Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Válságkommunikációs stratégiák. Céljuk ► A szervezet imázsának a védelme, visszaállítása ► Az ügyfelek bizalmának a visszanyerése.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Válságkommunikációs stratégiák. Céljuk ► A szervezet imázsának a védelme, visszaállítása ► Az ügyfelek bizalmának a visszanyerése."— Előadás másolata:

1 Válságkommunikációs stratégiák

2 Céljuk ► A szervezet imázsának a védelme, visszaállítása ► Az ügyfelek bizalmának a visszanyerése

3 W. L. Benoit modellje 1. A tagadás stratégiája 2. A felelősséghárítás, -csökkentés stratégiája ► Provokáció – mi csak reagáltunk ► Önigazolás ► A balesetjelleg hangsúlyozása ► A jó szándék hangsúlyozása

4 3. A veszély tompításának stratégiája - A szervezettel szembeni bizalmuk, pozitív érzéseik felidézése az ügyfelekben - A veszély mértékének a tompítása - Különbségtevés - A helyzet átértékelése – más szinten való pozícionálása - Támadás - Kompenzáció - A kijavítás stratégiája – ígéret, hogy hasonló eset nem fog megtörténni - A megalázkodás stratégiája

5 W. T. Coombs modellje 1. A tagadás stratégiája 2. Elhatárolódás stratégiája 3. A szimpátia visszanyerésének stratégiája… 4. A megalázkodás stratégiája 5. A szenvedés stratégiája

6 Az első nyilatkozat/sajtóközlemény ► A történések rövid bemutatása ► A pontos helyszín és időpont megnevezése ► Az áldozatok számának és/vagy a keletkezett kár mértékének a megnevezése ► A szervezet milyen mértékben tartja magát felelősnek ► Hogyan kívánja kezelni/megoldani a helyzetet, milyen intézkedéseket tett eddig ennek érdekében ► Információk a folyamatban lévő vizsgálatokról, nyomozásról, és az érintett hivatalos szervekről ► A válságkezelő csapat vezetője, és az ő nyilatkozata: az együttérzés, a felelősségvállalás kifejezése


Letölteni ppt "Válságkommunikációs stratégiák. Céljuk ► A szervezet imázsának a védelme, visszaállítása ► Az ügyfelek bizalmának a visszanyerése."

Hasonló előadás


Google Hirdetések