Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések."— Előadás másolata:

1 Tourinform

2 Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések

3 Regionális szervezetek 1.Nyugat-Dunántúl 2.Közép-Dunántúl 3.Dél-Dunántúl 4.Balaton 5.Budapest és Közép-Dunavidék 6.Észak-Magyarország 7.Tisza-tó 8.Észak-Alföld 9.Dél-Alföld www.tourinform.hu

4 1.Minden irodában ADSL 2.Számítógép(ek) 3.Fénymásoló 4.FAX 5.Skenner 6.Szoftverek Infrastruktúra fogadóterek prospektusok kültéri terminálok pénztárgép

5 Intézményvezető Informatikus Informátor könyvelő 2 nyelvi kommunikáció feltétel Tourinform Dolgozók

6 Együttműködés Helyi: önkormányzatok és szolgáltatók Térségi: RIB-ek Nemzeti: OIB, Magyar Turizmus Zrt.

7 Tourinform Szövetség 119 tag 9 regionális szervezet 3 +1 tagú elnökség Elnök 2 Alelnök 1 Titkár Faliújság link ¼ évi elnökségi ülés Évente 2 Közgyűlés

8 KÖZÖS CÉLOK Vendégéjszakák növelése Termékfejlesztés Komplex „termékek” a piacon Új piacok - Új célközönség EREDMÉNYEK Prosperáló szolgáltatók Növekvő bevételek Elégedett vendégek Elégedett polgárok Fenntartható fejlődés

9 1.Folyamatos kommunikáció 2.Közös projektek 3.Szállásjegyzékek, attrakció leltár 4.Foglalási szoftverek - voucherek 5.Közös marketingkommunikáció (település, térség, országos) Mit tehet a Tourinform ?

10 Internet szerepe A világ leggyorsabban fejlődő üzletága az Internet-turizmus. (Magyarországon évi 30%-kal nő a foglalási arány)

11 Mit vár a fogyasztó? Gyors elérését az információnak Hiteles adatokat Korrekt árinformációt Direkt foglalást Ár-érték arányt Sikeres utazást, nyaralást, üzleti utat……

12 Mit vár a szolgáltató? Növekvő forgalmat Növekvő profitot Magas kihasználtsági mutatókat Magas költési mutatókat Gyors megtérülést

13 Adatbázisok, softwerek Ahány ház, annyi szokás … Sok-sok softwer Különböző adat struktúrák Rossz, közepes és jó weboldalak Mi a fontos a reklám, vagy az információ?

14 Turisztikai Adatbázisok Magyarországon Szolgáltatói web oldalak Települési web oldalak Települési turisztikai web oldalak Regionális turisztikai web oldala Profitorientált turisztikai weboldalak

15 Web minták – szolgáltatói oldal

16 Web minták – település

17 Web minták – regionális oldalak

18 Web minták – ONTIR

19 Tourinform Voucher

20

21

22 AMI NINCS! Átfogó e- turisztikai attrakció leltár Egymással kommunikáló turisztikai szoftverek Programcsomag generáló szoftver Többfunkciós kültéri terminálok … és még sok minden más!

23 Közös fellépés Multifunkcionális kommunikáció megteremtése ( szabad kapacitás jelzések, direkt lekérések ) Promóciós egyeztetés ( települési, térségi, nemzeti marketingstratégiák egyeztetése, a célpiacoktól az akciókig 1 évvel aktualitásuk előtt)

24 Működhet? IGEN, mert Európában már jól működik ! ( Olaszország, Ausztria, Spanyolország) IGEN, ha az állami garanciák is beépülnek! IGEN, ha konszenzus készek a résztvevők!

25 Megtisztelő figyelmüket köszöni: Tourinform Szövetség képviseletében, Halász Klára


Letölteni ppt "Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések."

Hasonló előadás


Google Hirdetések