Személyazonosság kezelés metacímtár kialakításával 2004. november 17. Hargitai Zsolt rendszermérnök Novell Magyarország

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
7. előadás.  Zend_Auth komponens  Authentikációs típusok  Az authentikáció menete  Zend_Acl_Resource  Zend_Acl_Role  Jogosultságkezelés ZF-ben.
Advertisements

Urbán Ferenc Ábel: A KIR megújítási lehetőségei
Global Distribution System
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Winbelépő - Munkaidő nyilvántartás
Elektronikus Ügyfélkapu – kapcsolat az ügyfél és a közigazgatás között
Ker-Soft Kft. Quest Spotlight for SQL Quest AccessManager Ker-Soft Kft. Kovács Gábor - rendszermérnök Nagy Dániel - rendszermérnök.
Rendszer kezelési ismertetés
Szoftver Fogalma, típusai.
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Magyarországi cloud computing megoldások, belépési területek a hazai kis- és közepes méretű vállalatok számára Riba István.
A kereskedelmi vállalkozás erőforrásai
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
Egyetemi rendszerek központi jogosultság adminisztrációja Hrobár Péter IBM Magyarországi Kft. ITS Delivery Manager.
ILBK451, 2013/2014. I. félév, ea: Kovács Zita 4.Azonosítás AZ INFORMATIKAI BIZTONSÁG ALAPJAI.
T RD -Trading Hungary Kft. Metrológia.
1 GTS Szerver Virtualizáció – Ügyvitel a felhőben.
Hálózati architektúrák
Fáy András EADS, Védelmi és biztonsági divízió április
ERP Integrált vállalatirányítási rendszer
Cég RegisztrálásaCég Regisztrálása > 1. Lépés > 2. Lépés > 3. Lépés > 4. Lépés | Céges Felhasználó Regisztrálása > 1. Lépés > 2. Lépés > 3. Lépés > 4.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
E-beszerzés Bravo csoport.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
1 Operációs rendszerek A UNIX védelmi rendszere. 2 Illetéktelen hozzáférés megakadályozása: az egyes felhasználók adataihoz, az operációs rendszer adataihoz,
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
…az ISA Server 2006 segítségével Gál Tamás Microsoft Magyarország.
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Az EEM helye a menedzsmentben
Az AUDI informatikai motorja
4/5/2017 1:42 PM Egységes felhasználói adatkezelés a Forefront Identity Manager segítségével Szirtes István ügyvezető, SCOM MVP, vezető.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Rendszer ismertető Vargha Máté. Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
C. R. M ? SZÁMADÓ NAP C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006.
2006.augusztus — Budapest BO stratégia tervezet Előadó:
European Computer Driving Licence
Tutoriál videó alkalmazása Moodle kurzusban
Hálózatok.
Városi Rendészeti Program. Mi a Városi Rendészeti Program célja?  Az Önkormányzat Közterület felügyeletének munkáját segítse azáltal, hogy egy közös.
„Ágazati felkészítés a hazai ELI projekttel összefüggő képzési és K+F feladatokra" Adatbiztonság a méréstechnológiában képzők képzése.
Az elektronikus szolgáltatások előnyei és veszélyei
Elektronikus jelentéstovábbító portál vagyonkezelő szervezet számára Ügyfélkapu használatával.
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
SZÁMADÓ Esemény Menedzser (SZEM). SUTA-JUTA Kft (SUTA01) Elfelejt Elek (értékesítés) Elfelejt Edit (pénzügy) Fejes Endre (ügyvezető) A partner bemutatása.
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európa terv keretében valósul meg. Számítógép- hálózatok dr. Herdon Miklós dr. Kovács György Magó Zsolt.
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
Jelszavak Orvosi kifejezés Pulay Zoltán FOK III/2.
Felhasználók, felhasználócsoportok, jogosultságok.
Nagyvállalati szintű felhős szolgáltatások Eszközök - Szolgáltatások.
ELEKTRONIKUS ADATFELDOLGOZÁS, ADMINISZTRÁCIÓ Az MLSZ ügyviteli rendszerének bemutatása, a regisztráció folyamata.
Azonosítás és biztonság pénzintézeti környezetben Jakab Péter igazgató Magyar Külkereskedelmi Bank Rt. Bankbiztonság.
Egységes tartalomkezelés - Adatharmonizálás ECM filozófiával -
Rendszergazda Tábor Velence 2000 Molnár Péterwww.afg1.sulinet.hu/~molnarp/enewmail.htm.
Webáruház rendszerek Reisz Péter G-3S
Az ORACLE JDE EnterpriseOne ERP rendszer bevezetésének tapasztalatai
Vállalatirányítási rendszerek bevezetése és tapasztalatai a KKV szektorban Oldal Zoltán vállalati tanácsadó Gy-M-S Kereskedelmi és Iparkamara KKV vezetők.
Árazási és árképzési elemző Dolgozz velünk az Élet habos oldalán
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Hálózati architektúrák
Mezősi Róbert Comp-Sys Kft
Operációs rendszerek.
Hozzáférés az Ügyfél portálhoz szeptember 27.
Kisvállalati hálózat kialakítása raspberry szerverrel
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Személyazonosság kezelés metacímtár kialakításával november 17. Hargitai Zsolt rendszermérnök Novell Magyarország

2004.november 15 2 Mindennapos kérdések A felhasználók belépése után, mennyi idővel kapnak jogosultságok az egyes rendszerekhez, amivel dolgoznak? Az alkalmazottak kilépése után, mennyi idővel kerülnek visszavonásra a jogosultságok, szabadulnak fel a nem használt licencek? Mennyire biztonságos a rendszerek által nyújtott hozzáférés? Mindenki ahhoz és csak ahhoz fér hozzá, ami a munkájához szükséges? Mennyi időbe (pénzbe) telik az egyes felhasználói rendszerekhez történő hozzáférés biztosítása és ennek adminisztrálása nap mint nap?

2004.november 15 3 Alkalmazott Inkonzisztens adatok Külön jelszó Tipikus informatikai rendszer Külön azonosító minden szolgáltatáshoz

2004.november 15 4 Alkalmazott B2B Partner Ügyfél Pénzügy Marketing Értékesítés Ügyfélszolgálat Címtár Egyszerűsíthető a kép Alkalmazott

2004.november 15 5 Alkalmazott B2B Partner Ügyfél Segíti az üzletmenetet Növeli a biztonságot Csökkenti a költséget Növeli a hatékonyságot Növeli az ügyfél elégedettséget Címtár A címtár alapú megoldás előnyei Az üzlet Pénzügy Marketing Értékesítés Ügyfélszolgálat

2004.november 15 6 HR Computer Phone White Pages Az alkalmazott a munkakör és beosztás alapján, azonnal és automatikusan kap hozzáférést a munkavégzéshez szükséges rendszerekhez Erőforrás kiosztás – „0 day start”

2004.november 15 7 HR Computer Phone White Pages Az alkalmazott a munkakör és beosztás alapján, azonnal és automatikusan kap hozzáférést a munkavégzéshez szükséges rendszerekhez A kilépett alkalmazott erőforrásai azonnal és automatikusan visszavonásra kerülnek Erőforrás visszavonás - „0 day stop”

2004.november 15 8 A vízió Minden felhasználót egy helyről adminisztrálunk Minden felhasználó csak egy jelszót használ A felhasználók csak egyszer azonosítják magukat a rendszerekbe A felhasználói adatok egységesen és konzisztensen jelennek meg minden rendszerben

2004.november 15 9 A valóság A felhasználókat rendszerenként egyedileg rögzítjük. Az account kiosztás késik. A felhasználó adatai rendszerenként eltérnek. A felhasználók számos jelszavat használnak és felejtenek el. A felhasználói hozzáférés visszavonása heteket késik.

2004.november Összevont személyazonosság-kezelés DirXML eDirectory Adatbázisok Levelező rendszerek Alkalmazások … Személyazonosságok Integrált személyazonosságok (Metadirectory) Személyazonosságok létrehozása Jelszó kezelés Felhasználók kezelése

2004.november Izolált rendszerek HR Vállalatirányítási rendszer Telefon központ Címtárak Levelező rendszer Operációs rendszerek Adatbázis

2004.november Integráció metacímtárral HR Vállalatirányítási rendszer Telefon központ Címtárak Levelező rendszer Operációs rendszerek Adatbázis DirXML