Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés 2009. március.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés 2009. március."— Előadás másolata:

1 1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés 2009. március

2 Autófília blog szponzoráció 2 Vállalás: Blogszponzoráció (átszínezés+banner) Az Autófília promóciója a Totalcaron Folyamatosan frissülő tartalom (40-50 poszt/hó) Felület: Blog.hu (Totalcar) Becsült látogatottság: 3.000 UU/nap Becsült AV: 6.000/nap

3 Eredmények márciusban 3 Átlag látogatottság 2.400 UU/nap Márciusi posztok száma: 64 Havi AV: 110.000 AV Forrás: Medián Webaudit, Index AdEngine, Gemius AdOcean

4 Biztonsági rovat szponzoráció 4 Vállalás: Rovatszponzoráció Fix TC címlapi doboz Törésteszt cikkek Törésteszt videók Korábbi TC biztonsági adások Autózás biztonságát érintő technikai cikkek Felület: Totalcar Becsült látogatottság: 10.000 UU/munkanap Becsült AV: 20.000/munkanap

5 Eredmények márciusban 5 Átlag látogatottság 8.600 UU/nap Leglátogatottabb nap 10.700 UU/nap Havi AV: 2.820.000 AV Forrás: Medián Webaudit, Index AdEngine, Gemius AdOcean

6 Időjárás rovat szponzoráció 6 Vállalás: Rovatszponzoráció évszakonként változó üzenettel Felület: Index/Bulvár/Időjárás Becsült látogatottság: 5.000 UU/munkanap Becsült AV: 6.000/munkanap

7 Eredmények márciusban 7 Átlag látogatottság 5.000 UU/munkanap Havi AV: 226.800 AV Forrás: Medián Webaudit, Index AdEngine, Gemius AdOcean

8 Összesítés (2009. március) 8 AVCTCTR Autófília blog szponzoráció 3.383.4257890,02 Biztonság rovat szponzoráció Időjárás rovat szponzoráció Forrás: Index AdEngine, Gemius AdOcean

9 9 sales@cemp.hu www.cemp.hu

10


Letölteni ppt "1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés 2009. március."

Hasonló előadás


Google Hirdetések