Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Halálos balesetek bekövetkezését befolyásoló tényezők Az infrastruktúra szerepe Dr. Jankó Domokos Biztonságkutató Mérnöki Iroda Siska Tamás Együtt Bt.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Halálos balesetek bekövetkezését befolyásoló tényezők Az infrastruktúra szerepe Dr. Jankó Domokos Biztonságkutató Mérnöki Iroda Siska Tamás Együtt Bt."— Előadás másolata:

1 Halálos balesetek bekövetkezését befolyásoló tényezők Az infrastruktúra szerepe Dr. Jankó Domokos Biztonságkutató Mérnöki Iroda Siska Tamás Együtt Bt.

2 Módszer Halálos kimenetelű balesetek rendőrségi vizsgálati dokumentumainak elemzése Megbízó: ORFK-OBB, ÁAK ZRt.

3 Autópályákon kívül történt halálos balesetek A vizsgált balesetek száma: 176 Elhunytak száma: 202 A balesetek 2005-ben 4 megye (Pest, Hajdú-Bihar, Győr- Sopron-Moson, Bács-Kiskun) közútjain történtek

4 33 baleset bekövetkezését befolyásolta az infrastruktúra állapota Nem megfelelő állapotú útbur- kolat: 13 baleset Útmenti fa, oszlop: 16 baleset Nem megfelelően elhelyezett védőkorlát: 1 baleset Egyéb problémák: 3 baleset

5 Nem megfelelő állapotú útburkolat 48 sz. út 18+400

6 2105 út 51+500

7 4 sz. út 215+400

8 Út melletti fa, oszlop 1408 sz. út 7+600 54 sz. út 25+050

9 5 sz. út 21+850 51 sz. út 69+150

10 4 sz. út 209+280 (4 és a 34121 sz. utak kereszteződése)

11

12 4 sz. út 18+950 (Vecsés)

13 Nem megfelelően elhelyezett védőkorlát 42 út 24+858

14 Egyéb problémák 451- 4625 sz. utak csomópontja

15 Kunfehértó lakott területe

16 4. sz. út 91 + 50

17 Autópályákon történt halálos balesetek A vizsgált balesetek száma: 57 Elhunytak száma: 74 A balesetek az ÁAK Zrt. kezelésében lévő autópályákon, 2004. 07.01. – 2006. 06.30. között történtek.

18 23 baleset bekövetkezését befolyásolta az infrastruktúra állapota 18 esetben a védőkorlát hiánya vagy nem megfelelő elhelyezése volt a befolyásoló tényező

19 Fa veszélyes közelségben M3 bal pálya 15+700

20 Nincs biztonságos megállási lehetőség M0 22+400

21 Beton árok M1 jobb pálya 107+400

22 Bal padka karbantartásának fontossága

23 Rövid a védőkorlát M1 bal pálya 154+100

24 Rövid a védőkorlát M1 jobb pálya 115 + 000 (M1 – 81 sz. utak)

25 A védőkorlát nem véd M7 bal pálya 48+50

26 A védőkorlát nem véd M3 jobb pálya 19+50 kmsz

27 Köszönjük figyelmüket!


Letölteni ppt "Halálos balesetek bekövetkezését befolyásoló tényezők Az infrastruktúra szerepe Dr. Jankó Domokos Biztonságkutató Mérnöki Iroda Siska Tamás Együtt Bt."

Hasonló előadás


Google Hirdetések