Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGyörgy Bodnár Megváltozta több, mint 9 éve
2
JUVENTUS MÉDIA kreatív a MasterClean számára csütörtök, 2015. július 30.
3
Brief Cél –A Masterclean márka erősítése Célszemély –Vállalati irodavezető munkatárs Üzenet –Tisztaság mellett Rugalmasság a Mastercleannel A kreatív felépítése –Figyelemfelkeltés –Életszituáció rögzítés, ezzel a célszemélyt behatároljuk –Márka beazonosítás –Cselekvésre hívás
4
Kreatív NarrátorHősünk, Marika, a logisztikai igazgató ablakát pucolja… IgazgatóMarika… jó lesz az. IgazgatóElég tiszta már az, tessék hagyni MarikaDe ha ebből a szögből esik rá a fény… IgazgatóNekem jó lesz, higgye el, köszönöm. NarrátorMarika ebben a helyzetben pillanatok alatt felméri az ügyfél igényét és a Masterclean takarításfilozófiai kódexének megfelelően rugalmasságot tanusít. MarikaRendben! NarrátorVálassza ön is a Masterclean takarítási szolgáltatását, és Marikához hasonló pedáns és rugalmas takarítással számolhat. Kérjen ajánlatot az interneten. www.masterclean.hu.
5
Köszönjük a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.