Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Számítógépes grafika OpenGL 5. gyakorlat
2
Pipeline Vertex shader Fragment shader
3
Obj fájlok Obj betöltő: /ObjLoader.zip egyszerűsített .obj betöltő egyetlen objektumot tartalmazó, csak háromszögekből álló modellek betöltésére lehet használni
4
main.cpp #include "Mesh.h" #include "ObjParser.h" Mesh *mesh = 0;
5
void Init() void Init() { mesh = ObjParser:: parse("Suzanne.obj");
mesh->initBuffers(); ...
6
void CleanUp() void CleanUp() { delete mesh;
glDeleteBuffers( 1, &g_vb); cgDestroyProgram( g_cgVertex); cgDestroyProgram( g_cgFragment); cgDestroyContext( g_cgContext); }
7
Render() void Render() { ... cgGLBindProgram( g_cgFragment);
cgGLEnableProfile( g_cgFragmentProfile); mesh->beforeDraw(); mesh->draw(); mesh->afterDraw();
8
Feladat Pattogjon Suzanne
9
glm glm::cross(a, b): a és b vektorok vektoriális szorzata a visszaadott érték glm::normalize(a): az a vektor normalizálása (egység hosszra hozása)
10
Nézet transzformáció Z vLookatPt vUpVec vEyePt Y X
12
m_lookAt m_eye
14
Feladat A w, a, s, d billentyűk segítségével mozogjunk előre, balra, hátra, jobbra Az egér jobbra-balra mozgatásával nézelődhessünk jobbra-balra Az egész fel-le mozgatásával nézelődhessünk fel-le
15
Feladat Textúra betöltése
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.