Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKlaudia Kocsisné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Céginformáció 2006. Június 6. Értékesítési és kockázatkezelési technikák a pénzintézeti gyakorlatban Szalkai Éva
2
Tudásközpont létrehozása Budapest Bank 2000-ben hozta létre korábban Üzleti Információs Központként működő egységéből. Feladat: valamennyi publikus adat beszerzése és szolgáltatása a Bankcsoport minden területe számára
3
Szolgáltatási rendszer Adatbázis marketing Elektronikus tájékoztatás Okmányszolgáltatás Képzés Könyvtár K&F&I
4
Elektronikus tájékoztatás felületei Intranet Jogtárak, cégtárak, banki fiók, ATM és kártya adatbázis, statisztika, online katalógus, sajtó linkek Workplace Okmányszolgáltatás dokumentumai, konkurencia figyelő, közbeszerzés figyelő, csődfigyelő
5
Üzleti adatforrások Kockázatkezelés Cégbíróság/IM online BAR APEH VPOP TAKARNET Cégközlöny/APAFI D&B Értékesítés OPTEN D&B Hoppenstedt Saját rendszerek Eseti adatvásárlások Telefonkönyvek Bankkártya netinfo Ingatlan adatbázisok
6
Okmányszolgáltatás Cégbíróság APEH VPOP TAKARNET Telekkönyv
7
Banki folyamatok adatigénye közhiteles forrásokból Cégbíróság / IM online cégkivonat, cégmásolat, mérlegbeszámoló - 400 ezer bejegyzett cég szerepel, - 240 ezer használható, leadott mérleg van. Telekkönyv / TAKARNET figyelő szolgálat – monitoring kiváltása, gyorsabb hitelfolyósítás BAR Lejárt tartozások APEH és VPOP Papír formátumú igazolás. Jogszabályi akadálya van az online elérhetőségnek.
8
Banki folyamatok adatigénye marketing célú forrásokból Lekérdezési, szűrési, feltételek sokoldalúsága, egyszerű szegmentáció és célközönség meghatározás és kiválasztás: … név, cégjegyzék szám, törzsszám, elérhetőségek, tulajdonjogi adatok és viszonyok, képviselet, tevékenység, árbevétel, létszám, székhely, vevők, szállítók, Export, Import, eszközök, tanúsítványok és szabványok (ISO), tevékenységek (TEAOR, BTO), referenciák, forgalmi adatok szerint…
9
Adatbázis marketing Interaktivitás: a tudásközpont szolgáltató-képességének maximalizálása (felület optimalizálás, oktatás) - Képzés - Együttműködés (fejlesztés) Piaci szegmentáció -Vállalatok - publikus adatbázisok - banki adatbázisok - Lakosság - banki AB - értékesítés fejlesztés
10
Milyen üzleti területek használnak marketing célú adatbázisokat? Vállalati üzletág Lakossági üzletág Autóflotta Eszköz lízing Nyugdíjpénztárak
11
Vállalati értékesítés támogatása 1.Cégadatbázisok 2.Statisztikák 3.Piaci elemzések 4.Sajtó 5.Takarnet 6.VPOP 7.APEH
12
Az értékesítés és kockázatkezelés módszerei Egyedi Lekérdezés Csoportos Lekérdezés Figyelő Rendszerek/Monitoring Automatizálás / Interface
13
K+F+I Igények Kutatási kapacitás Innovációs járulék Szoros együttműködés a többi osztállyal, adatok, tapasztalatok és információk szolgáltatása, gyűjtése, raktározása, feldolgozása és közvetítése
14
Jövőkép Közhiteles Adatbázisok Adatbázis marketing funkciók Marketing célú adatbázisok Ellenőrzés közhiteles forrásból Értékesítési és kockázatkezelési funkciók
15
Köszönöm figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.