Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGabi Kelemenné Megváltozta több, mint 9 éve
1
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI
2
A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen a termék vagy a szolgáltatás használatra vagy fogyasztásra készen áll.
3
A közvetítők funkciói A gyártók és a fogyasztók igényeinek összehangolásaA gyártók és a fogyasztók igényeinek összehangolása A hatékonyság növeléseA hatékonyság növelése Az elérhetőség javításaAz elérhetőség javítása Szakértői szolgáltatások biztosításaSzakértői szolgáltatások biztosítása
4
A disztribúciós csatornák típusai a fogyasztási cikkek piacán Gyártó közvetlenül a fogyasztónakGyártó közvetlenül a fogyasztónak Gyártó – kiskereskedő – fogyasztóGyártó – kiskereskedő – fogyasztó Gyártó – nagykereskedő – kiskereskedő – fogyasztóGyártó – nagykereskedő – kiskereskedő – fogyasztó Gyártó – ügynök – nagykereskedő – kiskereskedő – fogyasztóGyártó – ügynök – nagykereskedő – kiskereskedő – fogyasztó
5
A disztribúciós csatornák típusai az ipari termékek piacán Gyártó – ipari vevőGyártó – ipari vevő Gyártó – ügynök – ipari vevőGyártó – ügynök – ipari vevő
6
A disztribúciós csatornák típusai a szolgáltatások piacán Szolgáltató – fogyasztóSzolgáltató – fogyasztó Szolgáltató – ügynök – fogyasztóSzolgáltató – ügynök – fogyasztó
7
A kiskereskedelem definíciója A kiskereskedelem mindazon tevékenységeket magában foglalja, amelyek az áru, vagy szolgáltatás közvetlen, személyes értékesítését jelentik a fogyasztóknak.
8
A kiskereskedelem típusai Bolti kiskereskedelemBolti kiskereskedelem Bolt nélküli kiskereskedelemBolt nélküli kiskereskedelem Kiskereskedelmi szervezetekKiskereskedelmi szervezetek
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.