idegenforgalmi statisztika
A magyarországi önkormányzatok honlapjainak értékelése TÖOSZ – TÁRKI Sik Endre Tátrai Annamária.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
KBSZ Repülésbiztonsági Fórum, 2008 Április 8 Repülésbiztonsági menedzsment rendszer – SMS bevezetése.
TÁJÉKOZTATÁS A ÉVI BEJELENTÉSEKRŐL (I-IX. HÓ) KBSZ SZAKMAI NAPOK - REPÜLÉS Budapest, október 29. Sipos Sándor repülési főosztályvezető.
TÁJÉKOZTATÁS A ÉVI BEJELENTÉSEKRŐL KBSZ SZAKMAI NAPOK - REPÜLÉS Budapest, Sipos Sándor főosztályvezető.
Mit lehet és mit nem? Timár János. A szabályozó az „általános” gyermekből indul ki, ugyanakkor konkrét, megfogható érték,- érdeksérelem mentén működik.
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
1 Érdekegyeztetés és mediáció az Európai Unióban 4. az osztrák szociális partnerség © kurtán sándor 2011.
1 az osztrák szociális partnerség © kurtán sándor 2011 mediáció és érdekegyeztetés az eu-ban
A MAGDOLNA-NEGYED SAJTÓELEMZÉSE A LBERT D ÓRA – Z ÁVECZ G ERGŐ Műhelyszeminárium,
Nők munkaerőpiaci helyzete a nyilvánosságban. 2 A kérdéskör kevés médiafigyelmet kap:  Elsősorban gazdasági, munkaerő-piaci szakportálokon jelennek meg.
Félévin szereplő tipusfeladatok. Feladat tipus 1 – elméleti kérdések: Pl: Írd le saját szavaiddal a számok számjegyekre bontási algoritmusát. Írd le saját.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
A levéltári portál Felépítés, közös elemek #1 Címadás, domain-regisztráció Alapvető keresőoptimalizálási javaslatok: pathauto,
1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Cseber Kht évi gyűjtés eredménye január.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
A tömegkommunikáció.
Méliusz Juhász Péter Megyei Könyvtár
Egész életre szóló biztonság az anyagi biztonság megteremtésének eszköze minden életszakaszban az igényeknek megfelelően alakítható a kiegészítő élet-,
Egyensúly és stabilitás a hemoglobin szintben: A MIRCERA
Üzemgazdasági szemlélet a gyakorlatban
Magyarázatok a forintra váltott gyűjtőszámlahiteles jelzáloghitel elszámoló leveléhez Budapest, május 18.
MENT Ő HÍRADÓ OMSZ számára készített híradó 1. Számú melléklet.
Az üzleti az valóban üzleti? Teaching Business English ELC, Brighton, Egyesült Királyság A projektet az Európai Unió támogatta. A bemutatóban megjelentek.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter
TÁMOGATÓK:. A modern média szolgálatában a XXI. századi mobil technológiák Előadó: Marchhart Pál (Vodafone Magyarország)
MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések.
IFJÚSÁGI GARANCIA RENDSZER GINOP munkaerő-piaci program Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Foglalkoztatási Főosztály Szolnok.
KÖZBESZERZÉSI ALAPISMERETEK Közbeszerzés fogalma Közbeszerzési eljárást az ajánlatkérőként meghatározott szervezetek visszterhes szerződés megkötése.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
AKCIÓ időtartama: ig, illetve a készlet erejéig! AKCIÓ AKCIÓ.
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
A SZÁMITÓGÉP A TELEVÍZIÓS MŰSORSZERKESZTÉSBEN
„Alacsony képzettségűek és közfoglalkoztatottak képzése”
Foglalkoztatási együttműködések szabolcs-Szatmár-bereg megyében
SHOW TV MŰSORVÁLTOZÁS A február 29-i programunk változásai
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
A Pest Megyei Könyvtár rövid hírei
Tibor Fegyó SpeechTex Kft.
a legnézettebb videó-híranyagokról
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
Előadás másolata:

HÍRADÓ BOULEVARD A HÍRMŰSOROK BULVÁROSODÁSA

TUDÓSÍTÁSOK SZÁMA NEGYEDÉVES BONTÁS

HÍRMŰSOROK IDŐTARTAMA HÁROM NEGYEDÉVES ÖSSZESÍTÉS

HÍRMŰSOROK IDŐTARTAMA NEGYEDÉVES BONTÁS

TUDÓSÍTÁSOK SZÁMA NEGYEDÉVES BONTÁS

TÉMACSOPORTOK

BAJTEMATIKA ÉS BULVÁR HÍREK CSATORNÁNKÉNTI BONTÁS

BAJTEMATIKA ÉS BULVÁR HÍREK HAVI BONTÁS

BAJTEMATIKA ÉS BULVÁR HÍREK MEGOSZLÁSA ÖSSZESEN

POLITIKAI HÍREK SZÁMA CSATORNÁNKÉNTI BONTÁS

POLITIKAI HÍREK IDŐTARTAMA CSATORNÁNKÉNT, NEGYEDÉVES BONTÁS

POLITIKAI HÍREK ARÁNYA AZ ÖSSZES ELHANGZOTT TUDÓSÍTÁSBAN

POLITIKAI HÍREK KATEGÓRIÁI

SZEREPLŐK MEGJELENÉSEINEK ARÁNYA

SZEREPLŐK PARITÁSOS MEGJELENÉSE

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!