Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaErnő Kovács Megváltozta több, mint 10 éve
1
Kassa megye marketing tevékenysége az idegenforgalomban
2
... negatív hatás a turizmus fejlesztésre... nematraktív és gyengén fejlett termék elégtelen marketing, elégtelen know-how, az alanyok hiányos irányítása és együttműködése a turizmusban, a termékek és szolgáltatások hiányos minősége, elégtelen pénzügyi támogatás a turimus terén
3
... hogyan tovább......a turizmus fejlesztés függ a társak jobb összetartásától, jobb támogatástól az állam részéről és a képességektől alkalmazkodni a változó körülményekhez...
4
... az idegenforgalom jelenlegi helyzetének irányítása Szlovákiában... Nemzeti szint: - az idegenforgalmi fejlesztési bizottság - a Szlovák kórmány - Gazdasági minisztérium – Idegenforgalmi osztálya - Szlovák idegenforgalmi ügynökség osztálya Regionális szint: - Önkormányzati kerületek – idegenforgalmi regionális intézet Helyi szint: - h elybeli idegenforgalmi egyesület - városok és községek
5
... régiók a Kassai kerületben... Alsó Zemplén víz melleti üdülés, gyógyfürdő turizmus, turizmus a természetben, falusi turizmus, kulturális turizmus Gömör turizmus a természetben, falusi turizmus, kulturális turizmus Aba víz melletti turizmus, gyógyfürdő turizmus, turizmus a természetben, falusi turizmus, kulturális turizmus, kereskedelmi turizmus, értekezleti turizmus Szepesség turizmus a természetben, falusi turizmus, kulturális turizmus
6
... a turizmus jelenlegi helyzete – hiányos oldala a Kassai régióban - Gömör és Szepesség két megyében terül el, - a szolgáltatás minősége, mértéke és az összetétele a turizmusban, - közlekedéstől elszigetelt régió, - nemkihasznált regionális különlegesség – folklór, népviselet, gasztronómia, szokások..., - némely emberek kelletlen együtműködése a turizmusba, - elégtelen hatás a jelentőslátványosságra és az általános szolgáltatási szintre.
7
... a turizmus jelenlegi helyzete – erős oldala a Kassai régióban - hosszan tartó természetes turisztikai destináció, - rendkívül jelentős turisztikai cél, - nemzetközileg fontos látványosságok, - a kultúr és sport aktivitások egész évi kihasználása különféle célcsoportoknak, - viszonylag kis forgalom a régióban, relatívan érzékelő sértetlen változatosság a régióban.
8
... a szállások kapacitása és teljesítménye a Kassai régióban... szállóvendégek száma az ágyak száma a látogatók száma a szálláshelyek száma 200520062007200520062007200520062007200520062007 694 986 689 704 726 891 35 492 21 549 22 467 295 752 305 970 321 774 291 281 357
9
... célcsoportok... Szeniorok – rokonok látogatása, kultúra, emlékművek és természet, Fiatal családok gyermekekkel – megemelt igények a szolgáltatásokra, víz melletti üdülés, csendeseb terület, elegendő kiegészítő szolgáltatások és külömböző gyermek programok, Fiatalabb korosztály – igényesek az élményekre, turisztikai atraktivitás, fürdés, olcsób elszálásolás és étkezés, Gyermek nélküli párok – igényesek a szolgáltatások minőségére, luxusab elszálásolás és dominál a szabadidő eltöltés iránti érdeklődés.
10
... trendek a célcsoportok fejlődésében... döntés szerep a családokban – gyermekek és nők növekszik a jelentősége a csoportos utazásnak növekszik a turisták öntudata a turisztikai destinációk iránt
11
... elégségesen feltérképezni és megfelelően előkészíteni a kerületünk idegenforgalmi hatóképességeit konkurens környezettel szemben...... mi a célunk...... feltételeket és körülményeket alkotni a komplex termék kialakítására...... a kerület minőségi bemutatása mint egy egyedülálló, páratlan destinációként...... új invesztíciókat hozni kerületünkbe...
12
Prioritások a marketing terén 1.Együttműködés és komunikáció az összes regionális és helyi idegenforgalmi egyesülettel és alanyaival
13
Együttműködés és komunikáció az állami szervekkel és más szlovák szervezetekkel Együtműködés és komunikáció a turisztikai információs központokkal, községekkel, kistérségekkel, vállalkozókkal, egyesületekkel a turizmus terén a regióban. Befolyásolni a helybeli lakosság gondolkodását a turizmus iránt.
14
Konferencia „Kassai önkormányzati kerület - partner az idegenforgalomban, 2008.09.26.
15
... prioritások a marketing terén 2. Stratégiák kidolgozása az idegenforgalom fejlesztésére a Kassai megyében és egyes régióiban
16
... prioritások a marketing terén 3. Kezdeményezni az egyesüIetek létrehozását és támogatását a turizmus terén.
17
A partnerség létrehozásának támogatása a turizmusban, helyi és regionális szinten, közös területi hatáskörben közös termék alkotása. Destinációs management kialakulásának támogatása.
18
Turizmus bizotság Nyilvános és magán képviselők Kassai kerület Kassa város Irányt meghatároz, stratégiát jóváhagy, költségvetést ellenőriz és évi beszámolót tart. A Desztinációs managementet helyettesíti az állam és a nyilvánosság felé. Tanácsadó bizottság Termék, marketing és más A Desztinációs management egy apolitikus, profeszinális marketing szervezet terméket készít és elad marketing és komunikáció itthon és külföldön látogatókat informál TIC + call centrum Kassai kerület Kassa város repülőtérszállítókultúra Turizmus bizotság és a Desztinációs management
19
... prioritások a marketing terén 4. Certifikációs rendszer bevezetése.
20
... prioritások a marketing terén 5.Komplex turisztikai regionális információs rendszer alkotása a régióban
21
Az idegenforgalom bemutatásának fejlesztése a Kassai megye létező web oldalán. Új web portál kialakítása – Turisztikai regionális információs portál (TRIP) megnevezés alatt. A térségi információs rendszer kijegyzésének alkotása és összhangja. A turisztikai információs irodáknak az összekapcsolása egy databázis progammal.
22
... prioritások a marketing terén 6. Logó és szlogen alkotása
23
A kidolgozott és korrektúrákkal hangolt végleges Design kézikönyv engedélyezése a Kassa megye képviseletével, mint egy jelentős anyag a Kassa régió egységes fellépéséért. Szabályok bevezetése a Design kézikönyvből a Kassa megye hivataljának a mindennapi folyamatába és a környékkel való komunikációba.
24
... prioritások a marketing terén 7. Közvetlen marketing aktivitások támogatása.
25
Részvétel a kiállításokon itthon és külföldön - saját expozícióval -nemzeti stand által -partner régió által Infoutak szervezése külföldi utazási irodáknak, ujságíróknak. Workshopok és konferenciák szervezése. Hazai idegenforgalmi rendezvények támogatása.
27
... prioritások a marketing terén 8. Saját propagációs anyagok elkészítése, alkotása, aktualizálása.
28
Új propagációs anyagok előkészítése, kidolgozása és alkotása. Emlék tárgyaknak az előkészítése, kidolgozása és szabályok meghatározása kinek szántak az anyagok.
35
... prioritások a marketing terén 9. Új termékek alkotását kezdeményezni, valamint fejleszteni a létező termékeket
36
Workshop 2008.11.26
37
... prioritások a marketing terén 10. Az idegenforgalmi adatbázis alkotása és folyamatos aktualizálása a régióban.
38
Köszönöm megtisztelő figyelmüket Natália Bránska
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.