Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEmília Patakiné Megváltozta több, mint 9 éve
1
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika - 2014. december 26.
2
A hírlevélírás fortélyai Hogyan tartsa fenn tartósan az olvasói figyelmét
3
Mi a célja a hírlevélnek? Ön miért alkalmazza? Mikor? Kiknek? Némethi Erika - 2014. december 26.
4
Hírlevél? HÍR-levélPromóció? Némethi Erika - 2014. december 26.
5
Mi a célja a hírlevélnek? Fenntartja a célcsoport figyelmét Befészkeli a céget az olvasó gondolataiba – Fontos: a pozícionálással összhangban Építi a szakértői státuszt, hitelességet Látens igényeket ébreszt az olvasókban Némethi Erika - 2014. december 26.
6
Mi a célja a hírlevélnek? Fenntartja a célcsoport figyelmét Befészkeli a céget az olvasó gondolataiba – Fontos: a pozícionálással összhangban! Építi a szakértői státuszt, hitelességet Látens igényeket ébreszt az olvasókban Hozzájárul az értékesítéshez - közvetve Némethi Erika - 2014. december 26.
7
Hogyan épült fel a lista? – Mi várható tőle? Milyen „feliratkoztatással”?Milyen eredmény várható a megnyitásban? Saját weboldalon: „Hírlevél feliratkozás”-salKb: 0,1-4% iratkozik fel, és kb: 20-30% olvassa Saját web- vagy facebook oldalon játékkal….Kb: 25-45% iratkozik fel, de a 3. levéltől már csak 10-15% olvassa Saját weboldalon egyéb hasznos tartalomért Iratkoztak fel Kb: 1-15% iratkozik fel (landing oldalon 10-55%) – és kb: 15-25% olvassa – a 3. levéltől csökkenő érdeklődéssel, de… az ingerküszöbét elérve kiszámíthatatlan ugyan, de velünk van! Némethi Erika - 2014. december 26.
8
Hogyan épült fel a lista? – Mi várható tőle? Milyen „feliratkoztatással”?Milyen eredmény várható a megnyitásban? Saját weboldalon: „Hírlevél feliratkozás”-salKb: 0,1-4% iratkozik fel, és kb: 20-30% olvassa Saját web- vagy facebook oldalon játékkal….Kb: 25-45% iratkozik fel, de a 3. levéltől már csak 10-15% olvassa Saját weboldalon egyéb hasznos tartalomért Iratkoztak fel Kb: 1-15% iratkozik fel (landing oldalon 10-55%) – és kb: 15-25% olvassa – a 3. levéltől csökkenő érdeklődéssel, de… az ingerküszöbét elérve kiszámíthatatlan ugyan, de velünk van! „Tippek”, „trükkök”, „fogások”, „kisokos”, „magazin”, „Újdonságok”, „tanácsok”…. Némethi Erika - 2014. december 26.
9
Akkor most…. Némethi Erika - 2014. december 26.
10
Hogyan tartható fenn a hírlevél-olvasók figyelme – hosszú távra? Kell egy HÍRLEVÉL – STRATÉGIA! Kiknek? Mit? Hogyan? Mi lesz az extra? Némethi Erika - 2014. december 26.
11
Hogyan tartható fenn a hírlevél-olvasók figyelme – hosszú távra? MIT? Hasznos tartalom A téma választás: Jó tanács Idézet Szórakoztatás „Megmentés” Élmény Némethi Erika - 2014. december 26.
12
Hogyan tartható fenn a hírlevél-olvasók figyelme – hosszú távra? MIT? Hasznos tartalom A téma választás: Jó tanács Idézet Szórakoztatás „Megmentés” Élmény HOGYAN? Röviden! Tőmondatok Képek, ábrák, videók… Az olvasó nyelvén Érzelmi hatásokkal Némethi Erika - 2014. december 26.
13
Hogyan tartható fenn a hírlevél-olvasók figyelme – hosszú távra? MIT? Hasznos tartalom A téma választás: Jó tanács Idézet Szórakoztatás „Megmentés” Élmény HOGYAN? Röviden! Tőmondatok Képek, ábrák, videók… Az olvasó nyelvén Érzelmi hatásokkal LEHETŐSÉGGEL… Hozzászólásra Ajánlásra Megosztásra Interakcióval Némethi Erika - 2014. december 26.
14
3 tipp, amit még érdemes megfogadnia! Biztos, hogy ragaszkodnia kell a hatalmas céges fejléchez? Némethi Erika - 2014. december 26.
15
3 tipp, amit még érdemes megfogadnia! Csak néhány felcsigázó sor elég… és egy link a megfelelő oldalra! Ott a lehetőség hozzászólni… Némethi Erika - 2014. december 26.
16
3 tipp, amit még érdemes megfogadnia! Hogyan írjon pár soros bevezetőt? 1.„Menekülés” (bajba kerül, ha kimarad…) 2. Problémafókuszú kezdés 3. „Kiderül”, ha átklikkel 4. Pici promó belefér… Némethi Erika - 2014. december 26.
17
3 tipp, amit még érdemes megfogadnia! Mindig izgalmasan… Folyamatosan az olvasóról… Így még képek sem kellenek, csak a link. Némethi Erika - 2014. december 26.
18
Nem biztos benne, hogy saját hírlevelei elég ütősek? Némethi Erika - 2014. december 26.
19
Kérjen tőlem hírlevél-”kritikát” + cégére szabott hírlevél-stratégiai ötleteket A leggyorsabb 3 érdeklődőnek díjmentesen, a többieknek csupán 10.000.- forint/hírlevél áron! Némethi Erika nemethi.erika@marketingszoveg.hu http://marketingszoveg.hu Némethi Erika - 2014. december 26.
20
Köszönöm a figyelmet! Olvasott hírlevelet kívánok Önnek! Némethi Erika - 2014. december 26.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.