Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső."— Előadás másolata:

1

2 PR public relations „Nyilvános kapcsolatok”

3 A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső PR Belső PR

4  A belső PR feladata a szervezeten belüli összes információáramlás kezelése  A külső PR feladata, hogy a szervezetről, tevékenységeiről, szolgáltatásairól, az általa képviselt ügyről tudatosan és tervszerűen információkat közvetítsen a külvilág felé, az onnan érkező visszajelzéseket pedig menedzselje.

5 Marketing A célcsoport igényeinek kutatása, elemzése és kielégítése! Cél mind két fél számára a POZITÍV érték teremtése  Elengedhetetlen a sikeres működéshez! 1. Jól szervezettnek 2. Tudatos

6  Igényfeltárás után a reális igények fejlesztése  A kifejlesztett igények ár szabása  Célcsoporthoz milyen kommunikációs csatornán juttatjuk el a terméket/szolgáltatás hírét

7 ATL above the line=vonal feletti BTL below the line=vonal alatti

8 Hagyományos médiumok útján közzétett reklám, fizetett PR cikk

9 Lehetőséget nyújt közvetlen találkozásra a termékkel/szolgáltatással.

10  4 millió magyar felhasználó a Facebook-on!!! Ilyen elérést eddig csak az RTL és a TV2 tudott felmutatni.  Az átlagos Facebook felhasználónak 130 barátja van bejelölve. Mit jelent ez, ha van az oldalnak 1000 követője? Akkor akár 130 ezer embert érhetünk el a rajongókon keresztül!

11 "A régi idők főbűne az volt, ha elkövettél valami nagy hibát. A mai kor főbűne: ha unalmas vagy„ David Halberstam, Pulitzer díjas riporter  Szeretnél sok "lájkot", hozzászólást, megosztás, tapsot, sok vevőt? Rettegsz attól, amikor írsz, hogy semmi hatásod nem lesz a világra? NE... LEGYEN... UNALMAS! De hogyan???

12  Fotók  rajz  vicces vagy meghökkentő képeket ne féljünk érzelmeket korbácsolni ezekkel! Ami tilos: közhelyes stock fotók

13  Meglepő, humoros képek  Humoros fotók, extrém helyen  Tesztek és találós kérdések (Nyeremények)  Idézetek "A feleségemmel golfozás közben találkoztam. Ő francia, nem beszél angolul. Én meg nem beszélek franciául, így kicsi volt az esélye, hogy valami unalmas beszélgetésbe csapunk. Így elég hamar össze is házasodtunk!„ Sean Connery

14 Köszönöm figyelmüket!


Letölteni ppt "PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső."

Hasonló előadás


Google Hirdetések