Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„Vízben utazunk” Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatóság

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„Vízben utazunk” Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatóság"— Előadás másolata:

1 „Vízben utazunk” Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatóság
Szabó Lajos regionális marketing menedzser Régiós prezentációs alap szeptember 13-ára – mintaként Észak-Magyarországként kitöltve. A prezentáció a tematikáját és sémáját megtartva alakítható minden régióra!

2 Tisza-tó: kivételes adottság
A mesterséges létesítmény és a természet tökéletes harmóniája Elkülönülő vízterek, változatos használat

3

4 Húzótermékek a régióban Tisza-tó, réstermékek desztinációja
Ökoturizmus Horgászturizmus Aktív turizmus (kerékpár, vízi sportok) Vízparti turizmus Természetfotózás, ornitológia

5 Ökoturizmus Az ökoturimus, mint vezető termék
Különleges természeti környezet Jól kiépített egyedi szolgáltatások Emblematikus attrakciók

6 Vízi túrák, hajózás 15 kikötő, 2000-3000 csónak, kishajó
Több mint 200 km vízitúra útvonal Részleges táblázottság Tisza alsó és felső szakaszának méltatlan mellőzöttsége

7 Vízi sportok Abádszalóki- és Sarudi-medence
Vízi sportok paradicsoma, motoros vízi sport eszközök használata

8 Vízparti üdülés, strandolás
6 szabadvízi strand Különböző adottságok Általában fejlesztés lenne szükséges

9 Horgászat 4 évszakos horgászvíz
Turista horgászjegyben rejlő potenciálok Parti és csónakos horgászat

10 Kerékpározás Tisza-tó a síkvidéki kerékpározás központja
Több mint 200 km kerékpárút a térségben Tisza-tavi Kerékpáros Centrum

11 Vízben utazunk, de mekkora vízben?
A turizmus érintettsége tehát: Infrastruktúra működőképessége Természeti kép megőrzése, egyediség, mint versenyelőny Időzítés Kiszámíthatóság, biztonság Pozitív üzenetek Szúnyog helyzet

12 * Előzetes I-XII. havi adat
A vendégforgalom változásai *. év I-XII. hó összesen a Tisza-tavi régió kereskedelmi szálláshelyein * Előzetes I-XII. havi adat

13 Statisztika – szálláshely kapacitás
Kereskedelmi szálláshelyek férőhely Szálloda 1 278 Panzió 824 Turistaszálló és ifjúsági szálló 537 Üdülőház 1 190 Kemping 6 638 Összesen: 10 467

14 Statisztika – szállásdíj-bevétel

15 Statisztika – fő küldő piacok
Országok: Németország Szlovákia Lengyelország Románia Régiók: Észak-Magyarország Budapest Alföld Nyugat-Dunántúl

16 Aktuális fejlesztések – 2014/2015
Hallépcső - Közép-Európa legnagyobb és legmodernebb, ökológiai folyosója, rafting pálya is egyben Butik Design Rooms – 6 tematikus szoba Tisza-tavi Kerékpáros Centrum, Tisza-tó Hortobágy élménykerékpárút Pákász tanösvény Szabics Kikötő

17 Köszönöm a figyelmet! Szabó Lajos regionális marketing menedzser


Letölteni ppt "„Vízben utazunk” Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatóság"

Hasonló előadás


Google Hirdetések