Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, 2012. május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
HOL TARTUNK MOST? GÁRDONYI HELYI TDM TDM Szakmai Nap november 21.
Advertisements

A válság hatása a turisztikai piacokra, előrejelzések és intézkedések
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
A Turizmus sajátosságai a marketingben
QUO VADIS TURIZMUS? MSZP kormányzati ígéretei •Dr. Kiss Elemér Kancellária miniszter: „reálértékén megőrizzük a turisztikai támogatásokat…” május.
Turizmus gazdaságtan 12..
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED Repülőtéri Hotelek és a Turizmus fejlesztésének lehetőségei.
Korszerű interaktív alkalmazások Dynamic packaging Készítette: Mező Ildikó március 25.
A turizmus, mint sikeres együttműködési terület Magyar-Osztrák Regionális Együttműködési Fórum Körmend november 7.
A kerékpáros turizmus fejlesztési stratégia céljai, alapelvei Kerékpáros Tárcaközi Bizottság január 28. DR. KOVÁCS MIKLÓS turisztikai szakállamtitkár.
Magyar Szállodaszövetség XXIX. Közgyűlés november Marriott Hotel Budapest.
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
Turisztikai helyzetkép a balatoni turisztikai régióban Siófok, október 2. Székely György Hivatalvezető.
Magyar Turizmus ZRt. Újvári Ágnes nemzetközi igazgató Zánka február 22.
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
Wellness lehetőségek A wellness, mint az egészségturizmus része.
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
A Hódmezővásárhelyi kistérség turisztikai potenciáljainak feltérképezése Paksi Pauletta.
TDM Szakmai Nap november 21.
A világ legnépszerűbb turisztikai desztinációi Készítette: Gyarmati Zoltán Hajdú Júlia.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
B ÉRES G YÖRGY Gazdasági főigazgató Az egészségügy háttérszolgáltatásának és egyéb népgazdasági ágazatoknak a kapcsolata március 31.
Dr. Faragó Hilda, az Országos Idegenforgalmi Bizottság titkára
Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.
HÚZ-E AZ ÁGAZAT? A MAGYAR TURIZMUS VERSENYKÉPESSÉGE
Köszöntjük a Kedves Résztvevőket !. Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda6 budapesti fiókiroda 9 vidéki.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
A vendégek befogadásáról és gyámolításáról „A vendégek s a jövevények akkora hasznot hajtanak, hogy állhatnak a királyi méltóság hatodik helyén… Mert.
Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Balatoni Regionális Turizmus Szövetség 201l. 1o.21. Balatonföldvár Hoffmann Henrik Elnök Regionális TDM Szövetség -lehetőség, -kihívás, -siker? Regionális.
A turizmus szerepe és fejlesztési lehetőségei a határmenti területeken INNOAXIS project Pap Ági „Jó szomszédok a közös jövőért” Szabadka, november.
Balaton régió turizmusában
Az OFA Kht. Civil Műhely Szakmai tanácsadás, információcsere, helyi és regionális foglalkoztatási partnerségek fejlesztése 1.Foglalkoztatási Civil Műhely.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
turizmusért felelős helyettes államtitkár
A kulturális turizmus trendjei és a
Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár. A sárvári Spirit Hotel, Magyarország legújabb ötcsillagos szállodája 2008 márciusában nyílt meg. A szálloda dús erd ő.
Spirit Hotel Thermal Spa
Dr. Lőrincz Katalin, Priszinger Krisztina,
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
VIDÉKI TURIZMUS, VÁLSÁG, KISTÉRSÉGI FEJLESZTÉS Borsodi-Mezőség – Tisza-tó Dr. Dávid Lóránt
+ Az e-adatbázis kincset ér De hogyan használjuk?.
A turizmus fejlesztésének aktuális kérdései
Szlovák vendégeket Észak-Magyarországra! Buzás Judit Idegenvezető.
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Katalógusok szerepe az értékesítésben. Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon.
Miért a témaév?. Miért a témaév? A Magyar Turizmus Zrt óta minden évben egy-egy témára koncentrálja erőforrásait: 2006: Nagy Ízutazás 2007: Zöldút.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
A turizmus fejlesztési irányai Magyarországon Zalaegerszeg, május 21. Bozzay Andrásné szakmai főtanácsadó.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
Pécs és térsége turizmusának helyzete. Magyarország vendégforgalmi adatai ( KSH)‏ Látogatók száma: fő (=2007)‏ Vendégek száma a kereskedelmi.
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Turizmus a megyei területfejlesztési stratégiában és Vas megye turisztikai jellegű projektjeinek bemutatása.
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
TURISZTIKAI SZEZONÉRTÉKELÉS
Horváth Gergely vezérigazgató Magyar Turizmus Zrt.
Paradigmaváltás a wellness szolgáltatások terén
Beutazás hatása a buszos turizmusra, tendenciák
A turisztikai desztináció menedzsment rendszer Magyarországon
Előadás másolata:

Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet

Piaci torta / Tourismustorte Ungarns Quelle: KSH TOP 10 küld ő ország

Kiindulópont / Ausgangspunkt 6,4 millió osztrák látogató 6,4 millió osztrák látogató osztrák vendég osztrák vendég osztrák vendégéjszaka osztrák vendégéjszaka 75% szállodákban 75% szállodákban ebb ő l 40% wellness szállodákban ebb ő l 40% wellness szállodákban vendégforgalom 90%-a három régióban vendégforgalom 90%-a három régióban 125 mrd Ft (430 m EUR) költés → 90 mrd Ft (310 m EUR) 125 mrd Ft (430 m EUR) költés → 90 mrd Ft (310 m EUR) turisztikai költés→ 45 mrd Ft egészségturizmus 32%-a az összes külföldi egtur. költésnek osztrák vendégt ő l 32%-a az összes külföldi egtur. költésnek osztrák vendégt ő l Quelle: KSH, 2010

Osztrák vendégéjszakák alakulása hazánkban/ Rot-Weiß-Rot Nächtigungen in Ungarn Quelle: KSH 4 év alatt vé. + 12% gyarapodás További növekedés:

jó ár-érték arány (61%) jó ár-érték arány (61%) szép tájak (51%) szép tájak (51%) vendégszeretet (47%) vendégszeretet (47%) tisztaság (46%) tisztaság (46%) az osztrák racionálsan dönt: hallgat a meggy ő z ő érvekre konzervatív médiafogyasztó: fejreejtett médiatorta Utazási döntéshez információk: 52%: újságcikk 45%: újsághirdetés 39%: internet, közösségi média 17%: TV hirdetés 11%: Rádió 6%: CityLight... Szempontok az utazási döntése k hez / wichtigste Reisemotive Quelle: FHS, Karmasin.at, WIFO, Statistik Austria

Változik a világ / Alles ändert sich Guerilla marketing Guerilla marketing Kapcsolat-marketing Kapcsolat-marketing Közösségi hálózatok Közösségi hálózatok

Gyógyító vizek / hömpölygő folyók A világ legjobb Bárja Best Destination Spa The Best European Major Festival Destillata nyertes pálinkák Michelin csillagos éttermek FIABCI Prix d` Excellence Aquaworld Riverride Spiritualis emlékhelyek Sógor szomszéd „Mehr als erwartet!” Titkos tippek / Geheimtipps

4* Hotel ek 203 Hotel szoba ágy

5* Hotel ek 20 Hotel szoba ágy

A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/célja Vendégéjszakák számának növelése Magyarországon, Vendégéjszakák számának növelése Magyarországon, az ausztriai magyarok és magyar érzelm ű osztrákok segítségével... Nyaralás, szabadid ő eltöltése, találkozók, Nyaralás, szabadid ő eltöltése, találkozók, konferenciák stb. céljából hazánk népszer ű sítése. konferenciák stb. céljából hazánk népszer ű sítése. Kulturális, érzelmi kapcsolatok er ő sítése... Kulturális, érzelmi kapcsolatok er ő sítése...

Mindenki jól jár: Az ausztriai Vendég Az ausztriai Vendég A magyar szolgáltató A magyar szolgáltató A magyar költségvetés A magyar költségvetés A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/haszna

Kínálati oldal: kedvezményes hazai szolgáltatói Kínálati oldal: kedvezményes hazai szolgáltatóiajánlatok. A Magyar Turizmus Zrt. összegy ű jti, A Magyar Turizmus Zrt. összegy ű jti, aktualizálja, és on-line formában közzéteszi az ajánlatokat. Kedvezményes ajánlatokat az ausztriai Kedvezményes ajánlatokat az ausztriai magyarok kipróbálják, tovább ajánlják... Mint a szájpropaganda, csak van hozzá Mint a szájpropaganda, csak van hozzá eszköz: A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/m ű ködése

A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/m ű ködése

A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/m ű ködése 60 szolgáltató, közel 80 ajánlata itt:

A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/m ű ködése városlátogatás wellness Balaton különlegességek programszervez ő k Kelet-Magyarország

A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/m ű ködése 20E

hírek, tippek, ajánlatok élmények, fényképek, tapasztalatok, megosztása, kommentálása...

További információs napok, fórumok További információs napok, fórumok szervezése, ajánlatok aktualizálása, bemutatása... Ösztönzők, nyereményjátékok kidolgozása... Ösztönzők, nyereményjátékok kidolgozása... Stratégiai partnerségek... Stratégiai partnerségek... Közösségi fórum mozgalommá, küldetéssé Közösségi fórum mozgalommá, küldetésséfejlesztése... „Magyarországot köznapi, hasznos, jólétet gyarapító tettek sorával kell szeretni.” gyarapító tettek sorával kell szeretni.” Deák Ferenc A Rot-Weiß-Rot in Ungarn mozgalom/tovább

Köszönöm a figyelmet! ungarn-tourismus.at rwr.ungarn Opernring 1/R/707 ungarn-tourismus.at/magyar-sarok/mozgalom