Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
A sajtókommunikáció lehetőségei, főbb eszközök
Harka Éva UnivPécs főszerkesztő Pécs, április 15.
2
Cél Célcsoport Milyen körben való megjelenésre vágyunk?
Milyen körben reális a megjelenés? Kiket érdekelhet ez a téma? Kiket érdekelhetnek az eredményeink?
3
Adatbázisok Adatbázisok kialakítása
telefon/ , forrás: internet, impresszumok személyes kapcsolati háló felhasználása ha lehet, másolni kell már meglévő, bevált átvétele címek összeszedése (példa) a „gyalog” megoldás fenntartásuk folyamatos frissítést igényelnek!
4
Kapcsolattartás Kapcsolattartási módok, lehetőségek hírlevél körlevél
hírajánló események
5
Meghívó Meghívó posta vs e-mail vs sms (példák)
áttekinthető, tömör, minden információt tartalmazó, de nem poéngyilkos: ki(k) miről hol mikor (miért) időzítés (egy hét), rákérdezés
6
Sajtóanyag
7
Sajtótájékoztató Sajtótájékoztató
Lényege: ugyanazon a helyen vannak jelen az informátorok és az informálódni kívánók Érvek a sajtótájékoztató ellen újságíró szempontból: - mindenhol ugyanaz jelenik meg - nem kap több infót, mint ami a sajtóanyagban van - ha nincs külön kérdésfeltevésre mód, nem lesz egyedi az anyaga
8
Sajtótájékoztató Az üzenet Az időpont legyen mondanivalónk
egy témát járjunk körül (ha több megszólaló van, egyeztessenek) Az időpont hétköznap óra dél: ebéd 8: hajnal 14-től: anyagleadás
9
Sajtótájékoztató Helyszín Nyilatkozók legyen egyértelműen meghatározva
külső vs belső helyszín Nyilatkozók
10
Sajtótájékoztató A meghívottak köre készüljünk fel belőlük előzetesen
biztosítsuk a kívánt feltételeket tv, rádió, sajtó, online médium vágókép, hanganyag, fotó, wifi
11
Utómunka Sajtófigyelés Sajtóelemzés További kapcsolattartás Médiakódex
12
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! További információ:
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.