Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az „ép testben ép lélek" filozófia igazságtartama épp annyira közhelyszerű, mint amennyire – egyesek szerint – naiv és patetikus minden arra irányuló.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az „ép testben ép lélek" filozófia igazságtartama épp annyira közhelyszerű, mint amennyire – egyesek szerint – naiv és patetikus minden arra irányuló."— Előadás másolata:

1

2

3 Az „ép testben ép lélek" filozófia igazságtartama épp annyira közhelyszerű, mint amennyire – egyesek szerint – naiv és patetikus minden arra irányuló kísérlet, hogy ezt népszerűsítsük. Hazánk sajnálatos módon több olyan negatív mutatóban (pl. nyugati mércével alacsony átlagéletkor, magas alkohol és dohányfogyasztás, depresszióra való hajlam, a legendás örökké elégedetlen kedélyállapot, nemzeti önbecsülés hiánya, stb.) jeleskedik, amire aligha lehetünk büszkék, viszont megnyilvánuló hatásaik átjárják hétköznapjainkat, és rányomják bélyegüket mindannyiunk életére. Megítélésünk szerint - ismét egy közhely - rendszeres testmozgással nagyobb sikerrel vértezhetnénk fel magunkat az említett mutatók tárgyai ellen. A sportolás közvetlenül gyakorol pozitív hatást az azt végző egyénre, hiszen javítja annak mind fizikai, mind lelki állóképességét, ezáltal egyszersmind közvetve erősíti mind a szűkebb – családi, baráti és munkahelyi – közösségeket, mind a társadalom átfogó egészét. Helyzetkép

4 Munkahely és a sport A sport közvetlen és közvetett módon is pozitív hatással bír a foglalkoztatottak termelékenységére. Az aktív korúak produktivitásának növekedését, a betegség miatti munkaerő-kiesés arányának csökkenését, valamint a munkahelyi csapatszellem erősödését eredményezhetik a sportolásnak köszönhető jobb egészségi, fizikai, szellemi és lelki kondíciójú, kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtó foglalkoztatottak. Az elmúlt években a cégvezetők egy csoportja már felismerte a közös sportolásban rejlő csapatépítés lehetőségét, vagyis komolyan elkezdtek foglalkozni a társadalmilag felelős viselkedés kérdésével. Ennek hozományaképpen a céges sportesemények évről évre egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek.

5 A Cégek Ligája kispályás labdarúgó rendezvénysorozat is azzal a céllal indult útjára 2003-ban, hogy rendszeres sportolási lehetőséget biztosítson a cégeiket képviselő csapatoknak, illetve azok játékosainak. A már tíz éve zajló bajnokságok hétköznap esténként kerülnek lebonyolításra tavaszi, őszi és téli szezonokban. Cégek Ligája – kispályás labdarúgó torna 2013 júniusában első alkalommal egy hétvégi torna formájában is lebonyolításra került a Cégek Ligája, melyre 75 cég adta le nevezését. Ez a lebonyolítási forma lehetőséget adott arra, hogy a foci mellett más programokkal is várjuk a résztvevőket, így rendezvényünk egy igazi családi sportnappá alakult. A torna lehetőséget biztosított: - a csapatépítéshez (kötetlenebb munkahelyi légkör kialakítása) - a reklámozáshoz (a cég termékeinek és/vagy szolgáltatásainak bemutatása) - a sportoláshoz (a torna hangulata igazi sportélményt nyújt majd a résztvevőknek) - a szórakozáshoz (kiegészítő programok a játékosok és azok családtagjainak részére)

6 Helyszín Az Oxygen Buda Sporttelep a II. kerületben egy gyönyörű, közel m2 nagyságú területen helyezkedik el. A sportkomplexum remek adottságainak köszönhetően ideális helyszíne volt/lesz a Cégek Ligájának, mivel egyszerre hat műfüves pálya áll rendelkezésre a mérkőzések lebonyolítására, valamint több terület is van étkezősátrak, színpad, játszóház és pavilonok elhelyezéséhez is.

7 2013

8 Cégek Ligája 2014 – Több mint foci Reklám spot Idén második alkalommal rendezzük meg a Cégek Ligáját, melyre az üzleti élet különböző területeiről érkeznek cégek. A csapatokban megkötés nélkül szerepelhetnek a cég dolgozó, azok hozzátartozói és barátai is. Az esemény elsődleges célja a szórakozás, így nem csak a játékosok, hanem a velük kiérkező családtagok részére is szervezünk programokat. Lebonyolítás: a selejtezők alkalmával a cégek öt fős csoportokban körmérkőznek egymással, így minden csapat négy meccset játszik. A csoportokból az első és második helyezettek jutnak be a döntőbe, ahol újabb csoportmeccsekre kerül sor, majd ezt követően egyenes kieséses rendszerben fejeződnek be a küzdelmek. Selejtezők: június 28. Döntő és női torna: június ben már NŐI csapatok jelentkezését is várjuk!!!

9 Nevezési lehetöségek Ha szeretnéd cégedet a sportpályán is képviselni, akkor szervezz csapatot kollégáidból és barátaidból! A Cégek Ligájában neves ellenfelek és jó hangulatú mérkőzések várnak Rátok. Legyetek részesei az ország legnagyobb cégek részére szervezett labdarúgó tornájának! 1. Fapados csomag Tartalma: részvétel a tornán, csapatfotó, Kipsta futball labda 2. Alap csomag Tartalma: részvétel a tornán, étkezés a csapattagok részére, csapatfotó, emlékplakett, Kipsta futball labda 3. Reklám csomag Tartalma: Alap csomag, fedett stand (3x3 m) a torna selejtező napjain, 2db molinó kihelyezése (max. 3 m 2 /db), logó megjelenítése a honlapon Nevezési határidő: június Ft Ft Ft

10 Legyen az Ön cége is házigazda! 4. Business csomag Tartalma: részvétel a tornán egy csoportban a cég által meghívott 4 partnerével, csoport elnevezése a meghívóról, Alap csomag biztosítása minden résztvevőnek, külön étkezősátor (6x3 m), 4db molinó kihelyezése (max. 5m 2 /db), logó megjelenítése a honlapon 5. Prémium csomag (9 vagy több partner meghívása esetén) Tartalma: külön időpont a selejtezőre, Alap csomag biztosítása minden résztvevőnek, megjelenés a Cégek Ligája támogatójaként (plakát, honlap, stb.), 6db molinó kihelyezése (max. 5m 2 /db), minden egyéb szolgáltatás megbeszélés szerint Az alábbi csomagokat azoknak a cégeknek ajánljuk, akik üzleti partnereiket kívánják meghívni a tornára, hogy együtt sportolhassanak (B2B kommunikáció). Cél: a sportolás adta kötetlen légkörben egy újszerű kommunikációra nyílik lehetőség, ami erősíti és elmélyíti a jövőbeni kapcsolattartást, hiszen a személyes találkozás és a közös élmények túlmutatnak a kötött üzleti találkozók határain. Üzenet: A Cég az üzlet mellett figyelmet fordít a dolgozói és a partnerei egészségére Ft Kérje ajánlatunkat március 21-ig!

11 További információkért kérjük látogasson el honlapunkra, vagy keressen bennünket telefonon! Web: Telefon: 06(20)


Letölteni ppt "Az „ép testben ép lélek" filozófia igazságtartama épp annyira közhelyszerű, mint amennyire – egyesek szerint – naiv és patetikus minden arra irányuló."

Hasonló előadás


Google Hirdetések