Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Számítógépes grafika OpenGL 5. gyakorlat.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Számítógépes grafika OpenGL 5. gyakorlat."— Előadás másolata:

1 Számítógépes grafika OpenGL 5. gyakorlat

2 Pipeline Vertex shader Fragment shader

3 Obj fájlok Obj betöltő: /ObjLoader.zip egyszerűsített .obj betöltő egyetlen objektumot tartalmazó, csak háromszögekből álló modellek betöltésére lehet használni

4 main.cpp #include "Mesh.h" #include "ObjParser.h" Mesh *mesh = 0;

5 void Init() void Init() { mesh = ObjParser:: parse("Suzanne.obj");
mesh->initBuffers(); ...

6 void CleanUp() void CleanUp() { delete mesh;
glDeleteBuffers( 1, &g_vb); cgDestroyProgram( g_cgVertex); cgDestroyProgram( g_cgFragment); cgDestroyContext( g_cgContext); }

7 Render() void Render() { ... cgGLBindProgram( g_cgFragment);
cgGLEnableProfile( g_cgFragmentProfile); mesh->beforeDraw(); mesh->draw(); mesh->afterDraw();

8 Feladat Pattogjon Suzanne

9 glm glm::cross(a, b): a és b vektorok vektoriális szorzata a visszaadott érték glm::normalize(a): az a vektor normalizálása (egység hosszra hozása)

10 Nézet transzformáció Z vLookatPt vUpVec vEyePt Y X

11

12 m_lookAt m_eye

13

14 Feladat A w, a, s, d billentyűk segítségével mozogjunk előre, balra, hátra, jobbra Az egér jobbra-balra mozgatásával nézelődhessünk jobbra-balra Az egész fel-le mozgatásával nézelődhessünk fel-le

15 Feladat Textúra betöltése


Letölteni ppt "Számítógépes grafika OpenGL 5. gyakorlat."

Hasonló előadás


Google Hirdetések