Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök
Készítette:
2
Köszöntés, mottó
3
Használat
4
Tartalom Általános szempontok (5.) Megjelenési formák (10.)
Jelek, jelzések (15.) Nyomtatott anyagok (20.) Elektronikus anyagok (25.) Egyéb (53.) 7. SWOT analízis (57.)
5
1. Általános jellemzés Ide egy kép (témával kapcsolatos)
6
Az intézmény tevékenysége
5-10 sorban
7
Célközönség
8
Szervezeti kultúra és filozófia
9
Szervezeti magatartás
10
2. Megjelenési formák Ide egy kép (montázs)
11
A cég helye a településen
Kép az épületről
12
Közvetlen külső bemutatása
Zászlók Épület Épület környezete Beltér Néhány életkép
13
Belső eligazító táblák
Kép
14
Általános belső megjelenés
Porta Vevőszolgálat Lábtörlő
15
3. Jelek és jelzések Kép
16
3.1.Akusztikus jelek Zene Szignál
Szlogen metalingvisztikája (milyen hangnemben: tárgyilagos, erotikus, erélyes, ripacs, géphang stb.) Jelzőhangok Ezek technikai kivitelezése (technikai hibák, beszéd dinamika, kísérőzene és beszéd kapcsolata, zörejek) Kísérőzene ismétlődése (loop) idegesítő Zavaró hanghatások az ügyfélszolgálatban Összességében az akusztikus feeling
17
3.2. Vizuális elemek Kép
18
3.3. Logó Forma, szín Textúra
Faktúra (felület minőség, élénk, rusztikus, koptatott stb. Utalás a cég tevékenységére
19
3.4. Szlogen Írott vagy hang Szlogen tartalma, mennyire ütős
Milyen a hanghordozása Gyakoriság Van-e hozzá kísérőzene
20
4. Nyomtatott anyagok Kép (montázs)
21
4.1 Levélpapír, boríték kép
22
4.2. Névjegykártya, matrica
kép
23
Nyomtatvány 1 kép
24
Nyomtatvány 2 kép
25
5. Elektronikus médiumok
Kép Film, CD, weboldal, mobil oplogo
26
5.1. Prezentáció háttér kép
27
Prezentáció címkép kép
28
Prezentáció értékelés
A cégnél lévő prezentációk értékelése Margók Tartalom Tagolás Színek, háttér Szinergia (szöveg-kép kapcsolata) Olvashatóság, navigáció, interakció
29
5.2. Spotfilmek, reklámfilmek
Egy filmrészlet
30
Szinopszis Film forgatókönyv Ötlet, célközönség Időtartam Szereplők
Helyszín Utómunkálatok igénye Közzététel helye
31
Meglévő reklámfilm értékelése
Milyen a hatása (informál, mozgósít) Blickfang (tekintetfogó a reklámban, egyedi, eredeti ötlet)
32
5.3. Multimédia kép
33
Screenshot 1
34
Screenshot 2
35
Screenshot 3
36
Multimédia értékelése
A tartalom Átláthatóság Struktúra Navigáció Kommunikáció, interakció Pedagógiai, didaktikai szempontok Pszichológiai, ergonómiai szempontok
37
Médiumok részletes értékelése
Kép (szöveg, kép hang, mozgóképelemek montázs)
38
Multimédiás szövegelemek értékelése
Olvashatóság, Képernyőtartalom Dinamika (animált szövegelemek) Előtér és háttér kapcsolata Kiemelés, tagolás, felsorolások, alcímek Tömbszerűség kerülése Szem és fülbarát megjelenítés
39
Multimédiás állóképek értékelése
Vonalas, színkitöltéses, fotorealisztikus Vonalvastagságok Színek, és színkitöltések Felbontás, színmélység, élesség Képméret Kompozíció Kiemelés Láthatóság Értelmezhetőség Szinergia (szöveg és kép kapcsolata)
40
Multimédiás animáció értékelése
A mozgás folytonossága Filmszerű vagy interaktív Felbontás, színmélység, élesség Képméret Kompozíció Kiemelés Láthatóság Értelmezhetőség Szinergia (szöveg és animáció kapcsolata)
41
Multimédiás mozgóképelemek értékelése
Technikai kivitelezés Hibák Kameramozgás, variózás, állvány használat hiánya, fehéregyensúly, élesség, megvilágítás Műfaji sajátosságok (kompozíció, szín és formavilág, montázs, képsor építés)
42
Multimédiás hang elemek
Narráció, aláfestő zene, effektek Technikai kivitelezés Zavaró hatások
43
Multimédiás hivatkozások értékelése
Hivatkozások száma Működőképessége Hitelessége Szerző, cím, oldalszám, év URL:
44
5.5.Weboldal elemzése Ide be lehet tenni egy montázst vagy a weboldal introját (ha van) A oldalon tájékozódni erről! A pontos link:
45
A látogatók igényeinek való megfelelés
46
Tájékozódás és navigáció
47
Tartalom eredetisége
48
A külső megjelenés esztétikuma
49
Használhatóság és működőképesség
50
5.6. Mobil eszközök montázs
51
Oplogo értékelése 1 Találó utalás a cégre Dinamika Mennyire globális
Eredetiség
52
Oplogo értékelése 2
53
6. Egyéb
54
Járművek
55
Munkaruházat
56
Kültéri reklámok
57
7. SWOT analízis Montázs
58
Erősségek, gyengeségek
59
Veszélyek és lehetőségek
60
SWOT analízis összegezve
61
Vége Készítette: Kovács Dóra Elérhetőségek : …………
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.