26.09.2016SPAR-Präsentation A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM Laber Zsuzsa, SPAR Magyarország kft. Kommunikációs vezető, CSR szakértő.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Élelmiszer-önrendelkezés a közétkeztetésben
Advertisements

Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
Általános áruismeret Termékfelelősség
TÁMOP Mozgáskorlátozottak interaktív honlapja.
ERM QUEST PROGRAMJA – GYORS ENERGIA MEGTAKARÍTÁSI LEHETŐSÉGEK TECHNIKA ÉS EMBERI TÉNYEZŐKÖN KERESZTÜL Cross-Boda Borbála ERM, vezető tanácsadó március.
BFA SPAR – A magyar áruk elkötelezett kereskedője
Sertés szabadtartás - Intenzív fajta, intenzív termelés szabadban
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
Pannónia Kincse LEADER Egyesület május 21. Pannonhalma A mikrovállalkozások létrehozására és fejlesztésére nyújtandó támogatások részletes feltételeiről.
VI. Köztudatos vállalati magatartás A vállalatok társadalmi felelősségvállalása Szlávik János az MTA doktora tanszékvezető, egyetemi tanár Budapesti.
Szekszárd Megyei Jogú Város településfejlesztési koncepciójának és integrált városfejlesztési stratégiájának aktualizálása Partnerségi egyeztetés.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Minőségmenedzsment alapelvek
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
E.ON – Versenyben Önökért!
A TANÁCSADÓ SZEREPE az EU műszaki jogi szabályozásának vállalati alkalmazásában CE jelölés és társai – a.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Közösségi portálok használata
Bioélelmiszerek Készítette: Sorbán Sarolta
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Közösségi oldalak használata
Mi is az igazi cél? Különféle díjak a megelőzés szolgálatában Szilágyi László civil munkacsoport Termékdíjas workshop január 21.
Határon átnyúló vitarendezés. Bevezetés határon átnyúló viták nehézségei különböző nyelv jogismeret hiánya, fogyasztói jogvitákban különösen.
Stratégia, előrejelzések az Electrolux csoportnál
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Akkor és most – Az EU-hoz kapcsolódó üzleti várakozások hazánkban Petz Raymund GKI Gazdaságkutató Zrt.
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
A vezető mint sikertényező szerepe egy középvállalkozás
Európai Vegyipari Szociális Párbeszéd Bizottság Balatonszemes.
Pápai Hús 1913 Kft.. A Pápai Hús 1913 Kft január 1-jén jött létre a közel százéves múltra visszatekintő jogelőd vállalat megvásárlásával. Tevékenységük:
Fenntartható élelmiszerfogyasztás Avagy az vagy amit megeszel Spéder Ferenc Zöld Akció Egyesület Miskolc.
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
Az egészségesség, mint fejlesztési irány lehetőségei - Hogyan fejlesztenek a hazai élelmiszeripari KKV-k? Dr. Polereczki Zsolt Kaposvári Egyetem – GTK,
Az osztrák baromfiszektor szerkezete és aktuális kihívások
A magyar baromfi ágazat helyzete és jövője 2011-ben
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
1 Kézfogás a Magyar Vidék fejlődéséért : Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH)
A Gödöllői Királyi Kastély kiemelt projekt keretében történő fejlesztése Budapest, Vajdahunyad vára, február 24.
Horizontális szabályozás
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
Napraforgó Napraforgó.
I. Baromfitenyésztés előadás
Előzmények, jellemzők munkavállaló, 2500 cég vagy vállalkozó,
Tojás prezentáció Kategória áttekintés…. Az elmúlt évben jelentős defláció ment végbe a kategórián, ami az év elején visszafordulni látszott,
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
Dr. Stummer Ildikó Budapest, szeptember 29.
Pannon Helyi Termék Klaszter Megalakulás: október, közel egy éves előkészítő munka után Fő cél: a régióban fellelhető és előállítható mezőgazdasági.
Hogyan nyerjünk 12,6 millió Forint támogatást Magyar Tibor Fiatal gazda roadshow.
Az osztrák tojásipar és az AMA védjegy ________________________________________________________ Michael Wurzer Osztrák Baromfi Szövetség; október.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Világszerte a tyúktojás a legnagyobb mennyiségben forgalmazott étkezési tojás. A tojótyúkok tojástermelése független attól, hogy termékenyítette-e őket.
A tudatos fogyasztói magatartás kultúrájának terjesztése, a civil kezdeményezések fontossága Boczné Lakatos Vanda Pécsi Zöld Kör Egyesület – egyesületi.
Az ITDH új szolgáltatásai Hagyományos elemek Kiállítások Kereskedelemfejlesztési pályázatok Üzletember találkozók itthon és külföldön Relációs.
1 III. GREENNOVÁCIÓS NAGYDÍJ PÁLYÁZAT Nevezés kategóriája: Greennovatív gyártó, termelő Pályázati anyag címe: Biomassza kazánokkal a fenntartható termelésért.
Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web: 
Red Alert Összehangolt külső-belső kommunikáció krízishelyzetben Kreatív Pr Nap,
Ö kológiai termékek jelölése Juhász Ágnes NÉBIH ÉTbI Élelmiszer-forgalmazás Felügyeleti Osztály
Vidékfejlesztési Program Baromfitartó telepek korszerűsítése dr. Mezei Dávid agrár-vidékfejlesztési stratégiai ügyekért felelős helyettes államtitkár Miniszterelnökség.
az Akasztói Szikiponty
Teljeskörű Pénzügyi Szolgáltatások a Pannon Takarék Banknál
Pogány András stratégiai igazgató
Az ökológiai gazdálkodás helyzete Európában
Vállalati felelősségvállalás
Partnerség és együttműködés
II. Országos Állatvédelmi- és Állatjóléti Konferencia
Horizontális szabályozás
Horizontális szabályozás
Kihívások a tojáságazat előtt
Előadás másolata:

SPAR-Präsentation A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM Laber Zsuzsa, SPAR Magyarország kft. Kommunikációs vezető, CSR szakértő Zöldmarketing konferencia május 27.

Civil erő a láthatáron SPAR-Präsentation A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM

SPAR-Präsentation Zöldmarketing konferencia május 27.  ARANY Tojás díj a SPAR Csoportnak  Felelős kereskedelem: Az üzletek polcain a legnagyobb arányban megtalálható alternatív tartásból származó tojás A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM

SPAR-Präsentation Intézkedések 2012-ig  Az EU törvényi előírásai alapján 2012-ig minden termelőnek át kell állnia a hagyományos ketreces tartásról egyéb tartásmódra  A SPAR beszállítóival egyeztetve lépéseket tesz a ketreces tartásból származó tojások folyamatos kivonására az üzletekből  Fauna Egyesülettel közös kommunikáció a vásárlók tájékoztatása érdekében A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM

Tojótyúk állomány összetétele Magyarországon SPAR-Präsentation 13 Teljes állomány: 13 millió állat  3 millió piacra termelő tojótyúk  8-9 millió tojótyúk háztájiban  2 millió tenyészállat A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM

SPAR-Präsentation Ma 2 millió tojótyúk él ketrecben hazánkban!  Életterük: A/4 méretű papírlap  Nem tudnak mozogni, kapirgálni, szárnyaikat kiteregetni  Képtelenek a társak agressziója elöl elmenekülni  Karmuk megnő, rátekeredik a ketrec fémrácsaira Kép: WSPA A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM

SPAR-Präsentation Alternatív tartásmódok  Mélyalmos: egy nagyobb épületben több szárnyas, lehetőség természetes viselkedési formák gyakorlására  Szabadtartás: kisebb, fedett épület és lehetőség a szabadban való tartózkodásra is  Bio tartás Ma csupán fél millió tojótyúknak adatik meg a lehetőség iparszerű körülmények között a normális életre! A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM

SPAR-Präsentation Alternatív tartásmódok Boldog tyúk Kép: Fauna Egyesület A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM Boldog tyúk

SPAR-Präsentation A tojáson feltüntetett kód utal a tartástechnológiára: 0 - ökológiai gazdálkodás 1 - szabad tartás 2 - alternatív tartás (mélyalmos) 3 - ketreces tartás Figyelje Ön is a kódot és döntsön az állatok sorsáról! A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM Válasszunk bio-, szabad tartásos esetleg mélyalmos tojást vásárláskor!

SPAR-Präsentation A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM Mit tettünk mi? Sajátmárkás bio tojás bevezetése a teljes hálózatban

SPAR-Präsentation A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM Folyamatosan növelik termelési kapacitásukat alternatív rendszerben Mit tesznek a beszállító partnereink? Kiállításokon és szakmai fórumokon igyekeznek terjeszteni az alternatív tartásmód előnyeit Bevezetés alatt áll az Állatbarát Magyar Tojás védjegy, mely folyamatosan kerül rá a termékekre a mélyalmos, a wellnes, az omega, a bio és a Tojás Király termékekre erősítsük a kommunikációt a fogyasztók irányába. Közös cél: Erősíteni kell a kommunikációt a fogyasztók felé! erősítsük a kommunikációt a fogyasztók irányába.

Köszönöm a figyelmet!