ETwinning Professional Development Workshop Budapest, Hungary 27 September – 29 September 2012 NSS, Hungary Educatio Public Services Non-profit LLC.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Partner Országok Partner Countries. Hungary Hungary is situated in Central Europe, in the Carpathian Basin. About ten million people live in Hungary.
Advertisements

Tudáskurátor vagy tudásgyám? Hidak és a járható utak a tudomány és a gyakorlat között - Egyénre szabott tudásmenedzsment szolgáltatások - intézményesítetté.
Winnie the pooh & friends
LDV Project  Szeretettel köszönjük Önöket Egerben a Leonardo Projekt Workshopján  We welcome - with much love - our dear guests!
Klaszterek gazdasági környezete
Ahol élünk.
„Songlish” How not to be a „Bicky Chewnigh”. Lehet zöld az ég…
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Welcome to the participants of the conference!
Az Audi Hungaria elvárásai és részvétele a magyar regionális repülőterek fejlesztésében Chicfarm Green Manifesto: -Do you have a farm in your house? -Can.
Ecological Footprint Öko- lábnyom. What does ecological footprint refer to? The amount of productive land appropriated on average by each person (in the.
1 KÖZÖSSÉG AZ ÚJ TESTAMENTUMBAN Romans 12:10 figyelem egymásra, gyengédség, tisztelet, szolgálatkészség, buzgóság, empátia, az Úr szolgálataRomans 12:10.
COMENIUS school partnership Together for our planet! project OROSHÁZA, HUNGARY Orosháza Város Általános Iskolája és Pedagógiai Szolgáltató Intézménye.
Kurt Wenner, a világ kevés utcafestőinek egyike eredeti festményeit élőben, közönség előtt készíti. Gazdagon díszített, kézzel festett pasztellképein klasszikus.
Lehet-e távolból tanítani? Kovács Győző és a Távoktatás.
Iskolai internetbiztonsági prevenciós programok – a rendőrség szerepe a felvilágosításban Internet safety preventions at schools – the role of Police in.
A kiskorúak védelmének etikai dilemmái
SEVEN DONT'S AFTER A MEAL Hét dolog amit nemszabad tenni, étkezés után.
Ptol-1 Ptolemy Claudius, the great Greek mathematician lived and worked in the 2 nd century B.C. An important theorem about inscribed quadrilaterals.
NYITÓÉRTEKEZLET OPENING CONFERENCE. ELSŐ LÉPÉSEK FIRST STEPS ELSŐ LÉPÉSEK FIRST STEPS Használható legyen történelem és a társadalom- ismeret órákon.
Van rá energiánk? Do we have enough energy? 1.School trip 2.Light pollution 3.In our school.
Az eredményesség kulcsa egy önkormányzati gazdaságfejlesztési projekt esetében The keys of success in case of an economic development project implemented.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
Tehetséggondozás színesen
Beginner Dialogues - In a motel / hotel Getting a room for the night - Good evening. Can I help you? - Yes, please. I'd like a room for the night. - Would.
From eco-efficiency to sustainable production Maria Csutora Pietro Bertazzi The workshop is based on research done in the HU-0056 “Sustainable consumption,
Winnie the pooh & friends
1 From building roads to building society Federation for the Development of Community Participation 2012.
ZooGuide – az ismeretterjesztés és az oktatás eszköze  Érdekes és részletes leírások a park állatairól  „Audioguide” funkcióval kiegészített virtuális.
The official language of our country is Hungarian.
A világon elsőként: NEMZETKÖZI VIRTUÁLIS SAKKISKOLA (  Világszerte elfogadott tény, melyet számos kutatási eredmény is.
2009.IV.30.Argumentation techniques 1 Non-mirrorable argumentation techniques in English Analysis of theological texts aiming persuasion effects László.
„Tisztább kép” – együttműködési program Az új szintetikus drogok feltérképezéséért Tamás Figeczki Budapest, 19 April 2016 ‚Breaking the drug cycle’ - joint.
 Carpathian Basin ~ Óbuda University Dr. Ősz Rita
Social Renewal Operational Programme (adaptability) Development of the national LLG system / New Hungary Development Plan , phase I
TREASUREHUNT project made by: Márton Demény, Kata Nagy, Kolos Ruszthi, Áron Erős and Tamara Balogh Debreceni Egyetem Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziuma.
TÁMOP F-14/1/KONV b. Pályaorientációs szolgáltatások alprogram Projektzáró rendezvény, Görög Márta.
Shared Services Community Meeting Mr. Csaba Kilián Executive investment director
 Presentation for our collegues regarding meeting in Greece  Journalist from HVG (Weekly World Economy) visited our school  Visit at the Budapest Zoo.
MILYEN EURÓPÁT AKARUNK? 2015: 1 MILLION REFUGEES 2015: 1 MILLIÓ MENEKÜLT.
Szeretettel köszönt Magyarország! Magyarország Köztársaság területe km 2, 10,4 millió ember lakja. Fizetőeszköze a forint. Beszélt nyelv a magyar.
Komplex tehetségazonosító és tehetséggondozó program az újszászi vasúti szakképzésben Complex programme for the gifted in the railway vocational education.
Simon Péter főtitkár Bolyai János Matematikai Társulat
„Animal Integration in the Educational Programme „ZORO”
Intézmények minősítése és tanulságok - példák az Egyesült Királyságból
Prof. Dr. Wéber György Kísérletes és Sebészeti Műtéttani Intézet
“Tudásmegosztás és szervezeti problémamegoldás a mesterséges intelligencia korában” Levente Szabados Technológiai Igazgató.
International Olympiad in Informatics
"Shoes on the Danube Bank”
FELSŐNYÉK, MAGYARORSZÁG
ENEREA - Észak –Alföld Regional Energy Agency
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
Mennyi? 3! Mi 3? Mi mennyi? platformfüggetlen médiamodell.
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
„Animal Integration in the Educational Programme „ZORO”
Equality and solidarity in school practice
Social Renewal Operational Programme
Hungary.
Magnetic Miskolc Gergely Virág
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Az interdiszciplináris oktatás felé
Az interdiszciplináris oktatás felé
Interakciók a Prevenciós Faktorok Között
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
Csurgalékvíz tisztítás
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
Microsoft eszközpályázat
Lívia Vasas, PhD 2019 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2019.
Social Renewal Operational Programme
Volunteering in Hollókő
O5 AgroTeach 4.0 further training program for VET teachers
Előadás másolata:

eTwinning Professional Development Workshop Budapest, Hungary 27 September – 29 September 2012 NSS, Hungary Educatio Public Services Non-profit LLC

Kísérletezzünk otthon! Let’s experiment at home! Bárány Zsolt Béla Debrecen Vegyipari Szakközépiskola Secondary Technical School of Chemistry „Hiszünk abban, hogy a biztonságos kísérletezés kikerülhet az iskola falai közül. Projektünkben olyan kísérletsorozat összeállítását tervezzük, mely otthon is elvégezhető gyakorlatokat tartalmaz.” “We believe that schools and classrooms are not the only places to carry out safe experiments. In our project, we plan to design a series of experiments that can be delivered at home.” /Bárány Zsolt/

Könyvbe kötve - Bound in a book Besenczi Alexandra és Deákné Vass Bernadette Pécs Apáczai Nevelési és Általános Művelődési Központ Apáczai Cultural and Educational Centre „Projektünk célja egy angol nyelvű történet közös megírása, könyv formában való megjelentetése, és színielőadás formájában történő előadása.„ “Our aim is to create a common story in English with our project partners, publish it in a book and then act it on stage.” /Besenczi Alexandra/

Közös pénznek milyen a háta? – Az euró innen és túl! Single currency, various interests – In & over the Euro sea Farkas Bertalan Péter Szolnok Verseghy Ferenc Gimnázium Verseghy Ferenc Secondary Grammar School A projekt témája az Európai Unió közös valutája, az euró. Célja, hogy a résztvevő partneriskolák tanulóiban megszilárdítsa az európai állampolgárság alapjait. The project is about the common currency of the European Union – the Euro. Its primary aim is to strengthen European identity among the participating pupils.

Tavasz a Dunán - Spring on the Danube Pintérné Horváth Rita Budapest Homoktövis Általános Iskola Homoktövis Primary School A projekt témája a folyó változásainak megfigyelése, a Duna útjának felderítése a forrástól a tengerig. Nagyobb árvizek felkutatása, őshonos halak megismerése. The project aims to observe changes in the river channel, explore its course from the headwaters to the sea, search large floods and learn about the fish native to the Danube.

A víz, mint élettér Water: A Natural Habitat Kalocsai Ottó Gödöllő Török Ignác Gimnázium Török Ignác Secondary Grammar School A projektben a diákok a víz tulajdonságait, és az élő környezetben játszott szerepét vizsgálják. A cél elérése érdekében méréseket, kísérleteket végeznek laboratóriumi környezetben, és terep munka során. In this project pupils will examine the properties of water and its role in creating and supporting wildlife. In order to reach their aims, pupils will take measurements and carry out experiments both in the lab and on the field.

Európai fiatalok – hasonlóságok és különbségek European youth – similarities and differences Vámosné Kapitány Gabriella Győr Szent-Györgyi Albert Egészségügyi és Szociális Szakképző Iskola Szent-Györgyi Albert Healthcare and Social Vocational School A projekt célja, hogy a diákok megismerjék és megértsék, hogy a partnerországok fiataljai milyen értékek köré építik személyes életüket. This project helps pupils to get to know and understand how other young people in the partner schools live their lives and what are their most important values to live by.

A paprika titka - The Secret of Pepper Kispéter Zoltán Szeged Móra Ferenc Felnőttoktatási Szakközépiskola és Gimnázium Móra Ferenc Secondary School for Adults „Célom, hogy a paprikát ne csak mint fűszert, egy étel alkotóelemét lássák, hanem azt is, hogyan illeszkedik étkezési kultúránkba, hogyan jelenik meg kultúránk más területein, illetve milyen kapocs lehet nemzetünk és más nemzetek kultúrája között.” “My aim with this project is to show pupils that pepper is not only a spice and an ingredient to our food but plays an important role in our eating culture and national culture and can provide a link for us to other cultures.” /Kispéter Zoltán/

Baloghné Kovács Éva Makó Szent István Egyházi Általános Iskola és Gimnázium Szent István Religious Secondary and Primary School A projekt fő területe a Testnevelés és Sport, témája az Olimpiai Játékok sportágainak megismerése és kipróbálása. A fókuszban egy Mini-Olimpia megrendezése áll. This project focuses on PE and sports by familiarising with all the Olympic sports, trying them out and – as its main activity – organising a Mini Olympics.

Hogyan is festett régen? Let’s dye it & Give it new life Nemes-Nagy Katalin Erika Szeged Szegedi Ipari, Szolgáltató, Szakképző és Általános Iskola József Attila Tagintézmény Technical, Vocational and Primary School of Szeged, József Attila Member Institute A projekt témája textilfestés természetes anyagokkal. A projektben a tanulók megismerkednek a textilfestés történetével, a festőnövények jellemzőivel, festési módszerekkel. This project is about natural textile dyeing. Students will learn about the history of dyeing, typical characteristics of dye plants and try dyeing techniques.

Barokk kastélyok Európában Baroque Castles across Europe Németh Mónika Edelény Szent János Görögkatolikus Gimnázium és Szakképző Iskola Szent János Greek Catholic Vocational and Grammar School A projekt témája a barokk kor, annak szokásai, viselkedési normái, illetve egy kastély élete a barokk korban. The central topic of the project is the Baroque period with its habits and behavioral norms. Pupils will also have an insight into the everyday life of a Baroque castle.

Hangok Színek Ízek - Illatok Sounds Colours Tastes - Smells Ruff Katalin Miskolc II. Rákóczi Ferenc Általános és Magyar-Német Két Tanítási Nyelvű Iskola II. Rákóczi Ferenc Primary and Hungarian-German Bilingual Primary School „Egy projekt a klisék és előítéletek ellen. A projektemmel szeretnék tenni azért, hogy a következő generáció toleránsabb és nyitottabb legyen a mássággal és az újdonsággal szemben.” “A project against stereotypes and preconceptions. With my project I would like to help the next generation to be more tolerant and more open to differences and new experiences.” /Ruff Katalin/

TANULJUNK e-GYÜTT! eLEARNING TOGETHER Skultéty Zoltánné Miskolc Bársony-Hunyadi Általános Iskola Bársony-Hunyadi Primary School A projekt során a diákok tanulmányaikhoz kapcsolódó, e-learning keretrendszerbe illeszthető oktatási tartalmakat hoznak létre. Az elsajátítandó ismeretanyagot, a gyakorló játékos feladatokat, valamint a számonkérő feladatokat is ők készítik. During the project work pupils will develop relevant learning resources to a Learning Management System. Content developed by the pupils will involve new information, practice, games and assessment tests.

Tudni illik, mi illik Be aware of how to behave Nagyné Szabó Etelka Budapest Csicsergő Óvoda Csicsergő Kindergarten A projekt témája a viselkedéskultúra fejlesztése az óvodában. A megvalósítás során a gyerekek betekintést nyernek más országok gondolkodásába, képet kapnak erkölcsi értékeikről. The project aims at developing young children’s behavioural culture. Besides learning how to behave in certain situations, children will have an insight into other countries’ way of thinking and learn about their moral values.

Mouzzle - Mozikirakó Tóth Imre Hajdúnánás Bocskai István Általános Iskola, Gimnázium és AMI Bocskai István Primary, Secondary and Art School Témája egy film összeállítása a gyerekek ötletei alapján, általuk forgatott jelenetekből. Az információkkal teli világunkban a „képi szövegértés” fejlesztése legalább olyan fontos, mint az értő olvasás, a helyes olvasási szokások kialakítása. The main activity of the project is to make a film based on pupils’ ideas and the scenes shot by them. Living in an information-based world, the development of pupils’ picture comprehension is just as important as developing reading comprehension skills or promoting good reading habits.

XXI. századi mese A 21st Century Tale Zongor Klára Hriszto Botev Általános Iskola Hriszto Botev Primary School A projekt témája a mesék világának feltárása, újrafelfedezése. A megvalósítás során a tanulók informatikai eszközöket és webes alkalmazásokat megismerve dolgozzák fel a meséket, majd 21. századba helyezik mesehőseiket és egy kiválasztott történetet. The project is about exploring and re-discovering the world of tales. Pupils will use ICT tools to get to know and work with tales and then create a real 21st century tale by moving a fairy story and their favourite characters into present-day settings.