 Carpathian Basin ~ Óbuda University Dr. Ősz Rita

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Advertisements

E URÓPAI D OKUMENTÁCIÓS K ÖZPONTOK. Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) hálózatát az Európai Bizottság hozta.
A Kaposvári Egyetem innovációs tevékenysége – Dráván innen, Dráván túl
A Jövő Internet Nemzeti Kutatási Program – JINKA 1.3 Dr. Sallai Gyula Jövő Internet Kutatáskoordinációs Központ Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi.
CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint eredményeinek bemutatása.
Uni-LO - Promoting the EQF learning outcomes approach within European universities Az Európai Képesítése Keretrendszer és a tanulási eredmények Projekt.
A SABEDU Kft. Oktatási Ágazata Tarr Dániel december 09. A Sabedu Kft. oktatási ágazati céljai Az e-learning technológiák megismertetése és elterjesztése.
Microsoft IT Akadémia Sisák Zoltán
With Holistic Pedagogic View Against the Crisis Dr. Szabolcs Zalay PhD headmaster Leőwey Klára High School – Pécs Eötvös József College – Baja Fifth UNeECC.
Szoftverfejlesztés és szolgáltatás kiszervezés Folyamatjavítási mérföldkövek a világon és Magyaroszágon Bevezető gondolatok Dr. Biró Miklós.
Course Situation and Event Driven Models for Multilevel Abstraction Based Virtual Engineering Spaces Óbuda University John von Neumann Faculty of Informatics.
Közoktatás – pedagógusképzés - neveléstudomány
Az internet generáció a mai fiatalok a számítógépekkel és a mobil eszközökkel együtt nőnek fel a legújabb kommunikációs formákat használják ( FB > 1milliárd.
Éves Konferencia- Annual Report Irányító Bizottság: Elnök: D. Terdik György DE IK dékán Tagok: Dr. Kardon Béla EMMI Dr. Sallai Gyula BME, FIRCC Nagy Miklós.
Szakfordító és tolmácsképzések Csillebérc augusztus 29. Dr. Sárvári Judit OKM Felsőoktatási Főosztály
IKT az informatikus könyvtáros képzésben az egri főiskolán Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár.
A felsőoktatási intézmények és karok OTDK eredményessége
TRENDFIGYELÉS Tippek és eszközök szélesvásznú diák létrehozásához és bemutatásához.
TAPASZTALATOK, ÖTLETEK, JAVASLATOK A FELMÉRÉSKÉSZÍTÉS FOLYAMATÁHOZ AZ EVASYS-T FORGALMAZÓ SZEMSZÖGÉBŐL HORVÁTH ZOLTÁN VSL KFT. TÁMOP C-11/1/KONV
K-MOOC
Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban. THE EDUCATION INFRASTURCTURE IN HUNGARY I. The number of personal computers and users in educational institutions.
Szeged – Novi Sad Winter School 2015: Non-Standard Forms of Teaching Mathematics and Physics Szeged Winter Training 2015: Mobile Tools and Dynamic Modeling.
BUDAPESTI SZKEPTIKUS KONFERENCIA Az ORTT állásfoglalása: „A Panaszbizottság egyhangú megítélése szerint a tudomány kontra ezotéria kérdéskörének.
From eco-efficiency to sustainable production Maria Csutora Pietro Bertazzi The workshop is based on research done in the HU-0056 “Sustainable consumption,
Zimányi School 2014: the two-faced conference  5 days, 16 sections, 63 talks  80 participants from 16 countries  40 students  6 relocations  10 students.
Tartalom  Tanulmányi kötelezettség  Önálló előadások, konferenciák  Tanulmányutak  Publikációk.
The official language of our country is Hungarian.
DISKURZUS 14:00 – 14:10Megnyitó -Dr. Farkas Lilla (SE Innovációs Igazgatóság) 14:10 – 14:45 Horizon 2020 program "Egészségügy" témájú támogatásai" Előadó:
„Tisztább kép” – együttműködési program Az új szintetikus drogok feltérképezéséért Tamás Figeczki Budapest, 19 April 2016 ‚Breaking the drug cycle’ - joint.
Social Renewal Operational Programme (adaptability) Development of the national LLG system / New Hungary Development Plan , phase I
1 INNOVÁCIÓS TEVÉKENYSÉG A TECHNOLÓGIAI CENTRUM KERETÉBEN Innotech Konferencia Pannon Fejlesztési Alapítvány Bemutatkozó prezentáció Dr. Háry.
Openprof.eu Project No LT01-KA Milyen tartalmakat lehet már most használni? Zarka Dénes Open Professional Collaboration for Innovation.
Előrelépés a digitális akadémiai világban Béky Endre Elsevier 2006 október 18.
The HRC’s Committee of Cross-Border Higher Education Institutions and the Makovecz Program Dr. Márta Takács, President of the of the Hungarian Rectors’
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Makovecz-program Jakabné dr. Szalai Krisztina Pécs, augusztus 31
Prof. Dr. Wéber György Kísérletes és Sebészeti Műtéttani Intézet
Véradás Véradási szándékot és viselkedés befolyásoló tényezők feltárása, különös tekintettel a kommunikáció hatékonyságának vizsgálatára esettanulmány.
Tájékoztató az osztatlan képzésben tanuló Academic 1 vizsgával rendelkező angoltanár szakos hallgató számára február 13.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Mennyi? 3! Mi 3? Mi mennyi? platformfüggetlen médiamodell.
Az állami fenntartású felsőoktatási intézmények gazdálkodása az erőforrásokkal Budapest, november 18. Földesi Gabriella főosztályvezető Intézményfinanszírozási.
Equality and solidarity in school practice
Tudástranszfer és Lifelong Learning a digitális korban
Social Renewal Operational Programme
Multiplikációs rendezvény – Békéscsaba
Hungary.
Magnetic Miskolc Gergely Virág
Debrecen Smart City László Mátyus Smart City senior expert
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Vasas Lívia, PhD 2017 DART-Europe E-theses Portal European Portal for the discovery.
Budapest, 24th March 2014 Gábor Zsembera
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Az interdiszciplináris oktatás felé
Az interdiszciplináris oktatás felé
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Lívia Vasas, PhD 2019 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2019.
Social Renewal Operational Programme
FELSŐOKTATÁSI SZAKKÉPZÉSEK
O5 AgroTeach 4.0 further training program for VET teachers
Vasas Lívia Dart Europe European Portal for the discovery of Electronic Theses and Dissertations (ETDs), and they participate in advocacy.
Előadás másolata:

 Carpathian Basin ~ Óbuda University Dr. Ősz Rita

 MOOC  On-line education  K-MOOC

? What is MOOC

Mass education, more and more information Massive All educational materials are available, free and without entrance requirements Open Computer or mobile access Online Undergraduate and free courses Courses

Educational technology revolution of the century

 Learning hours : h/d  University website/network: 0.5 h/d o Social media h/d o University webpages h/d  Information related to the curriculum: o 23.8% faculty / institute website o 15.9% of the Moodle system  87% search their classroom materials on electronic platforms

Make a carreer in homeland = EDUCATIONHelp scientific carreer = CONFERENCIES, PUBLICATIONSConnection to the motherland = JOINT EVENTS Community and study possibillities for digital generation = K-MOOC

K-MOOC Óbuda University established a new center as a part of University Research and Innovation Center Kárpát-Medencei On-line Oktatási Centrum Center for On-line Education in Carpathian Basin

K-MOOC… … offers Hungarian on-line courses – mainly for Hungarians in Carpathian Basin, and for the Hunagrian speaking people all over the world. … supports a credit recognized educational system for all the higher education institutons who offer their courses in Hungarian … provides a new form of Life Long Learning education

Serving all the Hungarian-language higher education institutes - particularly the cross-border institutes. Institutions connected to the network can create and publish their own courses in all disciplines. Students living outside the borders can feel being part of Hungarian Higher Education system.

Outside Connections become alive. Opportunities expand for the students. Inside Possible joint tender activities Professional skills and experience exchange Opportunities for cross-border community connection A new dimension to the transformation of higher education

 Sapienta Erdélyi egyetem dományegyetem  Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka  Babes-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár  Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem  Nyitrai Konstantin Filozófus Egyetem, Közép-Európai Tanulmányok Kara  Comenius Tudományegyetem, magyar tanszék, Pozsony  Selye János Egyetem, Révkomárom  Szabadkai Műszaki Főiskola  Vajdasági Magyar Tudományos Társaság  Strossmayer Egyetem, Eszék  Danubius Univerzity, Szlovákia  MÜFT Oktatási Központ, Székelyudvarhely  II. Rákóczi F. Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász ienta Erdélyi M  Kecskeméti Egyetem  Gábor Dénes Főiskola  Szolnoki Főiskola  Miskolci Egyetem  Budapesti Műszaki Egyetem - megfigyelői státuszban  Budapesti Corvinus Egyetem  Szegedi Tudományegyetem  Nyíregyházi Főiskola  Apor Vilmos Katolikus Főiskola,  Szent István Egyetem,  Dunaújvárosi Egyetem,  Pécsi Tudományegyetem, Sárospataki Református Teológiai Akadémia,  Eszterházy Károly Főiskola, Eger,  Kodolányi János Főiskola, Fehérvár  Bhaktivedanta Hittudományi Főiskola 13 universities abroad, 16 Hungarian universities / colleges 11 supporting organizations

 Jazz cultural History I. 65 students  Introduction to Ergonomy38 students  Basics of Pedagogy71 students  Problem solving technics97 students

SemesterCoursesTotal registered OU students Graduated 2014/15/ /15/ /16/ /16/ Partners: Dennis Gabor College Eszterhazy Karoly University of Applied Sciences

 OU launched and operates the system.  The initial goal is only possible with collaboration of the institutions.  Encourage joint universities to make high-quality teaching materials.  Manage the Hungarian language speaking community cohesion.  Transfer knowledge - adapted to needs of digital generation.