Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Járdán Tamás MBA, PMP, PCC

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Járdán Tamás MBA, PMP, PCC"— Előadás másolata:

1

2 Járdán Tamás MBA, PMP, PCC
executive és team coach, stratégiai tanácsadó Müller Zsolt OMV HU CEO ( ) OMV CZ, SK, HU CEO ( ) Gazprom Neft NIS (2014-) stratégiai tanácsadó

3

4 A startup-ok képesek megbontani, megszakítani nagy szervezetek, iparágak, piacok bevált működését, termékfejlesztését azáltal, hogy drámaian egyszerű és intuitív terméket hoznak létre.

5 Teljesítmény, funkciók, jellemzők
kifinomult Teljesítmény, funkciók, jellemzők átlagos alapszintű Idő

6 Meglévő termék (fenntartó)
kifinomult Meglévő termék (fenntartó) Teljesítmény, funkciók, jellemzők átlagos alapszintű Idő

7 Meglévő termék (fenntartó)
A termék: - drága - sok funkció és lehetőség - kifinomult - és még inkább ilyenné válik A kifinomult felhasználókat célozza kifinomult Meglévő termék (fenntartó) Teljesítmény, funkciók, jellemzők átlagos alapszintű Idő

8 Meglévő termék (fenntartó)
kifinomult Meglévő termék (fenntartó) Teljesítmény, funkciók, jelemzők átlagos Új termék (megbontó) alapszintű Idő

9 Meglévő termék (fenntartó)
A termék: - új, egyszerű, olcsó Az alapszintű és az átlagos felhasználók váltanak először kifinomult Meglévő termék (fenntartó) Teljesítmény, funkciók, jelemzők átlagos Új termék (megbontó) alapszintű Idő

10 Fapados légitársaságok
iPod iPad Skype Airbnb Uber

11 Mobil alkalmazások természete
Vállalatok által létrehozott vásárlói visszajelzési módok

12

13

14

15 Corporates are seeking solutions to get customer feedback…

16 …while today's customers have very specific habits in social media
attractive picture-based impression creative immediate communicate right moment experience easy short share according to the researches…

17 - build on right moments - use pictures - be brief
understand the modern nature of sharing follow social media usage - build on right moments - use pictures - be brief - do not create corporate feedback app - do not be old-school, forget paper - forget heavy e-query sheets

18 The ultimate rating app & business solution

19 Involve and understand your customers in a lean and fascinating way
Real customer experience based ratings in 30 seconds… …brief and simple process of choosing, tapping, sliding… …flows through on emotionally attractive and thought-provoking pictures.

20 A customer’s own personal rating app can be used both for business and for social rating purposes
business.rating: - rating products & services - choosing preference - giving feedback - sending opinion - communicating promotion - chance for gamification social.rating: - capturing a moment - creating a picture - inserting rating stickers - commenting the details - sharing to popular social media platforms

21 versus Users with hundreds of feedback apps of different brands…
Users with piXrating rating thousands of different brands

22 Potential areas piXrating Large retailers & service providers
Loyalty programs Small shops, outlets & service providers Mystery shopping services Manufacturers Franchise owners piXrating Health care & Dental clinics Plaza operators Marketing agencies Field agent quality assurance Travel & leisure Market research Transportation Training & education Airlines Conferences, festivals All businesses where customer experience, perception, rating, feedback and opinion matter

23 Befektetők & Kampányok
Go2Market Befektetők & Kampányok

24


Letölteni ppt "Járdán Tamás MBA, PMP, PCC"

Hasonló előadás


Google Hirdetések