Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Zene a reklámban – reklám a zenében Ágoston László.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Zene a reklámban – reklám a zenében Ágoston László."— Előadás másolata:

1

2 Zene a reklámban – reklám a zenében Ágoston László

3 Kayamar (Magyaróvári Viktor) Sipos Marianna koloratúrszoprán Göncz Renáta szoprán

4

5 Zene a reklámban

6 Miért akarjunk jó zenét? A zenének kiemelt jelentősége van

7 Miért hasznos üzletileg? Remekül targetál!

8 Árulnánk – e Hild örökjáradékot Slipknottal ?

9 A jó zene hitelessé tesz „Én emiatt a reklám miatt lettem Pannonos.” (pimpakutya) „felejthetetlen reklám, felejthetetlen zene... :)” (lillahajdar) „Én azért vagyok hálás a Pannonak, mert így ismerhettem meg Jamey Winchester és Hrutka Róbert kettősét, mivel engem a zene fogott meg anno 10en egynéhány évesen:)” (sokkvan) megtekintés

10 Segíti a memóriába épülést mindenki ismeri az érzést, amikor egy dallam nem akar kimenni a fejünkből

11 Reklám a zenében Komolyzene

12 Milyen a komolyzene marketingje? Ki a fene akar „komoly” lenni szabadidejében?

13 megtekintés 2 hónap alatt! Mészáros János Elek

14 Zene és irodalom körforgása Vissza a reneszánszba

15 Vissza a többletértékhez

16

17

18

19

20

21 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Zene a reklámban – reklám a zenében Ágoston László."

Hasonló előadás


Google Hirdetések