Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Értékesítési csatorna
HEFOP
2
Értékesítési csatorna fogalma
Önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeként a termék vagy a szolgáltatás használatra vagy fogyasztásra rendelkezésre áll. HEFOP
3
A termékek áramlásának klasszikus útja
Termelő Nagykereskedő Kiskereskedő Végső fogyasztó HEFOP
4
Értékesítési út Szűkebb értelemben azt az utat érjük, amelyet egy-egy termék megtesz a termeléstől a végső fogyasztásig. HEFOP
5
Csatornaszintek I. Minden közvetítő, aki részt vesz a munkában a csatorna egy-egy szintjét alkotja. Zérószintű csatorna: gyártó közvetlenül a végső fogyasztónak értékesít pl.: Tupperware, AVON, Sunrider, stb. HEFOP
6
Csatornaszintek II. Egyszintű csatorna: egyetlen közvetítőt tartalmaz
Kétszintű csatorna: két közvetítő tevékenykedik Háromszintű csatorna: három közvetítőből áll (nagykereskedő-közvetítő-kiskereskedő) HEFOP
7
Csatorna által a végső fogyasztóknak nyújtott szolgáltatások
Megfelelő tételnagyság Kényelmes térbeli elhelyezkedés Termékválaszték Vevőszolgálat HEFOP
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.