Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?"— Előadás másolata:

1 Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán? Donka Noémi LinkedIn szakértő HR Tanácsadó TESK Tanácsadó Kft.

2 Mi is az a ? Szakmai közösségi oldal 2003-ban alapították Amerikában Világ 3. legnépszerűbb közösségi oldala – 1. Facebook: 1 milliárd 393 millió aktív felhasználó – 2. Twitter: 645 millió felhasználó – 3. LinkedIn 347 millió felhasználó Magyarországon 571 128 regisztrált taggal

3 Kik használják az oldalt? Ismerősök Ismeretlenek, akiket jó lenne ismerni A világ legnagyobb cégei és a világ leginnovatívabb startup vállalkozásai Fejvadászok

4 Miért érdemes regisztrálni a LinkedInre? keresés Fejvadászok  adatbázis, kulcsszavas keresés Álláslehetőségek Kapcsolati háló kiépítése Posztolás, szakmai cikkek publikálása INGYENES a regisztráció

5 Regisztráció 24 nyelven érhető el Végigvezet a regisztráción Prémium felhasználói felület: 1 hónapos próba időszak, utána fizetős ez a szolgáltatás 4 féle csomag

6 Prémium csomagok Job Seeker features Business Plus features Business Plus features Sales Navigator Professional features Recruiter Lite features

7 Mire érdemes odafigyelni? 1. 1. Profil kép 2. Headline 3. Posztok

8 Mire érdemes odafigyelni? 2. 4. Feladatkörök és kulcsszavak 5. Szakmai kompetenciák 6. Nyelvtudás és tanulmányok

9 Kapcsolati szintek Híres elmélet: 6 lépés távolság (Karinthy Frigyes, 1929) 1st degree: azok a személyek, akik az ismerőseink 2nd degree: azok a személyek, akiket az 1. számú ismerőseinken keresztül ismerhetünk 3rd degree: azok a személyek, akiket a 2. számú kapcsolaton keresztül ismerhetünk Out of network

10 Csoportok Tartalom megosztás, posztolás, csoporttagokkal kapcsolatfelvétel Több, mint 1,3 millió csoport Szakmai csoportok Álláskereső csoportok Akár saját csoportunk is lehet

11 Vállalati oldal 2012 óta vállalati oldal (céges oldal) Követők, kommunikáció Pozitív képet ad a vállalatról Vállalatok aktivitása követhető nyomon 2014 óta Showcase Page (Vitrin oldal), ami a Termékek és Szolgáltatások fület váltották a Linkedin Céges oldalán Statisztika: elemzés alapján változtatás

12 Vállalati oldal statisztika

13 Vállalati oldal előnyei Álláshirdetések közzététele – 30 nap, földrajzi hely függvénye az ár Saját blog posztokat itt is meg lehet osztani Követőket lehet bevonzani az érdekes és tartalmas megosztásokkal Cég hírei megjelennek a követők hírfolyamában Leendő munkaerő lehet a követők között

14

15 Recruiter felület Bárkit elérhetünk Projektek Keresés Statisztikák Álláshirdetések

16 TESK szolgáltatásai Csoportos, workshop jellegű továbbképzés cégeknek Egyéni konzultáció teljes profilépítéssel Egyedi profilépítés – Online tanácsadás – Személyes tanácsadás Vállalati oldal építés és karbantartás

17 Köszönöm a figyelmet! Donka Noémi LinkedIn szakértő donka.noemi@tesk.hu donka.noemi@tesk.hu www.tesk.hu/LinkedIn


Letölteni ppt "Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések