Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Járt utat a járatlanért… A Moodle bevezetésének és alkalmazásának sajátosságai nagyvállalati környezetben Németh Károly Gödöllő, 2011. június 24.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Járt utat a járatlanért… A Moodle bevezetésének és alkalmazásának sajátosságai nagyvállalati környezetben Németh Károly Gödöllő, 2011. június 24."— Előadás másolata:

1 Járt utat a járatlanért… A Moodle bevezetésének és alkalmazásának sajátosságai nagyvállalati környezetben Németh Károly Gödöllő, 2011. június 24.

2 2 Tartalom  Vállalati szempontok és érvényesítésük  A Moodle illeszkedése  Képzési módszertan támogatása a Moodle-lal  Módszertani kérdések megközelítése

3 G+G III.  § € 2000+ A kihívás

4 4 Miért kell az eLearning?  Oktatói kapacitás szűk  Az oktatások tartalmi és módszertani színvonala nem egységes  Képzések és vizsgák nyilvántartása bonyolult és sok erőforrást leköt  Emelni kívánják az informatikai rendszerek használatának szintjét

5 5 Működő eLearning megoldás Szakértői támogatás Keretrendszer Tananyag Mire van szükség?

6 A bevezetés sajátosságai: a projekt Bevezetés: folyamatszabályozás Oktatásmenedzsment folyamattervezés Oktatási folyamattervezés = Tanulási és vizsgarendszer Oktatók és felhasználók képzése Riportrendszer megtervezése Szabályzatok elkészítése Szempontrendszer

7 A pályázat Oktatásszakmai Pénzügyi Informatikai Tesztidőszak Szóbeli bemutatkozás Írásos pályázat Open source Magyar vállalkozások Multinacionális vállalatok Pályázók csoportosítása Pályázat folyamata Szempontrendszer

8 Oktatásszakmai szempontok értékelése 1.2.3. Felületek testreszabhatóságának lehetőségei és módja Nyelvi megfelelés, megfeleltethetőség Szerepkörök testreszabhatósága Szervezeti hierarchia leképezhetősége Tanulási utak felépítésének lehetőségei Különböző tanegységtípusok (eLearning, tantermi) együttes kezelése Tanfolyami és vizsgajelentkezések kezelése Naptárfunkció Jelentésrendszer Tananyagkezelés Vizsgamodul megléte, kezelése, összeépíthetőség Kollaboratív és kommunikációs eszközök Képzések tervezése/nyilvántartása Képzések adminisztrációja A résztvevők tájékoztatása a képzések időpontjáról A képzésen való részvétel feltételeinek teljesítése

9 Képzési módszertan - Felmérés Tevékenység és tananyag típusok száma egy kurzuson belül 12-34-

10 Képzési módszertan

11 Előállításra fordított erőforrás mennyiség Folyamatos használatra fordított erőforrás mennyiség SCORM tananyag Letölthető dokumentum A felületen létrehozott oldal Fórum Teszt Tantermi oktatás Előállítás – Folyamatos használat mátrix Beküldendő feladat

12 Ellenőrzés Önellenőrzés SCORM tananyag Letölthető dokumentum A felületen létrehozott oldal Fórum Teszt Tantermi oktatás Ellenőrzés - önellenőrzés mátrix Beküldendő feladat SCORM tananyag

13 Pár gondolat az eLearning Tananyagról Multimédia+SCORM = Tananyag SCORM = Tananyag ? Tananyag ? Megfelelően megírt szöveg Megszerkesztett szöveg és forgatókönyv Célcsoport sajátosságai Didaktikai szabályok Multimédia eszköz, nem cél Akció-interakció Ellenőrzés-önellenőrzés

14 Sikermutatók „Egy ilyen komoly céghez ilyen komoly és modern oktatási stílus illik!” „A tananyag érthető, logikus, az eLearning rendszer rugalmas, általa jól elsajátítható az anyag… Csak szegény Kovács urat sajnálom, akivel a példák során annyi baj történt.” „Ekkora új ismeretanyagot önállóan, más módon nem lehetett volna elsajátítani. Szellemes, életközeli. Kiválóan felépített, és még tetszetős is volt. Élveztem.” Élőmunka megtakarítás a projekttervben rögzítettnek megfelelő. Vizsgák sikeressége a korábbinál nem rosszabb. Használat: Átlagos napon 270 felhasználó (összes ~2000) Gyakorló tesztek 1.: >8000; 2-3.: >6000

15 Köszönöm!


Letölteni ppt "Járt utat a járatlanért… A Moodle bevezetésének és alkalmazásának sajátosságai nagyvállalati környezetben Németh Károly Gödöllő, 2011. június 24."

Hasonló előadás


Google Hirdetések