Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Szabó Edit Szávuly Krisztián
2
Display, RTB, Online video
TARTALOM Marketing mix a digitális kommunikáció szerepe a klasszikus marketing mixben in-house képességek és ügynökségi szerepek mit várhat a kiadóktól az ügyfél Digitális média landscape Lumascape hazai ügynökségi és technológiai körkép miért nem indul online kampány 2 perc alatt Digitális marketing mix – Célokhoz igazítva Brand célú VS Konverziós célú kampány Performance mediakampány Landing és weboldal megoldások Digitális kampány és szervezet Szervezeti felkészültség és beágyazottság Kampány riportolás Display, RTB, Online video
3
Display, RTB, Online video
Marketing mix a digitális kommunikációs szerepe a klasszikus marketing mixben „A kupon mindig müködött!” (példa: játék retail és e-commerce konkurenciája) Online kommunikációra sokszor a maradék budget jut (példa: sörkampány intenzív időszaka tízezrekért) A televíziók bevéte töretlen az internet elterjedés óta, igaz, ők sok formátumot és elszámolási formát fejlesztettek (példa: Forma-1 kép a képben hirdetés) in-house képességek és ügynökségi szerepek Az online kampány ma már bonyolúlt folyamat, de még mindig rugalmasabb, mint más médium (példa: karácsonyi budget kiszórás) Csakúgy mint a televíziós dealekhez értő szakember, itt is speciális, sokéves tapasztalatra lehet szükség (példa: PC és PV ablak e-commerce-ben) Online kampánynál mindig van olyan szám, amivel pozitív eredményt tudunk kimutatni (példa: sitelátogatottság és aktivitás) mit várhat a kiadóktól az ügyfél Tartalmat drága előállítani, a reklámbevételek alacsonyak és nincs előfizetői bevétel (példa: lapkiadók a válságban) Elmozdulni két oldalra: performance vagy custom publishing (példa: finn kiadó hollandiai stratégiája) Saját felületek kezelése: technológia, üzleti modell, sales-képességek (példa: AdSense, RTB, HOPPEx) Display, RTB, Online video
4
Display, RTB, Online video
Marketing mix Display, RTB, Online video
5
Display, RTB, Online video
Marketing mix Display, RTB, Online video
6
Display, RTB, Online video
Marketing mix Display, RTB, Online video
7
DIGITÁLIS MÉDIA LANDSCAPE
Lumascape Kiadók (példa: hazai kiadók és hirdetéstechnológia) Ügynökségek és tanácsadók (példa: performance ügynökségek) Technológiai beszállítók (példa: DSP) hazai ügynökségi és technológiai körkép Nemzetközi ügynökségek és hazai ügynökségek (példa: nemzetközi ügyfélkör és technológiai háttér) Önkiszolgáló rendszerek (példa: Google és Facebook) Hirdetéskiszolgálás és közönségmérés (példa: Gemius) miért nem indul online kampány 2 perc alatt Ügyfél: brief Ügynökség: trafficing Kiadó: adops Display, RTB, Online video
8
Display, RTB, Online video
9
DIGITÁLIS MARKETING MIX
Display, RTB, Online video
10
LANDING ÉS WEBOLDAL MEGOLDÁSOK
Display, RTB, Online video
11
DIGITÁLIS KAMPÁNY ÉS SZERVEZET
Szervezeti felkészültség és beágyazottság Digitális Marketing és Akvizíció Marketing Belső Riport csapat Értékesítés Jogi osztály Termék csapatok (Kártya/Hitel/Számla) Display, RTB, Online video
12
Online termék igénylés
Online kampány SEM Performance marketing Online termék igénylés Landing oldal Regisztrációs felület eCRM rendszer Online adat rögzítés Lead leosztás Online Telesales Lead átadás Online értékesítők Lekövető rendszer Adatfeldolgozás Riport rendszer
13
Display, RTB, Online video
KAMPÁNY RIPORTOLÁS Display, RTB, Online video
14
KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET! Szabó Edit, Digital Marketing and Acquisition Head, Szávuly Krisztián, DX audience marketing manager,
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.