Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Céginformáció 2006. Június 6. Értékesítési és kockázatkezelési technikák a pénzintézeti gyakorlatban Szalkai Éva.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Céginformáció 2006. Június 6. Értékesítési és kockázatkezelési technikák a pénzintézeti gyakorlatban Szalkai Éva."— Előadás másolata:

1 Céginformáció Június 6. Értékesítési és kockázatkezelési technikák a pénzintézeti gyakorlatban Szalkai Éva

2 Tudásközpont létrehozása Budapest Bank 2000-ben hozta létre korábban Üzleti Információs Központként működő egységéből. Feladat: valamennyi publikus adat beszerzése és szolgáltatása a Bankcsoport minden területe számára

3 Szolgáltatási rendszer Adatbázis marketing Elektronikus tájékoztatás Okmányszolgáltatás Képzés Könyvtár K&F&I

4 Elektronikus tájékoztatás felületei Intranet Jogtárak, cégtárak, banki fiók, ATM és kártya adatbázis, statisztika, online katalógus, sajtó linkek Workplace Okmányszolgáltatás dokumentumai, konkurencia figyelő, közbeszerzés figyelő, csődfigyelő

5 Üzleti adatforrások Kockázatkezelés Cégbíróság/IM online BAR APEH VPOP TAKARNET Cégközlöny/APAFI D&B Értékesítés OPTEN D&B Hoppenstedt Saját rendszerek Eseti adatvásárlások Telefonkönyvek Bankkártya netinfo Ingatlan adatbázisok

6 Okmányszolgáltatás Cégbíróság APEH VPOP TAKARNET Telekkönyv

7 Banki folyamatok adatigénye közhiteles forrásokból Cégbíróság / IM online cégkivonat, cégmásolat, mérlegbeszámoló ezer bejegyzett cég szerepel, ezer használható, leadott mérleg van. Telekkönyv / TAKARNET figyelő szolgálat – monitoring kiváltása, gyorsabb hitelfolyósítás BAR Lejárt tartozások APEH és VPOP Papír formátumú igazolás. Jogszabályi akadálya van az online elérhetőségnek.

8 Banki folyamatok adatigénye marketing célú forrásokból Lekérdezési, szűrési, feltételek sokoldalúsága, egyszerű szegmentáció és célközönség meghatározás és kiválasztás: … név, cégjegyzék szám, törzsszám, elérhetőségek, tulajdonjogi adatok és viszonyok, képviselet, tevékenység, árbevétel, létszám, székhely, vevők, szállítók, Export, Import, eszközök, tanúsítványok és szabványok (ISO), tevékenységek (TEAOR, BTO), referenciák, forgalmi adatok szerint…

9 Adatbázis marketing Interaktivitás: a tudásközpont szolgáltató-képességének maximalizálása (felület optimalizálás, oktatás) - Képzés - Együttműködés (fejlesztés) Piaci szegmentáció -Vállalatok - publikus adatbázisok - banki adatbázisok - Lakosság - banki AB - értékesítés fejlesztés

10 Milyen üzleti területek használnak marketing célú adatbázisokat? Vállalati üzletág Lakossági üzletág Autóflotta Eszköz lízing Nyugdíjpénztárak

11 Vállalati értékesítés támogatása 1.Cégadatbázisok 2.Statisztikák 3.Piaci elemzések 4.Sajtó 5.Takarnet 6.VPOP 7.APEH

12 Az értékesítés és kockázatkezelés módszerei Egyedi Lekérdezés Csoportos Lekérdezés Figyelő Rendszerek/Monitoring Automatizálás / Interface

13 K+F+I Igények Kutatási kapacitás Innovációs járulék Szoros együttműködés a többi osztállyal, adatok, tapasztalatok és információk szolgáltatása, gyűjtése, raktározása, feldolgozása és közvetítése

14 Jövőkép Közhiteles Adatbázisok Adatbázis marketing funkciók Marketing célú adatbázisok Ellenőrzés közhiteles forrásból Értékesítési és kockázatkezelési funkciók

15 Köszönöm figyelmüket!


Letölteni ppt "Céginformáció 2006. Június 6. Értékesítési és kockázatkezelési technikák a pénzintézeti gyakorlatban Szalkai Éva."

Hasonló előadás


Google Hirdetések