Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TIN week – Budapest, October/2006 1 Házi feladat, 5. esettanulmány: Dunacenter csomópontja Assignment, case study 5: Dunacenter intersection Közúti Biztonsági.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TIN week – Budapest, October/2006 1 Házi feladat, 5. esettanulmány: Dunacenter csomópontja Assignment, case study 5: Dunacenter intersection Közúti Biztonsági."— Előadás másolata:

1 TIN week – Budapest, October/2006 1 Házi feladat, 5. esettanulmány: Dunacenter csomópontja Assignment, case study 5: Dunacenter intersection Közúti Biztonsági Audit tanfolyam, Győr Győr, 2007. szept. 25-28, okt. 2-5. Road Safety Audit training, Győr Győr, 25-28. Sept., 2-5 Oct. 2007

2 TIN week – Budapest, October/2006 2

3 3 Elhelyezkedés / Layout

4 TIN week – Budapest, October/2006 4

5 5 Célkitűzések / Goal Az 1. sz. főút forgalomlefolyása a jelenleginél ne kerüljön jelentősen rosszabb helyzetbe. a Kossuth L. utcára jelentős forgalom kerüljön. A vasútvonal, a Rába folyó és az 1. sz. főúttal „körbezárt” területen fekszik, és gyakorlatilag az egyedüli közúti kapcsolata az 1. sz. főút. A szintkülönbségből adódó előnyöket célszerű kiaknázni. P+R rendszerű parkolóhelyként is szolgálhat a parkolóterület egy része, ha a város magas színvonalú tömegközlekedést biztosít a belvárosba.

6 TIN week – Budapest, October/2006 6 Jelenlegi helyzet / Present situation Jelzőlámpás irányítás / Traffic lights Balra kanyarodó sávok / Left turning lanes Gyalogos átkelőhely / Pedestrian crossing Torlódások csúcsidőben / Congestions in peak hours Az 1. sz. főút – Kossuth L. utca - Csipkegyári út csomópontja

7 TIN week – Budapest, October/2006 7 Távlati fejlesztések hatása a forgalomlefolyásra Future developments Az M85 autóúttá történő kiépítése növeli az 1. sz. főút forgalmát is. Az M86-M9 Észak-déli kapcsolatnak komoly térségfejlesztő hatása lesz, jelentős forgalmat fog Győr nyugati széléhez behozni. Az 1. sz. főút 4 sávossá bővítése Az 1. sz. főút 85. és 821. sz. utak közötti szakaszának (és a Béke hídnak ) 4 sávossá történő bővítése nem szerepel az országos közúthálózat-fejlesztési tervekben.

8 TIN week – Budapest, October/2006 8 2008 1 st stage 2018 2 nd stage A tervezett Dunacenter I. és II. ütemének látványterve és közúti kapcsolata / The plan of the Big Mall

9 TIN week – Budapest, October/2006 9 A tervezett beépítés forgalomvonzó hatása A tervezett bevásárlóközpont forgalom vonzó hatása a várható forgalomnak a 60 %-a, a többi 40% pedig jelenleg is 1-es sz. főúton közlekedik, így többlet forgalmat nem jelent. A Dunacenter I. ütemének átadásakor 2008-ban legalább a csomópont térségében négynyomúsítani célszerű az 1. sz. főutat A II. ütem létesítésének 2018-ban már alapvető feltétele az 1. sz. főút négynyomúsítása, a Béke híd kiszélesítése (amennyiben a nyugati elkerülő nem épülne meg). Megnevezés20082018 Kereskedelmi központ 20.000 m 2 10.00011.000 Kereskedelmi központ 45.000 m 2 -13.200

10 TIN week – Budapest, October/2006 10 Forgalmi előrebecslés 2008-ra (ha a híd 2 sávos marad) The traffic volume in 2008 (the bridge has 2 lanes) (vehicle / day)

11 TIN week – Budapest, October/2006 11 Forgalmi előrebecslés 2008-ra (ha a híd 4 sávos lesz) The traffic volume in 2008. (the bridge has 4 lanes) (vehicle / day)

12 TIN week – Budapest, October/2006 12 Különbség ábra 2008, Béke híd 2 sáv – 2008, Béke híd 4 sáv The difference between volumes (2 lanes - 4 lanes) Increased volume in Kossuth street from 5300 to 8800 (vehicle / day) itt nő a forgalom, ha nincs négynyomúsítás

13 TIN week – Budapest, October/2006 13 1.verzió: Jelzőlámpás irányítás Version 1: Traffic lights

14 TIN week – Budapest, October/2006 14

15 TIN week – Budapest, October/2006 15

16 TIN week – Budapest, October/2006 16 2. verzió: spirális körforgalom Version 2: Spiral roundabout

17 TIN week – Budapest, October/2006 17

18 TIN week – Budapest, October/2006 18 Mit kell keresni? / What to look for? P ROBLEM milyen típusú és súlyosságú a probléma what problems occur, and how bad is it O RIGINmi a probléma oka why do problems occur G OAL(S)mi az elérendő cél? what are we aiming for S OLUTION(S) ez hogyan érhető el reálisan? how can we (within reason) reach that E VALUATION hogyan történik az értékelés? how can we monitor that

19 TIN week – Budapest, October/2006 19

20 TIN week – Budapest, October/2006 20

21 TIN week – Budapest, October/2006 21

22 TIN week – Budapest, October/2006 22

23 TIN week – Budapest, October/2006 23

24 TIN week – Budapest, October/2006 24

25 TIN week – Budapest, October/2006 25

26 TIN week – Budapest, October/2006 26

27 TIN week – Budapest, October/2006 27

28 TIN week – Budapest, October/2006 28

29 TIN week – Budapest, October/2006 29

30 TIN week – Budapest, October/2006 30

31 TIN week – Budapest, October/2006 31

32 TIN week – Budapest, October/2006 32

33 TIN week – Budapest, October/2006 33

34 TIN week – Budapest, October/2006 34

35 TIN week – Budapest, October/2006 35

36 TIN week – Budapest, October/2006 36

37 TIN week – Budapest, October/2006 37

38 TIN week – Budapest, October/2006 38

39 TIN week – Budapest, October/2006 39

40 TIN week – Budapest, October/2006 40

41 TIN week – Budapest, October/2006 41

42 TIN week – Budapest, October/2006 42

43 TIN week – Budapest, October/2006 43

44 TIN week – Budapest, October/2006 44

45 TIN week – Budapest, October/2006 45

46 TIN week – Budapest, October/2006 46

47 TIN week – Budapest, October/2006 47

48 TIN week – Budapest, October/2006 48

49 TIN week – Budapest, October/2006 49

50 TIN week – Budapest, October/2006 50

51 TIN week – Budapest, October/2006 51

52 TIN week – Budapest, October/2006 52 Köszönöm figyelmüket!


Letölteni ppt "TIN week – Budapest, October/2006 1 Házi feladat, 5. esettanulmány: Dunacenter csomópontja Assignment, case study 5: Dunacenter intersection Közúti Biztonsági."

Hasonló előadás


Google Hirdetések