Vágányzárak kapacitás-elosztása Pósalaki László 2011. november 4. VPE Kft. – Pályahálózat kapacitás-elosztási osztály.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Energetikai gazdaságtan Energiatermelés (Termelési folyamat) gazdasági értékelése.
Advertisements

Önkormányzatok finanszírozása
Mi jellemző a magyar autóipari beszállítók helyzetére napjainkban?
ÉMOP 1.Prioritás Versenyképes helyi gazdaság megteremtése A turisztikai pályázatok gazdaságélénkítő hatása az Észak-Magyarországi régióban.
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
VPE Kft. Korridorok a gyakorlat küszöbén, illetve változások az európai uniós szabályozásban Németh Réka május 23.
Gazdaságos és korszerű létesítmény üzemeltetés. A mindennapi problémák  Energiaár  jelenleg is magas ár  kiszámíthatatlan árnövekedés  nehezen kalkulálható.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Gyorsítósáv II. Háttérelemzések május
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
Baranya Megyei Önkormányzat
Közforgalmú közlekedés szervezése 1.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Amikor nem kell biztosíték: tőkefinanszírozás Török József Üzletfejlesztési igazgató Miskolc, március 21.
Tőkefinanszírozás biztosíték nélkül Török József Üzletfejlesztési igazgató Budapest, május 15.
A Magyar Vasúti Hivatal tevékenységének bemutatása dr. Szmodis Jenő Jogi szakértő október 25.
MÁV Zrt. Pályavasúti Üzletág
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
Kaizen költségszámítás
Az IKTA/ számú pályázat alapján: Ügyfélbarát ügyintézést támogató informatikai rendszer prototípusának kialakítása (Elektronikus Polgármesteri.
MarkCon Informatikai Kft. Alapítás: 1999 (MarkCon Bt.) Cégcsoport: MarkCon Informatikai Kft. MarkCon Kommunikációs Kft., Szakterület: online tartalmak.
Major Ildikó Osztályvezető-helyettes SAP/CO modulvezető
Magyar Controlling Egyesület Szeged, 2007 november MCE Konferencia Szeged A controlling gyakorlata Házigazda: Nemesdy Ervin.
A válság HR tanácsadása – a HR tanácsadás válsága?
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
Nyílt Pályán Nemzeti Vasúti Kerekasztal eszmecsere a vasút jelenéről és jövőjéről szakmai-társadalmi vitanap Budapest,2010 szeptember 15 Dr.Doór Zoltán.
SZTT tevékenységének bemutatása
Berecz Mihály kistérségi koordinátor Püspökladányi kistérség Észak-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT)
BFH Európa Kft. Hollósi Szabolcs ügyvezető
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
PROJEKTZÁRÓ A SZOLGÁLTATÓ KONZORCIUM SZEREPE A TISZK FEJLESZTÉSI FELADATKÖRÉBEN Széchenyi István TISZK, november 16.
Fejlesztés Menedzser ismertető I.rész1 Fejlesztés Menedzser verzió Kibocsátva:
Versenyelőny az informatika segítségével! Előadó: Dimitrova Dessislava Ügyvezető, Alphasonic Kft Október 8.
A VÁROSREHABILITÁCIÓS KERET FELHASZNÁLÁSA ÉPÜLET KÖZTÉR 2013 előtt 2013 évben kifizetés: 12 milliárd Ft 8 támogatott kerület; 3 nyereséges. keret: 5 milliárd.
Projekt eredményeinek disszeminációja – 2. és 12. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
Vállalkozói menedzsment program 2008 Előadó: Attila Vincze Petrolszolg Kft. Beszerzés és értékesítés kiemelt vezető.
Előadó: Vass László Percept Kft. ügyvezető május 4. Előrejelzések és valóság – a LED-ek minősége.
„K+F+I befektetési portfólió kialakítása Hajdú-Bihar megyében weboldal segítségével” című projekt bemutatása Kiss Gábor ügyvezető igazgató.
Magyar CIVINET második találkozója Székesfehérvár, Gertheis Antal, Városkutatás Kft. / Magyar CIVINET Titkárság.
Miskolci Egyetem IDŐJÁRÁSI KOCKÁZAT A FÖLDGÁZELLÁTÁSBAN Dr. Tihanyi László egyetemi tanár Miskolci Egyetem.
Adatszolgáltatások tapasztalatai Mihalik István pénzügyőr őrnagy osztályvezető.
Az INFORMATIKA nem költség, hanem TERMELŐESZKÖZ!
Közép-dunántúli Regionális Operatív Program Ajka Város Belváros 1. akcióterület rehabilitációja KDOP /2f Nagy László Városi Könyvtár és.
A Nemzeti Civil Alapprogram 4 éves működése, a törvénymódosítás indokai, az alapprogram jövőképe CIVIL PARTNERSÉG REGIONÁLIS KONFERENCIA SZOMBATHELY 2007.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Növekedési Hitelprogram – a második szakasz eredményei Pulai György Hitelösztönzők főosztály vezetője január 14. Elemzői.
OMNIPACK Első Magyar Csomagolástechnikai Klaszter augusztus 17.
A területfejlesztés megújult rendszere február 5. Baranya Megyei Önkormányzat.
Kórházi konszolidációra fordítható pályázati források lehetséges keretrendszere Budapest, november.
Szpi működése 2011-ben létrejött a Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. a Promei Nonprofit Kft. jogutódjaként a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium tulajdonosi.
Innováció, vagyis kitörés a Minden- napokból.
Nemzeti Fejlesztési Terv, operatív programok és pályázati lehetőségek
A piaci liberalizáció tapasztalatai
Hajdú-Bihar Megyei Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft.
A liberalizáció tapasztalatai
Szűcs Lajos minőség- és biztonságirányítási vezető
PROGRAM MEGNYITÓ dr. Becske Loránd, KBSZ főigazgató
Az önkormányzati működtetés átvételének tapasztalatai
Kaizen költségszámítás
A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszer (HKIR.
Főbb változások A főbb változások:         
Vágányzári folyamat kezelése a K2 rendszerben
3. osztályban.
Előadás másolata:

Vágányzárak kapacitás-elosztása Pósalaki László november 4. VPE Kft. – Pályahálózat kapacitás-elosztási osztály

VPE Kft. Szervezeti felépítése Ügyvezető Cégvezető (1fő) Marketing és szolgáltatás- kontrollingosztályvezető Pályahálózat kapacitás-elosztási Osztályvezető (1 fő) Gazdasági osztályvezető (1fő) Marketing előadó munkatárs (1 fő) Hálózat-hozzáférési díjmeghatározó előadó munkatárs (3 fő) Szolgáltatás-kontroller Munkatárs (2 fő) Koncepcionális menetrend-tervező (2 fő) Éves menetrend -szerkesztő (9 fő) Operatív kapacitás-elosztási és menetrend szerkesztő (7 fő) Információ-technikai előadó (1 fő) Menedzser-asszisztens (1fő) Projekt-koordinátor (1fő) Gazdasági ügyintéző munkatárs (1 fő) HÜSZ-koordinátor (1 fő) Nemzetközi kapcsolat- Koordinátor (1 fő)

Kapacitás elosztás Vágányzári igények

Vágányzárakhoz kapcsolódó IT rendszerek

Vágányzárak jogi környezete - éves üzemi menetrend tervezési időszakában nem tervezhető Vágányzárak fajtái - 101/2007 (XII.22.) GKM rendelet 22.§ - az adott menetrendi évre érvényes HÜSZ-ben meghirdetett-, - éves-,

VPE tapasztalatai - A folyamat és a IT rendszer folyamatos fejlesztése szükséges Jelenleg: a beadott vágányzári kapacitásigények döntő többsége évközi igényként jelenik meg - Közös cél: hangsúlyeltolás az éves kapacitás- igények, még inkább az RNE által is szorgalmazott X-24 tervezés keretében a HÜSZ-ben való meghirdetés irányába, DE akkor és csak akkor, ha a meghirdetett vágányzárak ténylegesen megtartásra is kerülnek!!!!

Álmok… - Koncentrált vágányzárak (akár hosszabb zavartatás, de teljes értékű munka) - Munkálatok Pályavasúton belüli összehangolása - Korszerű technológiák alkalmazása (munkavédelmi/technológia lassújelek csökkentése) - Vágányzárak „üzleti tervezése”

Zöldsáv…

Zöldsáv…

Zöldsáv…

Zöldsáv… A napi menetvonalak kb. felét le kell mondani, ami mintegy 70 milliárd Ft éves bevételkiesést eredményez.

Reális cél… Idő MinőségKöltség Idő Minőség Költség Idő Minőség Költség

Köszönöm figyelmüket!