Áttekintés, új felület és fájlformátumok, áttérés és bevezetés Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Advertisements

Önkormányzati információs rendszer
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
Integráció az Office alkalmazásokkal Ez az előadó neve beosztása vállalata.
Microsoft Access Felhasználói felület.
Számítógépes operációs rendszerek
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
HIDASNÉMETI KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA POLGÁRMESTERI HIVATALÁNAK SZERVEZETFEJLESZTÉSE E-KÖZIGAZGATÁSI ALAPISMERETEK AZ ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS ÉS HATÓSÁGI SZOLGÁLTATÁS.
Intranet portál bemutató
Windows SharePoint Services 3.0
Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal
Microsoft SharePoint eszközök Dell Software Group Szécsi Balázs.
Kőnig Tibor főmérnök Microsoft Magyarország. Ma a vállalatok elsősorban olyan szoftvereket használnak, amelyeket maguk futtatnak ez a helyben telepített.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország.
SharePoint 2007 Farkas Bálint. Miért? Vízió a webről: a fejlesztés annyi, hogy „összekattintjuk” a weboldalakat előre megépített komponensekből Pl.: napló.
SQL Server 2005 Reporting Services a gyakorlatban
Az Office 2007 tanári szemmel Farkas Csaba. Az Access 2007 újdonságai.
Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
Tisztaszoftver a gyakorlatban
Táblázat kezelő programok
A Windows 7 automatizált telepítése Windows AIK használatával
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Microsoft Office 2003 Akadémia Tartalomlétrehozás és –közzététel, avagy az Office új arca Kőnig Tibor a rendszermérnöki csoport vezetője Microsoft Magyarország.
Az Office Business Application (OBA) alkalmazásmodell Az üzleti probléma: központosított, mégis rugalmas feladatkövetés A lehetséges megoldások nagyvállalati.
Dokumentumkezelés. A 2007-es Microsoft Office rendszer dokumentumkezelési szolgáltatásai Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország
KINEK ÉS MIÉRT FONTOS AZ IT RENDSZEREK ÜZEMELTETÉSE?
Doros Roland Mérnök-informatikus hallgató BMF-Nik
Előadó: Kárpáti Péter Üzleti folyamatvezérlés nagyvállalati környezetben (BizTalk Server 2004, Office InfoPath 2003 és Windows.
Dokumentumkezelés és tartalommigráció a Microsoft SharePoint technológiával Előadó: Bátorfi Zsolt.
Elemzés az Office alkalmazásokkalMegjelenítés és csoportmunka az Office kiszolgálókkalHáttérszolgáltatások  az adatkapcsolatok, az Excel Services és.
SQL Server 2005 Reporting Services Kószó Károly rendszermérnök Microsoft Magyarország.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Dokumentumkezelés GTM szeminárium sorozat Kontor 2004 ügyviteli keretrendszer Előadók: Szalontai Zoltán (T-Systems) Albert István (MSDN Kompetencia Központ)
Exchange kiszolgálók védelme Data Protection Manager 2007-tel – 1. rész Leltár - Újdonságok az Exchange 2007 SP1-ben Exchange kiszolgálók védelme Data.
Áttérés az Office 365 szolgáltatásra Microsoft Online Services Áttérés a BPOS rendszerről az Office 365 használatára meglévő BPOS-ügyfelek esetén.
Átállás.
Instant alkalmazások SharePoint platformon. A fejlesztés és a testre szabás határai elmosódtak. A testre szabást végző legtöbbször nem programozó A.
Sokoldalú, de egyszerűen kezelhető, magyarul beszélő eszközök Hatékony, de a háttérben maradó folyamatok Biztonságos tárolás, hatósági megfelelőség Sokoldalú,
Microsoft® Lync™ 2010 Meghatalmazás – oktatás
Látványos vektrorgrafikus és deklaratív prezentációs réteg 3D támogatássalLátványos vektrorgrafikus és deklaratív prezentációs réteg 3D támogatással Egységesített.
Nagy Levente Jakab András. Miről lesz szó? Mi az a és mi a Windows Live? Levelezés és naptárkezelés Csoportmunka és projektek Kommunikáció.
MSACCESS Bevezetés. Üzemeltetés Hozzáférés Jogosultságok Karbantartás Mentés Stb. Felhasználói felület Űrlapok Jelentések Menük Stb. Adatnézetek, funkcionalitás.
AD {RMS} Active Directory Rights Management Services
Exchange Server 2007 Client Access Role
A mintaalkalmazás architekturális áttekintése Kőnig Tibor főmérnök Microsoft Magyarország.
Központosított rendszerfelügyelet System Center Essentials 2007 Micskei Zoltán.
Alkalmazói programok Integrált felhasználói rendszerek Számítómunkahelyen szükséges felhasználói programokat egy csomagban, modulokban tartalmazza; az.
A tömeges telepítés csodálatos világa
A Microsoft Üzleti Intelligencia megoldása és platformja
Kőnig Tibor, Lippé Szabolcs, Árvai Zoltán. IdőpontCím 09:15-09:45Az alkalmazás-életciklus menedzselése – Áttekintés (Kőnig Tibor) 09:45-10:30Az életciklus-kezelés.
Intranet, extranet portál GTM szeminárium sorozat Microsoft Office Sharepoint Portal Server 2003 bevezetési tapasztalatok Előadó: Sali Róbert Vezérigazgató.
A 2007 Microsoft Office System áttekintése
Az Office 2007 új grafikus felülete
Az Access 2007 újdonságai. Eltérések már indításkor is Indításkor új felületet kapunk Új adatbázis: sablonok segítségével is Mintapéldánk Árucikkek.accdb,
A Windows Server 2003 termékcsalád A Windows Server 2003 termékcsaládnak 4 tagja van: Windows Server 2003, Standard Edition Windows Server 2003, Enterprise.
és más Microsoft oktató anyagok
Microsoft tananyagok Oktatási anyagok a DVD-n Takács Attila, Jedlik Ányos Gimnázium Budapest.
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
Informatikai gyakorlatok 11. évfolyam
Felsőoktatás és a közösségi hálózatok
Ingyenes, online technikai kurzusok Microsoft Virtual Academy.
Az Office 2007 új fájlformátumai. DOCX, XLSX, PPTX, ACCDB: Új nyílt szabványú XML alapú fájlformátum (DOC nem nyílt szabványú) XPS: A dokumentum.
Windows 10 áttekintés és bevezetés Windows 10 áttekintés rendszergazdáknak Mi változott a Windows 7 óta?
Bevezetés. Alapok: szövegszerkesztő alkalmazás (Word) megnyitása: Start gomb  Minden program  Microsoft Office  Microsoft Office Word 2007 szövegszerkesztő.
Kimutatás-pivot tábla, Excel 2010
Másold és terjeszd, …hogy megmaradjon!
Ajánlat, szerződés, számla dokumentumok egységes kezelése
Szövegszerkesztési alapfogalmak
Informatika Oktató: Katona Péter.
Előadás másolata:

Áttekintés, új felület és fájlformátumok, áttérés és bevezetés Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország

A 2007-es Microsoft Office rendszer Áttekintés  Ügyfél oldali alkalmazások (pl. Word, Excel, Outlook), kiszolgálók (pl. SharePoint Server) és szolgáltatások (pl. Office Online) egymást kiegészítő együttese  Más Microsoft-termékekre (pl. SQL Server) és –technológiákra (pl. Windows SharePoint Services) is épít  A Microsoft fejlesztési koncepciójának (Integrated Innovation) egyik megvalósulása

A 2007-es Microsoft Office rendszer Egy példa 3 Office Professzionális dokumentumok előállítása Office Professzionális dokumentumok előállítása SharePoint Server Dokumentumok megosztása, véleményezése, jóváhagyása, közzététele Feladatok kiosztása, követése Adatok tárolása, kimutatások készítése SharePoint Server Dokumentumok megosztása, véleményezése, jóváhagyása, közzététele Feladatok kiosztása, követése Adatok tárolása, kimutatások készítése Rights Management Services Információkezelési előírások betartatása Rights Management Services Információkezelési előírások betartatása Groove Információk megosztása, csoportmunka szervezeten kívül és belül Groove Információk megosztása, csoportmunka szervezeten kívül és belül

Word Excel PowerPoint Outlook információ-hozzáférés és házirendek integrált elektronikus űrlapok integrált vállalati tartalomkezelés Access Publisher InfoPath Communicator A 2007-es Microsoft Office rendszer Alkalmazások OneNote Groove Hatékony egyéni munkavégzés  Tartalom létrehozása új, áramvonalas felülettel  , PIM, alapszintű csoportmunka  Kiterjeszthetőség Átfogó üzleti eszközök  A legismertebb információ-előállító és csoportmunka- alkalmazások együttese  Professzionális tartalom gyors előállítása  Elektronikus űrlapok  Adatkezelés és –elemzés  Integrált tartalomkezelés, munkafolyamat-támogatás  Tartalomvédelem  Integrált jelenlétkezelés, azonnali üzenetek és alkalmazás-megosztás Mobil és vállalaton kívüli csoportmunka  Együttműködés földrajzi, szervezeti és hálózati határokon át (mobil felhasználók, virtuális csoportok, projektvezetők, ügyfelek/partnerek)  Online és offline információ-elérés  Jegyzetkészítés, feladatkezelés

Amiről szó lesz

Az új felhasználói felület kibővítése Az előző rész tartalmából...  Az Office-alkalmazások jól használhatók, ha  az ismert szolgáltatások egyszerűen elérhetők  az új funkciók könnyen felfedezhetők, kipróbálhatók  minden felhasználó képes professzionális dokumentumok előállítására  A 2007-es Microsoft Office rendszer főbb alkalmazásai ezért új felületet kaptak  Word, Excel, PowerPoint, Access, (részben) Outlook  Az új felület továbbra is alkalmas külső bővítmények megjelenítésére

demó   Az új felhasználói felület áttekintése   fülek, szalagok, galériák, élő előnézet   keret, Office menü

Az új felhasználói felület kibővítése Bővítmények  Makrók  a Visual Basic for Applications továbbra is támogatott  az objektummodell természetesen kibővült  több módon is lehetséges a makrók biztonságos végrehajtása  aláírás megbízható közzétevő által, tárolás védett helyen  a funkciók kiemelhetők a Quick Access Toolbarra  a saját vagy testre szabott szalagon való megjelenítés önálló feladat  megoldható az új Open XML fájlformátum segítségével

Az új felhasználói felület kibővítése Bővítmények  Beépülő elemek  a hagyományos fejlesztőeszközökkel (pl. Visual Studio Tools for Office) létrehozott beépülő elemek (add-in) továbbra is támogatottak  ezek az elemek alapértelmezésben az Add-ins szalagon jelennek meg  a saját vagy testre szabott szalagon való megjelenítés önálló feladat  megoldható a Visual Studio Tools for Office, Second Edition használatával

demó   Az új felhasználói felület kibővítése   az Open XML fájlformátum segítségével   a Visual Studio Tools for Office, Second Edition használatával

Amiről szó lesz

Az új fájlformátumok használata Az előző rész tartalmából...  Új, XML alapú, nyílt fájlformátumok  szabványügyi testület (ECMA) által gondozott specifikáció  _final_draft.htm _final_draft.htm _final_draft.htm  dokumentált szerkezetű, ZIP-pel tömörített XML fájlokból álló formátumok  olvasható/menthető Office 2000/XP/2003 alatt  Mentés platformfüggetlen formátumban  mindenhol megtekinthető/nyomtatható  XPS (XML Paper Specification) – a Vistában  Adobe PDF

Az új fájlformátumok használata Tipikus felhasználási területek Felhasználási területPélda Dokumentum összeállítása Dokumentumok kiszolgáló oldali vagy manuális összeállítása korábbi tartalom vagy adatbázis-adatok alapján Kereskedelmi kimutatások előállítása a vállalat pénzügyi adatai és a CRM rendszerben tárolt előrejelzések alapján Tartalom újrafelhasználása Tartalom egyszerű mozgatása (akár különböző típusú) dokumentumok között Új bemutató összeállítása akár több meglévő prezentáció diáiból Tartalom megjelölése Egyedi leíró információk hozzárendelése dokumentumokhoz Dokumentumok leíró adatokkal való megjelölése a tudásmenedzsment hatékonyságának javítása érdekében Dokumentum tartalmának lekérdezése Keresés dokumentumtárakban egyedi adatok, tartalomtípusok vagy leíró információk szerint Adott vállalat nevét tartalmazó összes dokumentum megkeresése Dokumentumok véglegesítése Nem kívánt tartalom, pl. megjegyzések, makrók eltávolítása a dokumentumokból Javítások és megjegyzések törlése egy Word dokumentumból annak közzététele előtt

demó   Az új fájlformátumok használata   dokumentumok manuális létrehozása és módosítása   megjegyzések törlése, logo kicserélése nagy tömegű dokumentumban   új bemutató összeállítása meglévő diákból   sérült dokumentumok automatikus helyreállítása

Az új fájlformátumok használata A fájlformátumok listája

Az új fájlformátumok használata Új formátumok, régi Office-verziók  Régi formátumok használata  Új formátumú dokumentumok megnyitása, szerkesztése, mentése  Compatibility Pack – Office 2000, XP (2002) és 2003  Ha egy régi Office egy új formátumú dokumentummal találkozik  ha már telepítette a kompatíbilitási csomagot: megnyitja  ha nem telepítette a csomagot, de naprakész (a Microsoft Update révén): rendszere felkínálja a csomag telepítését  különben: segít a fájlkiterjesztés-kereső webszolgáltatás

demó   Az új fájlformátumok használata   a régi Office-formátumok használata, konvertálása   mentés PDF-ben, XPS-ben

Amiről szó lesz

Áttérés és bevezetés Néhány fontos újdonság  Új felhasználói felület  áttekinthetőbb és részletesebb Súgó  azonos gyorsbillentyű-kiosztás  régi parancsok interaktív keresése (Office Online)  Új fájlformátumok  kompatíbiltási csomag a régi verziókhoz  fájlkereső, jelentéskészítő és tömeges konverziót biztosító eszközök az Office Migration Planning Manager (Resource Kit-eszköz) részeként

Áttérés és bevezetés Néhány fontos újdonság  Egyetlen bináris kód  minden nyelv (az angol is!) egy-egy önálló telepítőcsomag (mint korábban a MUI)  további nyelvek egyszerű másolással adhatók a telepítési forráshoz

Áttérés és bevezetés Néhány fontos újdonság  Helyi telepítési forrás  a régi adminisztratív telepítési opció megszűnik, a telepítő MINDEN fájlt a helyi gépre másol  előnyök: a másolás megelőzheti az áttérést, a fájlok kapcsolat nélkül is elérhetőek  hátrány: lemezigény  Javítócsomagok egyszerű hozzáadása a telepítési forráshoz  a csomagokat az Updates mappába kell másolni

Áttérés és bevezetés Néhány fontos újdonság  Központosított biztonsági beállítások  Trust Center: minden Office-alkalmazásra kiterjedő biztonságibeállítás-gyűjtemény

Amiről szó volt

Napirend  09:30-09:40Köszöntő  09:40-10:55Áttekintés, új felület és fájlformátumok, testreszabás, áttérés/bevezetés  10:55-11:10Kávészünet  11:10-12:25Csoportmunka, portál- és keresési szolgáltatások  12:25-13:10Ebédszünet  13:10-14:25Tartalomkezelés, üzleti folyamatok, űrlapkezelés  14:25-14:40Kávészünet  14:40-15:55Üzleti intelligencia, adatintegráció, projektmenedzsment

kávészünet