Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Az elégedett banki ügyfél
Készítette: EJF Finance Erdélyi Péter Hilcz Erik Nagy Károly
2
Tartalom Vevői elégedettség Innovációk Újdonságok
3
Ki az elégedett banki ügyfél?
Miért fontos nekünk? Mit tehetünk érte? Ki az elégedett banki ügyfél?
4
Mikro- és közepes vállalatok
Ügyfelek igényei Lakossági ügyfelek Átlagos ügyfél Speciális igényű ügyfél PRÉMIUM ügyfél Vállalati ügyfelek Mikro- és közepes vállalatok Nagyvállalatok
5
Innováció Telefonos időpont egyeztetés Állandó ügyintéző
Személyes konzultáció Elektronikus szolgáltatások Elégedettség után követése, folyamatos monitoring
6
Bizalomépítés Biztonságérzet növelése Biztosítási csomagok
7
Társadalmi felelősségvállalás (CSR) Self-service lehetőség Alapítvány támogatása
8
Újdonságok Diák/Junior számla újítások Kezdő vállalkozások támogatása
9
Összegzés Kemény munka Vevői elégedettség Siker
10
Köszönjük a megtisztelő figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.