Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMárta Mária Halászné Megváltozta több, mint 9 éve
1
1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés 2009. március
2
Autófília blog szponzoráció 2 Vállalás: Blogszponzoráció (átszínezés+banner) Az Autófília promóciója a Totalcaron Folyamatosan frissülő tartalom (40-50 poszt/hó) Felület: Blog.hu (Totalcar) Becsült látogatottság: 3.000 UU/nap Becsült AV: 6.000/nap
3
Eredmények márciusban 3 Átlag látogatottság 2.400 UU/nap Márciusi posztok száma: 64 Havi AV: 110.000 AV Forrás: Medián Webaudit, Index AdEngine, Gemius AdOcean
4
Biztonsági rovat szponzoráció 4 Vállalás: Rovatszponzoráció Fix TC címlapi doboz Törésteszt cikkek Törésteszt videók Korábbi TC biztonsági adások Autózás biztonságát érintő technikai cikkek Felület: Totalcar Becsült látogatottság: 10.000 UU/munkanap Becsült AV: 20.000/munkanap
5
Eredmények márciusban 5 Átlag látogatottság 8.600 UU/nap Leglátogatottabb nap 10.700 UU/nap Havi AV: 2.820.000 AV Forrás: Medián Webaudit, Index AdEngine, Gemius AdOcean
6
Időjárás rovat szponzoráció 6 Vállalás: Rovatszponzoráció évszakonként változó üzenettel Felület: Index/Bulvár/Időjárás Becsült látogatottság: 5.000 UU/munkanap Becsült AV: 6.000/munkanap
7
Eredmények márciusban 7 Átlag látogatottság 5.000 UU/munkanap Havi AV: 226.800 AV Forrás: Medián Webaudit, Index AdEngine, Gemius AdOcean
8
Összesítés (2009. március) 8 AVCTCTR Autófília blog szponzoráció 3.383.4257890,02 Biztonság rovat szponzoráció Időjárás rovat szponzoráció Forrás: Index AdEngine, Gemius AdOcean
9
9 sales@cemp.hu www.cemp.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.