Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása"— Előadás másolata:

1 8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása
Tájékoztató 2013. december A jelenlegi Transz-európai Közlekedési Hálózat (TEN-T) magyarországi szakasza 1448 km hosszú, ebből az autópályák/autóutak hossza együttesen 654 km. A TEN-T közép és hosszútávú magyarországi gyorsforgalmi fejlesztéseket foglal magában az EU csatlakozási szerződésben, a 2044./2003. (III.14.) Kormányhatározatban és a CXXVIII/2003 számú, a Magyar Köztársaság gyorsforgalmi közúthálózatának közérdekűségéről és fejlesztéséről szóló törvényben foglaltaknak megfelelően: A magyar közúti politika főhálózatra vonatkozó hosszú- és középtávú fejlesztési célkitűzéseinek legfontosabb elemei az alábbiakban összegezhetők: ·          Hosszútávon (2015-ig) a hálózat – ezen belül a gyorsforgalmi hálózatrész – kiépítettsége olyan szintet érjen el, amely minimumra csökkenti a hálózat szolgáltatási színvonalának hiányosságaiból eredő nemzetgazdasági és egyéni károk mértékét. Az ország gyorsforgalmi utakkal való ellátottsága érje el az EU-15 akkori ilyen átlagát. ·          Középtávon (2006-ig) az ország gyorsforgalmi utakkal való ellátottsága eléri a mai EU akkori ilyen átlagának a 60 %-át valamint a főhálózat szolgáltatási színvonala érje el az Európai Unió országainak hasonló rangú útjai szolgáltatási színvonalát. ·          A hálózat sugaras szerkezete változzon sugaras-gyűrűs rácsszerkezetté. Ennek eredményeként mentesüljön a főváros és körzete mindazoktól a forgalmi terhelésektől, amelyek a mai sugaras hálózati struktúrából következnek.

2 K008.22. 8.sz. főút Márkó-Herend szakasz
5,2 km hosszú, 2x2 sáv fizikai elválasztás, 2 db külön szintű csp.

3 8. sz. főút tervezett mintakeresztszelvénye

4 8. sz. főút, Bánd külön szintű csomópont építése
4

5 8. sz. főút, Bánd külön szintű csomópont

6 8. sz. főút, Bánd műszaki leállóhely építése

7 8. sz. főút, Herend benzinkút átépítése

8 8. sz. főút, Herend-Szentgál külön szintű csomópont építése

9 8. sz. főút, Herendi csomópont építése

10 8. sz. főút, Herend autóbusz megálló átépítése

11 Kivitelezés 2013 október 24 – 2015. augusztus 24.
Elérhetőségek Kivitelezés 2013 október 24 – augusztus 24. Vállalkozó: KÖZGÉP Építő és Fémszerkezetgyártó Zrt. Jani Zsolt projektvezető Herend, Kossuth u Mérnök: FŐBER Zrt. - EUROUT Kft. – C_TERV Kft. Kutassy Péter projektkoordinátor Beruházó: Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Márfai Borbála projektvezető Bodó Imre irodavezető Budapest, XIII. ker. Váci út 45.

12 Köszönöm a figyelmüket!
Bodó Imre irodavezető


Letölteni ppt "8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása"

Hasonló előadás


Google Hirdetések